Dat was schrikken.....

We zijn al een beetje aan het rondkijken, we weten nog niet wat voor iets het gaat worden, wel een lekkere ruime bak… :wink:



Schadepapieren zijn morgen bij de tegenpartij dus mogen hun dat invullen en naar de verzekering doen en mogen de verzekeringen het uitzoeken, ben zo benieuwd…

Nou we zijn vanmorgen ergens achter gekomen…

Op de site van RDW kun je met het kenteken dingen bekijken enzo.

Wat blijkt…



Die bus is NIET verzekerd!



DAAROM laat die man zich niet meer horen en heeft steeds smoesjes dat hij

het te druk heeft!!!



Ben benieuwd hoe dit nu weer af gaat lopen!!!

Meteen de politie inschakelen!

Dan zou ik zeker de politie inschakelen.



Je bent wettelijk verplicht minimaal een WA verzekering te hebben.



Als die bus niet verzekerd is, dan is hij nog in overtreding ook en staat hem een boete te wachten, nog los van de schade die hij aan jullie auto heeft veroorzaakt!

Aanvulling: je kunt ook een claim indienen bij het waarborgfonds:



Niet verzekerd :shock: En dan anderen in de bus laten rijden :naughty: :naughty:



Ik zou een informeren bij je rechtsbijstand.

nou daar ben je lekker klaar mee dan… daar gaat je zonnige dagje. wat een rotsituatie zeg!



hoop wel dat jullie terplekke beide het schadeformulier in gevuld hebben. hebben jullie verder nog getuigen?

Jeetje, wat een situatie zeg.

Ik zou zeker naar de politie gaan en daar aangifte ofzo doen. Hoop niet voor je dat dit een langslepende kwestie gaat worden.

Kun je op de RDW site zien of een auto verzekerd is? Dat heb ik nog nooit gezien en ik zit toch redelijk vaakop die site.

Ja, dat kan je inderdaad zien. Alleen wordt die info niet altijd snel geupdate.

Dat komt omdat verzekeringsmaatschappijen niet altijd snel zijn met doorgeven.

dus voor hetzelfde geld is hij nu wel verzekerd.

Dat kan. Maar gezien het verhaal van de TS ga ik uit van niet.

Politie bellen dus!

@lonneke1980 wrote:

nou daar ben je lekker klaar mee dan… daar gaat je zonnige dagje. wat een rotsituatie zeg!



hoop wel dat jullie terplekke beide het schadeformulier in gevuld hebben. hebben jullie verder nog getuigen?




Dit alles is nu twee weken geleden gebeurd, nee geen schadeformulieren in kunnen vullen omdat die bus voor een trouwpartij was en wij ons goed fatsoen hebben laten zien, anders zou die bus met bruidegom niet op tijd bij zn bruid zijn snap je?



We zouden het met de baas verder regelen, de chauffeur heeft verder in de afwikkeling geen blaam eigelijk. De eigenaar (de baas dus) van die autoverhuurzaak, die werkt niet mee! :evil:



Maandagochtend bellen we de verzekering en de politie.

@Rooike wrote:

@lonneke1980 wrote:
nou daar ben je lekker klaar mee dan… daar gaat je zonnige dagje. wat een rotsituatie zeg!



hoop wel dat jullie terplekke beide het schadeformulier in gevuld hebben. hebben jullie verder nog getuigen?




Dit alles is nu twee weken geleden gebeurd, nee geen schadeformulieren in kunnen vullen omdat die bus voor een trouwpartij was en wij ons goed fatsoen hebben laten zien, anders zou die bus met bruidegom niet op tijd bij zn bruid zijn snap je?



We zouden het met de baas verder regelen, de chauffeur heeft verder in de afwikkeling geen blaam eigelijk. De eigenaar (de baas dus) van die autoverhuurzaak, die werkt niet mee! :evil:



Maandagochtend bellen we de verzekering en de politie.
:wink:





Als het een echt een autoverhuurbedrijf is gaat ie natuurlijk niet voor een paar duizend euro z’n goede naam te grabbel gooien, neem ik aan.

Dus in dat heb je misschien nog geluk.



En anders doe je toch een rondje belbus :wink: , ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat het wel goedkomt.

Heb je inmiddels wel al ander vervoer, je kan met deze niet meer rijden denk ik.

Nog geen andere auto, deze rijd nog wel maar we gaan er niet de snelweg mee op.

Voor de grote boodschappen en als het echt niet anders kan, maar anders staat dat groene wrak gewoon stil hoor. hahahahaha!



Ach we zullen zien.

Het is een echt verhuurbedrijf ja, met een internetsite en al.

Lijkt mij ook dat hij zo geen problemen wil maar ja, je hebt er ook wel eens aparte mensen tussenzitten zeg maar…

lastig hoor, denk dat ik gewoon naar het verhuur bedrijf heen zou gaan. begrijpelijk dat je schappelijk wilde zijn ivm bruidegom je wilt ook niet iemands mooiste dag in het honderd laten lopen.

Vandaag zou de verzekering ons terugbellen, was ze al naar huis gegaan dus misschien morgen dan.

Mn vriend gaat morgen naar het advocatencollectief met het hele verhaal.

De politie meldde doodleuk dat hun niets voor ons konden betekenen.



Vriendlief belde toen met die eigenaar, of hij onderhand tijd had gevonden om dat schadeformulier in te vullen, hij heeft beloofd dat morgen (het was z’n vrije dag dan) te doen. En dus zouden we dat dan uiterlijk toch vrijdag wel in de bus moeten hebben, dus wederom een hele week afwachten.



Tis toch te gek voor woorden dat je zo lang moet wachten.

Tis al 2 weken geleden!!!

:think:

Hij is dus gewoon niet verzekerd. :wall:

Onze verzekering belde hem op, telefoon staat uit hij reageert niet op mailtjes. Hij moet blij zijn dat mijn vriend niet naar Nijkerk gereden komt.

Anders had hij een groot probleem!





We moeten het nu doen via het Waarborgfonds.

Wat een domme man zeg, ben goed in staat om zijn hele zaak zwart te maken. :evil:

Je bent inmiddels wel naar de politie geweest, toch? Die man is strafbaar!

@Elka wrote:

Je bent inmiddels wel naar de politie geweest, toch? Die man is strafbaar!






Ja politie zegt niets te kunnen doen voor ons, het was anders geweest als hij was doorgereden.



Dus tja, zit je dan te kijken.

Je zou denken dat hij idd strafbaar is maar nope… niet dus.