Dat wat je nooit echt gezegd hebt....

ik vind de sisters bijzonder :-

de dames van six :-


en Ruud, Rhiannon, Jildau en Nynke en hun aanhang … :-* :inlove:

de dames van “vroeger” hahahaha

Jeetje lees het nu pas…wat een leuk idee dit topic! :thumbup:



Marielle Dat gevoel is geheel wederzijds…dat weet je :-



Lieve lieve MUTSEN!F’lien,Rhiannon,Jennifer77,Stephie,Faizaa,Mar10e,Rammetje,Marlous,Marielle,Claud7 en Victoria Jullie zijn zéér bijzondere mensen voor mij.

De meetings zijn alsof we elkaar al járen kennen,we delen veel samen en er is altijd ruimte voor je verhaal,verdriet,trots en plezier bijn jullie!

Jullie zijn me erg dierbaar!



November2006 mama’s Tjee nou wat hebben wij veel gedeeld!En nu nog,ik vind ons erg hecht en een heel fijn groepje.

Dit is de maand dat onze beebs alweer 1 worden/zijn pfff dat brengt nogal wat emoties met zich mee!

Maar ook Tallie en Rhiannon blijven altijd in mijn gedachte,jullie zijn hoe dan ook november2006 mama’s,wat hebben we veel gedeeld… :cry: …ik hou jullie altijd nog in de gaten :-




JuulisjuulLieverd!Je bent altijd apart voor mij…zo op elkaar pad gekomen met mijn knutselwoede voor jouw Tijgetjemuziekdoos :inlove:

Onze bv rompers :inlove: :inlove: Je bent een schatje!



Alle bv dames Erg fijn stukje op KoK om te lezen te delen op te scheppen 8) raad te geven en te krijgen JA een mooi stukje om zéker te weten je bv te laten slagen met al die steun!! :thumbup:



De dames van het shoptopic Erg gezellig en fijn topic om onze koopwoede te delen elkaars kinderen te bewonderen en even fijn ‘‘luchtige’’ afleidning te vinden als je gewoon even wil ontspannen,jullie zijn lieverds! :-





Ik vind KoK helemaal TOP een fijn forum met veel oprechte mensen!Iedereen bedankt dat jullie KoK maken tot wat het is!!! :-

Paschal is écht wel een kok-kanjer :inlove: en natuurljk de rest van de maart mama’s. Verder Ilse2 :dance: .

ik heb geen echte uitschieter



ik vind KOK in het algemeen gewoon een super forum vind er zoveel steun en tips…

Wat een ontzettend leuk initiatief zeg!!!



De lieve meiden van de augustus 2005 stoppers waar ik nu al 2 jaar mee klets! Heske, Erika01, Garfield, Ilse :-* en daar zat Bianca81 ook bij :-



De april 2007 mama’s :-
Stuk voor stuk kanjers! Debke :-



NoortjeP en Eveline :-




Anita…ja wij houden elkaar in de gaten :wink: :-



En mijn supervriendin CHER!!! :-
:-*

leuk :mrgreen:



hierbij dan een knuf voor mijn meiden…



Dincy, mijn lieve vriendinnetje…dat onze kindjes nog lang samen mogen spelen… :-



de jan 06 mama’s…jullie zijn top :-




Debbie(van Lana)… zonder jouw was mijn zwangerschap gevoelsmatig vast veel langer en zwaarder :-* TOPWIJF!!!



Merel33…jij blijft mijn vriendinnetje door dik en dun, hoop je snel IRL te ontmoeten :thumbup: :-*



en dan alle andere KOKkers…bedankt voor die luisterende oren (vingers :eh: :think: :mrgreen: ) en de wijze woorden en de gezelligheid :thumbup:

:thumbup: topic!



Ik deel nu ruim 2 jaar lief en leed met de mei 2006 mapa´s, stuk voor stuk moordwijven (en gozers :wink: ). Vooral Sam; een heuse vriendin voor me geworden, Marion; hielp me door de lange uren van de bevalling van Jenna, Jannet; grenzeloos respect voor haar, John & Ruud; maken altijd tijd voor zowel een slap als een serieus gesprek. :-* :-* voor jullie!



Buiten de mei-mama´s nu de kans om renzosmam een hele dikke kus te geven :-*

Wat veeeeeel reacties al!! En wat lief allemaal!!!

Vind ik zo leuk om te lezen!!! :inlove: :-*

Oh wat een goed idee dit topic!



Voor mij zijn de meiden van het topic mama’s van 2 of (bijna) 3 kids echt :thumbup:

De meesten schrijven al mee vanaf Zwanger worden van de tweede, en we zijn echt een superhecht cluppie geworden!

Bian, Wen, Lindy, Ariel, Annemarie, Jessy, Valvert,Ester, Nomi, Tan, Marianne en Gaia : :-* :-*





Oh en Pino, we spreken vast snel nog een keertje af he :wink:

@charity wrote:

ik heb geen echte uitschieter



ik vind KOK in het algemeen gewoon een super forum vind er zoveel steun en tips…




Geldt ook voor mij. Namen noemen vind ik lastig, maar ondanks dat ik op veel forums zit, keer ik toch altijd weer naar het KOK-forum terug…

@Anita wrote:

ANNE Is een topper :-* . Ik heb zoveel bewondering voor haar. Ze is een mede-oktober 2006 mama




:-* wat lief van je!

Ik voel me ook helemaal thuis bij Mama van 2 of (bijna ) 3 kids. Was er niet direct bij maar door al het meelezen wist ik al veel van de meiden :thumbup:



Wel mis ik Cell erg op het forum. In het begin zocht ik altijd op haar naam. De meest interesante onderwerpen kwamen zo aan bod. En haar mening was altijd respectvol ook al was ze het niet met je eens. Ik hoop haar tzt hier weer terug te zien.

:mrgreen: Preggie…





Omdat ze me altijd aan het lachen maakt en…ze is pro-miekske

Ik duik nu pas in dit topic zeg!



Voor mij ook alle meimapa’s, ze zijn allen een groot en belangrijk deel van mijn leventje geworden! Gemma, mijn vleesgeworden forum dinnetje, die mijn collega is geworden en mijn msn klankbord. Blij dat we elkaar ook in real life zo lief vinden! Peetje wij wonen ECHT te ver bij elkaar vandaan! :-* Sam, ik volg je niet altijd ( :wink: ), maar jij bent werkelijk nooit te beroerd voor NIETS en ik waardeer je zo enorm, dat had ik eerder moeten zeggen… Becca Wanneer gaan we nou toch eens uitgebreid meeten?



John



En Ruudjuh! ons adoptie kindje. Ben blij dat je zo bij ons hoort!



Ow ik heb eigenlijk over álle meimapa’s wel iets te zeggen! :? :?



Daantjuh ik heb een inmens respect voor jou… :hug: :hug:





En verder alle Kokkers die mij altijd even uit de brand helpen als ik een vraag heb, of me een lief woord stuurden toen ik een rottijd had. Of die me werkelijk VLAK van het lachen kunnen gooien op een lange, saaie werkdag!



Bedankt allemaal!

:thumbup: wat een leuk topic!

Voor mij zijn álle mei-mapa’s en (adoptie :wink: )kindjes even speciaal. Ga geen namen noemen, jullie weten het zelf wel :wink:

:think: denk trouwens dat voor ‘ons’ clubje dit topic wat overbodig is :lol: wij spreken al regelmatig uit wat we van elkaar vinden, we weten wat we aan elkaar hebben.

Hoe dan ook: jullie zijn allemaal lief :inlove: :wink:

ik spreek het regelmatig uit… de mensen die ik bedoel weten dat dan ook wel…



Vind het zelf heel belangrijk om het eens in de zoveel tijd te laten blijken dat je om elkaar geeft of waardeert wat de ander voor je doet…

Lieve mama’s van 2 of 3 kinderen: jullie zijn geweldig :-* !

En jullie zijn niet gewoon een groepje waarmee ik schrijf, jullie zijn echte vriendinnen geworden. De meetings zijn geweldig en versterken de boel nog verder! Ik heb er weer zin in hoor, 12 januari :thumbup: .



En als ik weer eens even een poosje niet langskom, dan krijg ik geheid een lief pb’tje van Sonja2. :-* ! En dan durf ik me weer te vertonen hahaha!

De mama’s van 2 (of 3) kids zijn super! Lief van je Son om dat hier even te melden :-*

een leuk topic… :thumbup:



als eerste… KOK IS THE BEST :inlove: een super forum waar iedereen zich snel welkom voelt…



de december mama’s 2007… we hebben zoveel meegemaakt en ik vind jullie allemaal stuk voor stuk toppers :-* :-



de 1e kwartaal stoppers… een hele leuke groep dames waar we lekker over de allerdaagse dingen kunnen praten zonder dat het ergens overgaat… :lol: heerlijk… en natuurlijk zijn we er voor elkaar door dik en dun…

dames ook jullie zijn stuk voor stuk toppers…



de augustus stoppers… jullie hebben me zo leuk opgevangen toen ik net op dit forum kwam en een beetje de weg kwijt was bij welk tpoic ik nu kon meeschrijven…

ik wil jullie bedanken hiervoor… jullie zijn lieverds… :-




en een speciale :-* voor mijn lieve nichtje…jose…gewoon omdat ze er altijd is… ook al hebben we elkaar heel lang niet gezien het contact zit gewoon goed… your the best jo… :-*

Utieraard heb ik ook iets bijzonders met de juli 2005 mama’s!



Ik ben er niet vaak, maar wanneer ik er ben is er ook altijd van iemand wel een hartelijk woord. En dat vind ik mooi!



Kok is bijzonder mooi toch! Kijk maar naar de reacties tot nu toe!