Dag zomerkleren!!!

Hoop doet leven he!

(maar ik ga iemand even heel boos aankijken hier )



whahahahahaha

Joy heeft ook alles gewoon aangehad hoor hihi. Met legging indd! En ma had ff leuke vestjes genaait zodat de jurkjes toch aan konden! Of romper met lange mouw eronder en voila!! :smiley: Dus wat dat beteft maakt het niet zo uit. Maar jammer van het weer is het wel! :frowning:



gelukkig zitten we over 6dagen in turkije hihi :smiley:

Herkenbaar! We zijn in mei naar Turkije geweest en hebben daar in 2 weken maar 3 dagen mooi weer gehad. Bij thuiskomst zei ik al tegen Erik dat als het hier geen mooi weer zou worden, dat we dan nog eens op vakantie moesten zodat de kinderen toch de zomerkleertjes aankonden :mrgreen: :oops: :wink: En mooi weer werd het niet, dus zijn we inderdaad nog twee weken op vakantie geweest. En daar was het heeeeerlijk weer, dus ze hebben toch wel aardig wat zomerkleertjes aangehad. Maar er liggen inderdaad ook nog een heel aantal jurkjes, rokjes, hemdjes en korte broeken die nul keer gedragen zijn…

Ik doe altijd op 1 oktober de winterkleren in de kast (en op 1 april de zomerkleren) dus we hebben nog ongeveer twee weken om de kleren aan te doen :mrgreen: . Dan maar binnen, met de verwarming hooooooooooog :mrgreen:

Ik ben toch zo blij, dat ik 25 september nog 2 weken naar de zon toe ga. Zodat al die mooie kleren nog aankunnen. :mrgreen:

@Guusje wrote:

maar hier ligt ook eea waarvan ik denk :cry: :?




da’s niet zo erg … :smiley:





:-*

Zonde gewoon van al die kleertjes. Ik had niet verwacht dat de hele “zomer” zo slecht zou zijn. Sommige dingen niet gedragen, andere maar een of twee keer :? .

Hier ook rompers met lange mouwen onder shirtjes, staat super! Moet alleen nog even op zoek naar leuke kleurtjes!

Daniël heeft maar 2 korte broeken, en die heeft hij idd bijna niet aan gehad.

ik heb rompers met lange mouwen gekocht en die doe ik nu onder de shirtjes bij milan

Op zich vind ik het niet zo erg…

Lucas had veel nieuwe kleding in de kast, maar volgend jaar in de zomer kan Pepijn alles aan :wink: :wink: :wink:

En de kleding die Pepijn aan had, zijn vorig jaar door Lucas al goed gedragen :stuck_out_tongue:

Voor Luca ga ik maar een paar rompers met lange mouwen halen dan kan ik die nog onder een paar t´shirts aan doen.

Vind het anders zo zonde om ze nauwelijks gedragen weer weg te leggen op zolder :roll:



Maar wij gaan in Oktober nog 8 dagen naar Gran Canaria dus kan hij ze dan nog ff aan. :dance:

Weet je wat ook zoiets is waar wij dit jaar best veel geld aan gespendeerd hebben, maar wat we een stuk minder gebruikt hebben dan verwacht?



De bbq :lol:

Ja dat ook nog :frowning: ik heb maar 2 keer bbq gegeten :roll: