Dat doen we dus noooit weer

@#puk# wrote:





Dus niet een half uur gaan lopen boenen!!!




Ik doe er altijd een uur tot 1,5 uur over, voor die stomme badkamer klaar is.

En dan moet ik nog stofzuigen en dweilen ook.



Tips misschien…?! :mrgreen:

Nou dit spul dus gebruiken.

Ik hd het grootste gedeelte gedaan in zo’n kwartier.

Maar ja daarna voel je je dus niet zo lekker.

@joseetje wrote:

Nou dit spul dus gebruiken.

Ik hd het grootste gedeelte gedaan in zo’n kwartier.

Maar ja daarna voel je je dus niet zo lekker.




Je moet ook wel iets over hebben voor een snelle schone badkamer :wink: :lol:

Ik had laatst een agressief schoonmaakmiddel gekocht voor m’n houten vloer. Er stond op dat je goed moest ventileren want je kon er slaperig en draaierig van worden. Het was zeer slecht voor het milieu , etc, etc… Er stonden heel veel waarschuwingstekens op. Ik durfde het flesje bijna niet open te maken… :roll:

Of de badkamer iets frequenter schoonmaken, dan hoef je niet met zulkee agressieve middelen aan de slag en al met al kost het ook minder tijd.

Wat goed helpt : Manlief een schuursponsje meegeven als hij gaat douchen 8)

@Karin2 wrote:

Of de badkamer iets frequenter schoonmaken, dan hoef je niet met zulkee agressieve middelen aan de slag en al met al kost het ook minder tijd.

8)






:angel: ja mam :angel: :wink:

@marielle wrote:

Oh die badkamerspray van Witte Reus is echt lekker, en het wordt er ook nog eens schoon van wat wil een mens nog meer.



Dat kabouters bestaan en dat die mijn badkamer en huis schoonmaken




Psies…hier al maanden niet meer de badkamer gedaan :sick: :oops: :oops:



Tenminste niet goed weleens een fles chloor erdoor heen gejaagd, maar het plafond en de cabine mag ook wel een keer een goede beurt krijgen…Niemand een nummer van die kabouters?? :think: :think:

@joseetje wrote:

@Karin2 wrote:
Of de badkamer iets frequenter schoonmaken, dan hoef je niet met zulkee agressieve middelen aan de slag en al met al kost het ook minder tijd.

8)






:angel: ja mam :angel: :wink:




En meer tijd over voor leuke dingen lieverd :-*

:smiley:

@Karin2 wrote:

@joseetje wrote:
@Karin2 wrote:
Of de badkamer iets frequenter schoonmaken, dan hoef je niet met zulkee agressieve middelen aan de slag en al met al kost het ook minder tijd.

8)






:angel: ja mam :angel: :wink:




En meer tijd over voor leuke dingen lieverd :-

:smiley:




hihihi

Jose, je kan ook St marc gebruiken. Ruikt lekker naar dennen en is milieuvriendelijk

En… heeft een kabouter op de voorkant van de fles 8)

Ik zorg wel dat ik het in huis heb de 13e :-

Voor het ontkalken schoonmaak-azijn. Kost bijna niks en maakt nog beter schoon dan alle ontkalkmiddelen bij elkaar… :smiley:



De rest van de badkamer met zo’n wonderdoekje en een sopje met allesreiniger



Ow en de toiletpot krijgt iig dagelijks een vochtig doekje over zich heen ( gebruik gewoon tigo zijn billenpoetsdoekjes :-)), dan oogt het ook weer schoon.

Ik neem ook wel eens een sponsje mee in de douche en schrob de douchedeuren. Maar wij hebben hier heel erg kalkrijk water. Met 2 dagen zit het weer vol kalk. Echt niet tegenop te poetsen.