Dat doen we dus noooit weer

Heb net de badkamer voor een deel schoongemaakt met zo’n hardnekkig reinigingmiddel.

Ben maar gestopt, moet toegeven dat het inderdaad schoon is maar ik heb me dr een koppijn van gekregen :?



Bah… en nu ben ik nog niet eens klaar…





:angel:

fijn he al die chemische prut…het zal me niets verbazen dat ze over een paar jaar gaan zeggen dat we al een hele tijd aan het poetsen zijn met kankerverwekkende spullen :thumbdown:

Maar goed dan heb je wel een schone badkamer :eh:



Nee ik voel me dr echt niet lekker van…iemand tips voor schoonmaakmiddel die iets vriendelijk voor mens en dier is?

alleen water en dan stomen met zo’n apparaat…

maar ofdat zo lekker fris ruikt achteraf???



ik val mn badkamer altyd aan met een fles chloor hihi

groene zeep :mrgreen:

Hub maakt hier altijd de badkamer schoon (ik heb astma en anders ga ik helemaal van mijn stokje) en heeft er ook vaak last van. Idd hoofdpijn, hoesten, misselijk. Van chloor al.

Hier gebruikt hij nu badkamerspray van witte reus. En daarover heb ik hem nog niet over klagen

Badkamerspray van witte reus, dan ga ik dat eens proberen.



Ja in dit goedje wat ik nu gebruikte zit ook heeel vele chloor volgens mij.

Als ik nu in de badkamer sta waan ik me in het zwembad :lol:

En als ik aan mijn handen ruik dan moet ik aan mijn moeder denken, zij rook altijd zo.

Maar goed zij is schoonmaaktster.

Hier ook vloeibare groene zeep, ik kan niet tegen al die chemische luchtjes. Wordt er echt naar van. Zeker als je het in die spuitflessen hebt, het vernevelt ook in de lucht en dat adem je ook weer in tijdens het schoonmaken.

Oh die badkamerspray van Witte Reus is echt lekker, en het wordt er ook nog eens schoon van wat wil een mens nog meer.



Dat kabouters bestaan en dat die mijn badkamer en huis schoonmaken

Ik vind trouwens heel veel schoonmaakmiddelen van witte reus goed. Het is niet duur (vind ik) en maakt goed schoon. We hebben ook de afwasmiddel en keuken spray ervan. bevalt goed :thumbup: Ze hebben nog niet zo heel lang die spullen van witte reus in de winkels volgens mij.



chloor is al helemaal niet gezond voor je, vooral de dampen niet die er vanaf komen. Nu kan ik sowieso al niet tegen chloor. hub maakt hier alles schoon als ik nog te werk ben anders ben ik dag erna nog benauwd. :frowning: En dan loop ik er alleen maar langs… :wall:

@marielle wrote:

Oh die badkamerspray van Witte Reus is echt lekker, en het wordt er ook nog eens schoon van wat wil een mens nog meer.



Dat kabouters bestaan en dat die mijn badkamer en huis schoonmaken




haha ja dat zou makkelijk zijn :smiley: :lol: :mrgreen:

Hey Marielle jij brengt een mens op ideeen.

Ik denk aan thijmen en een rode puntmuts :mrgreen:

Ik heb altijd graag een emmertje sop, ipv zo’n spray, en had die altijd van Ajax, maar die kan ik nergens meer vinden… :frowning:

Was speciaal voor de badkamer.



Ik gebruik ook altijd schoonmaakazijn in de badkamer, en moet zeggen dat ik af en toe ook wel even een hap frisse lucht moet gaan pakken. Zeker nu met de zwangerschap lijkt het veel sneller op de adem te slaan.





De allesreiniger geurtjes zijn vaak wel lekker, maar er zitten dingen tussen… :sick:

Ik gebruik in de badkamer altijd schoonmaakazijn voor mijn glazen douchedeuren en de rest met groene zeep :thumbup:

Je moet ook wel goed ventileren he, een raam open als dat kan…ik heb er nl nooit last van als ik schoonmaak…

Tsja ventileren, er zit geen raam in de badkamer.

maar heb de afzuiging daaraan staan nu en in de rest van het huis ramen open.

Wij hebben een badkamer met schuin dak, en ik moet het raam openmaken met een stok.



Ik kan er dan nog niet bij en moet dan op het badmeubel klimmen (ja echt waar…), om mét die stok bij het raam te kunnen.



Dus je begrijpt dat het raam niet vaak openstaat… :mrgreen:



Zag laatst dat ze dakramen met afstandsbediening hebben, dus die gaan we eentje aanschaffen.

Heb verder altijd overal de ramen open, vind dat wel zo lekker.



Met haren verven is dat ook zo’n gedoe. Zet ik altijd maar even de afzuiging aan, anders ga ik van mijn stokje. 8)

Je moet het ook even snel opspuiten, snel de hardnekkigste randjes inborstellen, even laten intrekken (dus zelf in de tuin gaan staan bijkomen), en daarna afspoelen.



Dus niet een half uur gaan lopen boenen!!!

oohh jaaah zonder raam wordt t idd moelijk ventileren :lol:

Kun je niet de deur open laten staan? En dan bv in een kamer die op de gan uit komt het raam open zetten?



Oh en niet diverse middelen door elkaar gebruiken he…doet mijn sv altijd…lijkt net of ie een nucliare bom aan t maken is altijd

Heb ik ook niet gedaan puk.

heb het opgespoten laten inweken en toen schoongespoeld enzo