Dat was schrikken.....

Nou onze ochtend begon zo:



Sta je verse croissantjes te maken in de keuken, hoor ik het

auto-alarm afgaan en mn vent opspringt die roept:

eej ze rijden tegen me auto aan! Wij naar buiten en

zie hier het resultaat:

























Het was een rode Engelse dubbeldekkerbus met het stuur aan de rechterkant.

Dat was dus een trouwauto alleen kon die chauffeur er niet mee rijden, snap dat niet hoor, hardstikke gevaarlijk toch!



Stoppen ze een stukje verder, stappen ze met drietjes uit ook de chauffeur, vergeet hij hem op de handrem

te zetten dus die bus gleed door… wat een sukkel zeg.

Moesten ze met zn drieeen aan die bus gaan hangen…



Ik vind dit best onverantwoord van het bedrijf om iemand op pad te sturen die niet met die bus kan rijden.

Nu was het onze auto die daar stond, voor hetzelfde geld rijd daar een fiets met kinderen of zo…

wat balen

jeumig, wat een lomperik… :shock:



een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dit klinkt wel echt als onkunde ja…





en wat nu met jullie auto?

Jeetje, das ook wat…hopelijk krijg je alles vergoed.

jeetje, wat schrikken zeg. “gelukkig” was het een auto en niet een fiets met kind ofzo, maar ja het is wel jullie auto en dat is natuurlijk vreselijk k*t…



Heb je al contact met het bedrijf gehad?

Jeutje zeg :shock:

Jeetje, een ongeluk kan altijd gebeuren, maar vervolgens de handrem vergeten? klinkt idd meer als onkunde…



Leuke trouwdag…

Oh jee het is ook niet een klein deukje ofzo.



Dr zullen maar weet ik niet hoeveel mensen erin zitten van de trouwerij en er gebeurt wel wat ernstigs met zo’n hork als bestuurder. :wall:

Zo hallo :shock:



Hebben jullie het kenteken genoteerd ?

Zo! :shock:

Onverantwoord dat iemand zonder ervaring in zo’n bus mag rijden :hand: !

Jeetje wat een domme actie zeg! Ik hoop dat je dit niet een hoop geld en ellende gaat kosten…

Ow ze zijn gewoon gestopt hoor, moet je je indenken, :mrgreen: deze bus (het is deze, heb hem van de site van hun geleend) in mijn woonwijk straatje:







En die man was zo suf dacht eerst dat hij dronken was ofzo.



Maargoed, ze hebben alle gegevens met elkaar uitgewisseld, ze moesten de bruid nog gaan halen dus weinig tijd.

We hebben al contact gehad met de eigenaar van die zaak… komt allemaal wel goed daar ligt het niet aan maar ben geschrokken en ondanks dat het niet de nieuwste auto was, vind ik het zonde want het maken is duurder dan de hele auto zelf dus er komt gewoon een andere auto. :stuck_out_tongue:

Jeeeemig, wat een schade :shock: maar wat onverantwoordelijk zeg :doh: :naughty:

Oei :shock:

Ik weet niet van welk bouwjaar je auto is, maar hij zou best nog wel eens economisch total loss kunnen zijn :think:

Had de best man uberhaubt een rijbewijs? :thumbdown:

@Eppo wrote:

Oei :shock:

Ik weet niet van welk bouwjaar je auto is, maar hij zou best nog wel eens economisch total loss kunnen zijn :think:






Hij rijd nog wel maar dat doen we niet meer.

We hebben trouwens ook gezien dat er in de buitenband zeg maar een gat/scheur zit met een bobbel eronder, hij heeft dus onze auto ook een stukje “opgeschoven”, want deze stond recht in het parkeervak en naderhand schuin.

Dus de band is ook beschadigd, lagen er net op vanwege de keuring.

Zo ben je blij dat je weer een jaartje verder kan rijden door goedkeuring en zo ben je de auto kwijt.

Denk ook wel dat hij total loss word verklaard.



Bouwjaar is 1997. :slight_smile:



@Reat ik mag hopen dat de beste man wel een rijbewijs heeft ja, anders staat hij er goed gekleurd op…

Nou gelukkig heeft je man het gezien en zijn ze gestopt - zelfde geld tref je je auto zo aan.



Voor zoiets moet je toch minsten een groot rijbewijs hebben of voor een bus ofzo. En dan ook de hoogte van dat ding. Hier kan je toch niet zomaar iedereen mee op pad sturen :shock:

In elks geval wel iemand die al vaker met een auto/bus heeft gereden met het stuur rechts!

Maar niet zomaar iemand die dat nog nooit heeft gedaan…

Maar ja we zullen eens zien hoe lang het allemaal gaat duren, de man aan de telefoon die mn vriend gebeld heeft vandaag zei dat het best snel geregeld kon worden allemaal dus we hopen dat maar.

ja met een stuur rechts moet je niet vergeten nog een hoop auto links te hebben.

Sow! Auto ziet er lekker uit! Ben je altijd mooi klaar mee als iemand anders je auto zo toetakelt. Hoop dat het snel geregeld kan worden en dat jullie weer snel op weg zijn met een andere auto!!