ik bewaar alle knutsels van de kinderen in map en als het daar niet in past in doos die ik af en toe weer tevoorschijn haal erg leuk om terug te kijken.hang het altijd eerst poos op daarna berg ik het op,als kinderen erom vragen kan ik laten zien waar het is.
werk trouwens als gastouder dus hoeveelheid kuntsels misschien iets minder groot als bij KDV.
Ik bewaar alles een tijd, hang het trouwens eerst op.
maar uiteindelijk gaat het wel weg.
want anders mag ik er wel een huis bijkopen
Wij hebben als oudercommissie enorm ons best gedaan voor de dag van de leidster, alle kids hebben we een sjabloon gegeven voor een knutsel in de vorm van een blok uit een blokkendoos, want zo heet de lokatie.
Maar uiteindelijk echt maar een paar ouders die dat knutselen ook gedaan hebben en dan op de NSO echt een groot aantal, maar op de KDV bijna niets.
Uiteindelijk ook nog een nominatie vanuit Ezeltje Prik voor onze lokatie, daar was ook het thema blokkendoos uitgezet, input gevraagd aan de ouders, er zitten bijna 300 kinderen, in totaal dus 3!!! reacties, erg he?
Ja ik werk nu zo’n 9 jaar in de kinderopvang maar merk echt dat de betrokkenheid van de ouders steeds minder wordt. Jammer hoor maarja soms ook wel logisch, iedereen heeft het zo druk. Maar jammer blijft het.
Bij ons worden wij als kinderverzorgsters wel verwend op de dag van…
Bloemen, chocolaatjes, parfum, zeepjes, aankoopbonnen van fnac bv, snoepjes, … En het komt van de ouders