Dames, wat is je maat ?

Ik heb maat 38-40

Ligt eraan…

Heb 40 gekozen in de poll.

Ik HAD maat 48 / 50 … ooit voordat ik ging lijnen.

Maar boven is maat M-tje, want daar ben ik wel redelijk dun, het ligt voornamelijk aan mijn benen en kont en heupen … en daar kom ik bij broeken dus tussen 40 - 42 uit.

Nu heb ik maat 40 / 42 en nog maar 6 kg te gaan tot ik -50 kg kwijt ben :dance:

Dus denk dat ik dan rond maat 38 / 40 uit ga komen …

Moet er eerlijk gezegd nog steeds aan wennen, zie me nog steeds als de ‘dikke’. En als ik zie wat voor maten de meesten hebben, weet ik dat ik eigenlijk toch wel goed zit … :shifty: :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

schreef het hier al eerder in de topic… te zien naar de kledingrekken in de uitverkoop zijn de maten 40,42 en 44 de meeste voorkomende maten in NL.

Tot nog toe hier in de poll 45% in die maten samen… denk dat het dus aardig klopt :lol:

Dat zal best wel.

Mijn maat 46 is altijd nog volop verkrijgbaar in de sale.

Toch nog 1 voordeel aan een grote maat :roll:

Afhankelijk van de winkel: 36 of 38. Dat ik laatst ondergoed in maat 40 bijna terug wilde sturen omdat het zo krap zat, vergeten we voor het gemak, want H&M valt gewoon klein. Toch? Ah toe, zeg ja… :shifty:

@D. wrote:

Afhankelijk van de winkel: 36 of 38. Dat ik laatst ondergoed in maat 40 bijna terug wilde sturen omdat het zo krap zat, vergeten we voor het gemak, want H&M valt gewoon klein. Toch? Ah toe, zeg ja… :shifty:

H&M valt echt klein!

Behalve hun positiekleding, die valt juist weer ruim :lol: (goed voor je ego trouwens… dikke pokkel en wel een maat kleiner als anders :mrgreen: )

Ik heb ook 38

44 :wink:

@mamaMarije wrote:

@D. wrote:

H&M valt echt klein!

Behalve hun positiekleding, die valt juist weer ruim :lol: (goed voor je ego trouwens… dikke pokkel en wel een maat kleiner als anders :mrgreen: )

Ja positie valt groot bij H&M, want mijn broeken waren allemmaal 44.

36-38

@Wijnanda wrote:

36-38

offtopic

sexy :P, sorry ben ik flauwe bui

@veertje wrote:

@Wijnanda wrote:
36-38

Sexy :stuck_out_tongue:

:think:

Sorry was even offtopic een geintje naar wijnanda toe :oops:

@Karin2 wrote:

@veertje wrote:
@Wijnanda wrote:
36-38

Sexy :stuck_out_tongue:

:think:

:lol: :lol:

Maat 38 boven, en broek maat 40/42, nadeel is, brede heupen kan maat 46 aan voor de ‘fijne heupen’ dus niet onwijs strak, maar dan flubbert me broek verder…

maat 40, op weg naar 38 :angel: roep ik al jaren

46/48, ik heb 48 ingevuld maar ben aan het afvallen dus daar moet over een tijdje heel een andere maat staan!! :mrgreen:

@Paco wrote:

Ik heb voor 42 gekozen. Ik zat op mijn top (vlak na m’n bevalling) op 44, en nu ben ik druk bezig met afvallen. Ik wil graag weer naar 38-40 (ik ben maar 1.60 en woog 85 kilo, veel te veel voor mijn lengte). Nu ben ik bijna 8 kilo kwijt :dance: en ik wil er nog 12 afhebben. Lange weg, maar daardoor ga ik me wel steeds prettiger voelen in mijn eigen lijf. En dat is het allerbelangrijkst, dat je je lekker voelt zoals je bent. En als andere mensen je dan ‘te dik’ of ‘te dun’ vinden, dan is dat hun probleem, niet de onze :angel:

hetzelfde :mrgreen:

Well… de afvalrace is hier begonnen, maar ik heb nu maat 44… Ik wil door tot max maat 40 = een kilo of 15…

Sjonkie… wat een afvallers hebben we hier!

De gemiddelde maat is dus niet maar 2 maten wat veel altijd zeggen, maar 4…

Gemiddelde vrouw van Nederland (als we het gemiddelde van kok doortrekken naar het gemiddelde van Nederland 8) ) is

38-40-42-44