dagritmekaarten/planbord

Ja die van de hema is ook heel leuk.

En een stuk goedkoper :angel:

@fiep klophout wrote:

@Karin2 wrote:
Ik weet niet of het al genoemd is maar wij hebben de weekplanner van de Hema :thumbup: Voor 15 euro!


ik las je bericht en dacht: ja leuk, maar ik ga um toch lekker zelf maken. en toen was ik vandaag bij de hema, en zag um liggen, en voelde zo’n suffe kortingsticker in mijn jas branden…en toen was mijn gevoel van zelf maken opeens helemaal weg :eh: :oops: en nu hangt deze dus op de koelkast…maar ik geloof dat ik nu alweer een beetje spijt heb :think: hij is wel heel leuk, maar natuurlijk niet zo leuk als ik die van mij in mijn hoofd had :lol: och misschien ga ik toch nog zelf een bord maken en dat ik dan deze tegels gebruik oid…




Ik ga een magneetbord zelf maken met magneetverf op mdf en dan gelijk een plaat van 2 bij 1 meter.

Hier kom tonderaan dat het planbord want hier kunnen de kinderen ook goed bij. En erboven komen de knutsels van de kinderen te hangen met magneetjes.

De rand van de plaat ga ik opleuken met latjes of purschuim en dat verven.

@Karin2 wrote:

@fiep klophout wrote:
@Karin2 wrote:
Ik weet niet of het al genoemd is maar wij hebben de weekplanner van de Hema :thumbup: Voor 15 euro!


ik las je bericht en dacht: ja leuk, maar ik ga um toch lekker zelf maken. en toen was ik vandaag bij de hema, en zag um liggen, en voelde zo’n suffe kortingsticker in mijn jas branden…en toen was mijn gevoel van zelf maken opeens helemaal weg :eh: :oops: en nu hangt deze dus op de koelkast…maar ik geloof dat ik nu alweer een beetje spijt heb :think: hij is wel heel leuk, maar natuurlijk niet zo leuk als ik die van mij in mijn hoofd had :lol: och misschien ga ik toch nog zelf een bord maken en dat ik dan deze tegels gebruik oid…




Ik ga een magneetbord zelf maken met magneetverf op mdf en dan gelijk een plaat van 2 bij 1 meter.

Hier kom tonderaan dat het planbord want hier kunnen de kinderen ook goed bij. En erboven komen de knutsels van de kinderen te hangen met magneetjes.

De rand van de plaat ga ik opleuken met latjes of purschuim en dat verven.


ja zoiets ga ik denk ik ook doen. ik vind het bord zelf ook best wel sombertjes. de plaatjes zijn wel leuk, redelijk wat ik zocht, en die lijstjes ideaal om te gebruiken voor fotootjes van mensen die op bezoek komen of waar wij op bezoek gaan.

ach, 12,50 voor een starterskit, das ook niet duur he 8)

Het bord is klaar :thumbup:



Het is een eenvoudig bord geworden met 4 lagen magneetverf en 1 laag schoolbordverf en 4 sierlijstjes welke ik creme hoogglans heb geverfd. Ik wilde eigenlijk iets geks doen met de rand maar ik ben bang dat ik daar gauw flauw van ben.



Bij de Bruna heb ik een krijtstift gekocht alleen mag ik deze nog niet gebruiken omdat het schoolbordverf nog verder moet uitharden. Vandaar dat ik geen leuke tekst op het bord heb gezet :wink:



Het planbord is van de Hema (het is een magnetische plaat die zo op het bord kleeft) en de kinderen kunnen er op deze manier ook goed bij.



Nu nog wat grotere magneten kopen want de magneetverf is niet zo sterk als een echt magneetbord.



Ik ben er super blij mee!

Wat leuk zeg! :smiley: :thumbup:

:o super mooi gedaan zeg! :thumbup:



bij Teun op de kamer heb ik een tijd geleden een zeilboot geverfd, ook met magneetverf (3 lagen) en daar vallen de magneetjes er ook steeds vanaf…nog maar een extra laagje doen dus?

Ja ik heb het hele potje er maar opgesmeerd. En zo’n pot magneetverf is niet goedkoop, 17 euro. Ik heb het bij Kwantum gekocht, misschien had ik toch beter een merk kunnen kopen?

Ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd maar dat is misschien ook wel een beetje naïef van me, het blijft verf met ijzerdeeltjes.



Maar het werkt op zich goed en het is inderdaad mooi/leuk geworden :thumbup: