Dag zomerkleren!!!

Ik kijk in Jowena’s kast en zie zoveel leuke zomerkleding wat ze niet vaak aan heeft gehad,omdat we niet zo’n mooie zomer hebben gehad :frowning:

Echt zonde!!!

Ik ga heel hard hopen dat we volgend jaar wel een mooie zomer krijgen :pray: :pray: :pray:

jha idd zeg!!! ik had vandeweek ook al all zomer kleren in de handen :frowning:



echt jammer hé

Ik herken het ja… kleren die ze niet of maar 2 keer heeft aangehad. Echt zonde :frowning:

hier hetzelfde… echt zonde en balen!! Zulke leuke dingen

ben zoooo blij dak niet zoveel had ingeslagen

Het wordt van de week toch weer even lekker warm? Geloof dat er tegen de 30 graden is voorspeld! 8)

30 graden?? :shock: :o :dance:

Mm zie het niet op weeronline hoor!

Temp. komt niet boven de 20 uit…

nee hier bij de mijne ook niet

Ja heel erg zonde. Hier ook bergen kleertjes die ze niet gedragen heeft :frowning: En nu maakt ze ook nog ineens een groeispurt dus moet ik weer allemaal nieuwe kleertjes kopen in een maat groter (dat vind ik dan weer niet zo erg :wink: )

Lange termijn (trend 2e week): de verwachting van de dagtemperaturen over 2 weken is dat deze gemiddeld lager zijn dan komende week. De nachttemperaturen zullen gaan dalen ten opzichte van komende week. De buientrend is dalend, hetgeen betekent dat er over 2 weken minder neerslag wordt verwacht dan komende week.





dit vond ik op de weersvoorspelling voor d ekomende twee weken…



niks heet weer hoor… :think:

hier ook een hoop leuke zomerdingen …

en ook veeel !!! dingen die ze gewoon NIET heeft aangehad wegens een overvolle kledingkast :shifty:

ja angelique…laat ons de feiten eens zien…je zit ons tenslotte ff lkkr te maken hiero

Ik heb volgens mij geen zomerkleren gekocht dit jaar… Ze had 2 setjes gekregen voor haar verjaardag, die heeft ze wel een paar keer aangehad.



Voor de baby had wel t-shirts en een korte broek gekocht.



Sandalen zijn wel veel gedragen, dus hier valt het best mee… Ik heb wel een hele grote stapel winterkleren die te klein waren uit de kast gehaald. De kasten zijn nu bijna leeg… :eh:



Wel heel erg zonde al dat ongebruikte spul…

ja angelique.......laat ons de feiten eens zien.....je zit ons tenslotte ff lkkr te maken hiero


Hoop doet leven he!

(maar ik ga iemand even heel boos aankijken hier :evil: )

ik ben tom op mooie dagen gewoon 3x per dag gaan omkleden om die reden :oops: :lol:



maar hier ligt ook eea waarvan ik denk :cry: :?

Ik heb idd een paar jurkjes die ze weinig tot niet gedragen heeft…erg jammer…dat waren écht zomerjurkjes…

De rest heeft ze gewoon aan gehad en nog aan…maillotje eronder (of toen het ieds warmer was zo een legging) en een lange mouwen romper of shirt en gáán…

Dus bij mij zijn de kleertjes niet geheel verspilt ofzo…gewoon even crea zijn…een hemdje staat erg leuk over een lange mouwen shirt hoor bij een meisje…en Renzo krijgt zijn t-shirts ook aan over een lange mouwen shirt :thumbup:



Maaruh…zeker :pray: :pray: :pray: voor een betere zomer volgens jaar :roll:

@prinsjeJason wrote:

Ik kijk in Jowena’s kast en zie zoveel leuke zomerkleding wat ze niet vaak aan heeft gehad,omdat we niet zo’n mooie zomer hebben gehad :frowning:

Echt zonde!!!

Ik ga heel hard hopen dat we volgend jaar wel een mooie zomer krijgen :pray: :pray: :pray:




Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dat gevoel ook. Luuk en Tom hebben ook niet veel aan kunnen hebben. Of helemaal niet. Bepaalde kleren waren gewoon nieuw. Echt zonde. Maar gelukkig kan Tom het volgend jaar weer aan. En dan maar hopen op goed weer.

Ohjaaa…zucht…Ik heb gisteren Eva’s kast een beetje opgeruimd en ik kwam nog een paar lieve setjes tegen van de rainbowbabies, jurkjes, hempjes en een rokje. Nooit aangehad !!!

Echt jammer :frowning:

T-shirts ga ik ze zeker nog aan doen in de winter met een vest eroverheen :thumbup:

Met een meid heb je inderdaad geluk dat je rokjes ook met een mailot aan kan doen :dance:

Maar die leuke zomerjurkjes :cry: