dagritmekaarten/planbord

Ik wil voor Thijmen de dag overzichtlijk maken ( en daarmee stiekem ook voor mezelf :oops:)

We proberen het wel zoveel mogeiljk in hetzelfde ritme te doen, maar ik denk dat het voor hem duidelijk zien wat we gaan doen die dag goed zal zijn.

Hij gaat straks ook naar de psz en ik denk dat hij het moeiijk zal vinden om dat van te voren niet duidelijk te weten.



Welk soort activiteiten zitten er wel bij dan?

Want ik ben stiekem een beetje verliefd op deze geworden

:inlove:

nou, daar gaat 'ie dan…'t zijn wel veeeel kaartjes en foto’s :shifty: :wink:

dan de kaartjes

meer

Wat leuk zeg !!!





Ga ik onthouden voor als mijn dochtertje wat ouder is :lol:

meer

meer

dat was het :lol: (oja, er zijn in totaal 8 blanco kaartjes)

Wauw! Die wil ik ook!!!

Ik zie precies de kaartjes die ik nodig heb!

Hij is helemaal geweldig, ik ga deze bestellen :inlove:

als ik kijk naar de leeftijdsfase waar Teun nu in zit (Stijn kijkt nooit op het bord moet ik zeggen), dan mis ik nog een aantal kaartjes voor: afspreken, sport/clubje en kinderfeestje.



verder spreken wij veel af met familie en vrienden, en daar heb ik ook niet echt een kaartje voor (bezoek krijgen of op bezoek gaan). Dat zal wel dat ene kaartje zijn dat ik voor het kdv gebruik, maar moet er dus nog wat op bedenken.



maar leuk is hij zeker. Hij heeft bij ons een prominente plek in de keuken en hij hangt daar gewoon erg leuk :inlove:

Als ik het goed zie dan komt woensdag oma, er moet iemand naar de creche/school.

Er word gewandeld en gepicknikt?



Hoe schrijf je picknikken :eh: :oops:

dank je voor het laten zien mvanteun! doe er weer allemaal leuke ideeen mee op. ga straks meteen hout scoren zodat ik ook eens echt kan beginnen :thumbup:

@joseetje wrote:

Als ik het goed zie dan komt woensdag oma, er moet iemand naar de creche/school.

Er word gewandeld en gepicknikt?



Hoe schrijf je picknikken :eh: :oops:




ja, op woensdagochtend past oma altijd op. Teun gaat dan naar de peuterspeelzaal.

's middags komt een vriendje van Teun en gaan we een stukje wandelen en picknicken met hem erbij.

@fiep klophout wrote:

dank je voor het laten zien mvanteun! doe er weer allemaal leuke ideeen mee op. ga straks meteen hout scoren zodat ik ook eens echt kan beginnen :thumbup:




ik ben wel benieuwd hoe je het gaat maken! Laat je wel resultaat zien? :thumbup: succes ermee

@mama van Teun wrote:

@fiep klophout wrote:
dank je voor het laten zien mvanteun! doe er weer allemaal leuke ideeen mee op. ga straks meteen hout scoren zodat ik ook eens echt kan beginnen :thumbup:




ik ben wel benieuwd hoe je het gaat maken! Laat je wel resultaat zien? :thumbup: succes ermee




met mijn figuurzaag :inlove: :inlove: het is een langetermijn project hoor, maar als het ooit af komt, zal ik het zeker even plaatsen!

[quote]met mijn figuurzaag :inlove: :inlove: het is een langetermijn project hoor, maar als het ooit af komt, zal ik het zeker even plaatsen![/quote]



:shock: okee dan! lijkt me een leuke klus maar ook veel werk :wink:

Heel erg leuk en ook erg handig.

Mijn oppasgezin heeft ook zo’n planbord. Het werkt niet helemaal meer, volgens mij was het vnl voor de oudste.



Maar die ik hier gezien heb is wel helemaal geweldig!!!

Ik weet niet of het al genoemd is maar wij hebben de weekplanner van de Hema :thumbup: Voor 15 euro!

@Karin2 wrote:

Ik weet niet of het al genoemd is maar wij hebben de weekplanner van de Hema :thumbup: Voor 15 euro!


ik las je bericht en dacht: ja leuk, maar ik ga um toch lekker zelf maken. en toen was ik vandaag bij de hema, en zag um liggen, en voelde zo’n suffe kortingsticker in mijn jas branden…en toen was mijn gevoel van zelf maken opeens helemaal weg :eh: :oops: en nu hangt deze dus op de koelkast…maar ik geloof dat ik nu alweer een beetje spijt heb :think: hij is wel heel leuk, maar natuurlijk niet zo leuk als ik die van mij in mijn hoofd had :lol: och misschien ga ik toch nog zelf een bord maken en dat ik dan deze tegels gebruik oid…