Even voor de mama’s en papa’s van kdvkindjes, donderdag is het de dag van de leidster :dance: . Een leuke gelegenheid om de leidsters in het zonnetje te zetten! Wij krijgen van onze directie een lekkere lunch aangeboden en voor mij collegaleidsters die op woensdag op Laurens passen ga ik wat lekkers halen.
Ik moet je zeggen dat ik niet zoveel heb met deze dag. Net als met moeder-, vader- en valentijnsdag enzo. Daar doen wij ook niet uitgebreid aan. Ik probeer de leidsters door het jaar heen te laten merken dat ik ze waardeer. Ik heb daar geen aparte dag voor nodig.
Hoi Debbel,
Leuk dat de directie ook wat doet! Vanuit de cliëntenraad van het kdv waar Brent zit vragen we hier ook aandacht voor bij de ouders (het is natuurlijk vrijblijvend en we adviseren gewoon iets als een leuke tekening of knutselwerkje) en zorgen we er voor dat het overig personeel op het kdv ook zoiets krijgt.
Ik vind dit soort dagen superleuk, en Brent al helemaal :mrgreen: , zou al die leuke dagen en tradities (Valentijnsdag :inlove: , Pasen, moederdag, vaderdag, Sint, Kerst etc.) niet willen missen in m’n leven
En natuurlijk krijgen de leidsters ook op andere dagen spontaan aandacht
ik heb de bloem al klaar…
ik bedoel…
Wessel heeft een bloem “geklutseld”…
die gaat met alle andere bloemen van kinderen in een grote vaas op het kdv…
Nu donderdag niet vergeten!
:think: :think:
geld het ook voor de psz?
O zelfgemaakte knutsels zijn altijd leuk :thumbup: !
Enne ik denk dat het ook wel voor de psz geld hoor, tis tenslotte dag van de leidster en dat zijn zij ook toch?
Dag van de leidster? Andere jaren benaderde de oudercommissie de ouders. Dit jaar heb ik er niets van gehoord. Wel sneu voor de leidsters dat ze het dit jaar overslaan hier.
Goed dat ik het weet dan laat ik Lucas ook nog iets maken.
Wij krijgen altijd iets van onze stichting.
Ben benieuwd wat het dit jaar is.
Vorig jaar een hele leuke agenda voor 2008.
ik eigenlijk ook niet
maar senna zit ook net op de psz
Volgens mij weten bij ons de ouders ook van niks hoor.
Het word bij ons altijd binnen de stichting geregeld.
De OC heeft ook wel eens een poging gedaan, maar dat liep wat mis toen volgens mij.
Wij moesten toen ook zelf de briefjes itdelen aan de ouders waarin stond dat ze de kinderen iets moesten laten versieren, haha.
denk dat de meeste ouders geen idee hebben dat het morgen dag van de leidsters is.
maar zou zeggen laat je kind tekening of iets anders maken is altijd leuk ook als blijkt dat niemand er iets aan doet.
ik werk als gastouder al 17 jaar en heb alleen toen gastouderbureau ouders op de hoogte bracht werkjes van de kinderen gehad,vind dat ook niet belangrijk af en toe wardering is fijn maar krijg ik ook als kids sochtends vrolijk binnen stappen en hun ouders niet meer zien te staan,omdat ze zo graag komen.
wij hebben op het werk vanuit de oudercomissie vorig jaar een stoelmassage gekregen :thumbup: en vanuit de baas een tasje met frambozen producten
dit jaar kregen we een roosje met een passend gedicht. en ook mogen we per team samen uiteten! een goede zet aangezien we in november nieuwe teams krijgen.
wij kregen per groep een bos bloemen
en per persoon een mok met het logo van de organisatie
van ouders niets, maar dat is gewoon
We kregen dus die lunch dier eg lekker was :drool: en van een paar ouders Merci :thumbup: . van de stichting kregen we ook nog een mooie schaal met kaarsjes erin!
Hallo,
Bij ons op het KDV zijn we dit jaar verwent met een groot bos zelfgemaakte bloemen van de kinderen. Elke leidster kreeg een bos.
Geweldig om te zien hoe de kinderen druk zijn geweest voor ons.
Wij vieren in die week meteen de verjaardagen van alle leidsters,
Zodat alle kinderen op onze groep een echte feestweek hebben.
Kinderen mogen dan verkleed komen en we doen wat anders met
het brood eten.
En in deze week doen we extra veel met muziek en dans.
De kinderen vinden het altijd geweldig en wij genieten er op ons beurt weer van al die glunderende koppies.
wij hebben vd oudercommissie een douglas bon gekregen.
en vd directie een picknickmand vol met lekkere dingen.
Maar het aller, aller leukste alle zelfgemaakte dingen vd kids
vinden jullie leidsters dat ECHT leuk… die zelfgemaakte dingen van de kinderen??? IK bedoel… Na een aantal jaren werken heb je het toch wel gehad met die knutseldingen thuis? Of nemen jullie ze niet mee???
(zomeer even nieuwsgierig)…
Wessel z’n geknutselde bloem staat nog steeds opde groep!!
Ja ik vind het echt leuk! Neem het ook altijd mee naar huis en dan staat het een tijdje op het dressoir of hangt het op het prikbord. Maar uiteindelijk gooi ik het wel weg hoor :oops: anders zou ik onderhand een kamertje in kunnen richten haha.