daar zit je dan....

slapende wederhelft op de bank (vanaf 21u al)… :roll: Hond ligt er net zo hard bij te snurken, en oh ja de kat ook…

Bah wat heb ik hier toch een hekel aan, te meer omdat als ik probeer P wakker te maken nu, hij gewoon reageert alsof ie bewusteloos is (reageert gewoon níet dus :roll: ), of hij wordt hartstikke pissig en ik barst weer 's in tranen uit (&^$#*^hormonen)

Zal ik 'm nou gewoon 's laten liggen en hopen dat ie morgenvroeg pas wakker wordt en ik ook een nacht rustig slaap (zonder gesnurk en gehang tegen me aan) ?? Of ben ik dan heel slecht? :oops:

Ik zou hem laten liggen hoor!

Had ´ie maar eerder naar bed moeten gaan.

Ben ik heel makkelijk in!

Vooral als hub pissig zou worden of helemaal niet zou reageren als ik hem probeer wakker te maken.

lekker laten slapen :wink:

je hebt hem al geprobeerdt wakker te maken

en dat is niet gelukt nou jah jammer dan

Och meissie, ga lekker slapen…

:-*

Heb het nog niet geprobeerd hoor :wink:

Maar zo reageert ie altijd als ie weer 's in slaap valt. Oh ik kan daar zo chagrijnig van worden, dat eeuwige gehang op die bank… :x

Ben alleen beetje bang dat als ik gewoon naar boven ga nu, hij straks of over een paar uur wakker wordt en dan alsnog naar boven gaat, hij Jayden wakker maakt met z’n kabaal en hij narig is omdat ik hem niet gewekt heb… :?

Proberen hem wakker te maken en als dat niet lukt dan is het zijn eigen ´probleem´.

Daar kan hij jou de schuld dan niet van geven.

Kun je niet een wekker bij hem neerzetten, die je om de 5 minuten af laat gaan? :mrgreen:

Laten liggen en als hij het waagt om narrig te gaan doen omdat je hem hebt laten liggen gewoon voor z’n voeten gooien dat hij je anders afsnauwt :evil:

He can’t have it both ways :-*

Ik heb dat zelfde probleem hier hoor meestal :mrgreen: Ik zou gewoon lekker naar bed gaan :thumbup:

Nou daar gaat ie dan… 1 poging en anders zoekt ie 't maar uit :snooty:

(als ik niet weer post is het gelukt :wink: :mrgreen: )

Ja daaaag jij gaat lekker naar bed.

Zelf op de bank gaan liggen pitten dan niet narrig doen omdat de ander wel comfortabel in bed gaat liggen… Waarom heb je me niet wakker gemaakt??? Waarom ben je niet direct in bed gaan liggen??? Komop volwassen vent, je bent zijn moeder niet.

Tssssssss…‘hmm’ is het enige wat eruit komt :roll: Heb nog maar gezegd dat het heel koud wordt als ik de cv uitzet en hij zonder deken ligt. Als ie niet zo opstaat heeft ie mooi pech :snooty:

@peter&caren wrote:

Tssssssss…‘hmm’ is het enige wat eruit komt :roll: Heb nog maar gezegd dat het heel koud wordt als ik de cv uitzet en hij zonder deken ligt. Als ie niet zo opstaat heeft ie mooi pech :snooty:

:clap:

Waarom is er een gewoonte van gemaakt dan dat er geslapen wordt op de bank? Als jij er chagarijnig van wordt?

Hihi, die van mij ligt ook 5 dagen van de 7 te slapen op de bank hoor :zzz: … :lol: .

Kan me er niet meer druk om maken, ik ga zo naar bed. Maar heeeeel toevallig wordt ie altijd wakker als ik naar bed ga :roll: .

En als ik dan effe nog wil lezen, gaat ie zeuren dat het licht uit moet omdat ie anders niet kan slapen :wall: . Terwijl ie al een paar uur op de bank ligt te snurken met TV en licht aan, ja daaaaag.

Succes en welterusten :zzz: :wink: !

Groetjes, Anne

Hier maakte ik me er in het begin ook zooooo druk om. Echt zooo irritant.

Uiteindelijk heeft het hier gewoon geen zin om er boos of wat dan ook om te worden want mijn man herinnert het zich de volgende ochtend niet. Die ligt ook echt in een bewusteloze toestand te slapen.

Nu maak ik hem af en toe wakker als hij te hard snurkt en als ik naar bed ga maak ik hem ook wakker, zeg welterusten en een paar kusjes. Wat hij dan verder doet moet hij weten, wanneer hij naar bed komt moet hij weten, ik zet de verwarming ook lager.

Ik heb me er echt jaaaaren druk over gemaakt maar had daar echt alleen mezelf mee. Hij lag lekker te slapen. Dus nu doe ik dat niet meer.

Overigens leef ik hier gewoon door hoor, ga niet extra stil doen. Doe gewoon mijn ding. Als hij lekker wil slapen gaat hij maar naar bed :slight_smile:

Merk wel dat het vaak gebeurt dat men op de bank slaapt.

Hier gebeurt het niet. Als een van ons gaan slapen, slapen we op bed. :o En op bed liggen is veel lekkerder dan op de bank :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

Hier gebeurt het niet. Als een van ons gaan slapen, slapen we op bed. :o En op bed liggen is veel lekkerder dan op de bank :mrgreen:

Dat is weer een andere discussie :wink:

Ik denk dat ze alleen even een antwoord op die vraag wilde hebben en even haar “irritatie” wilde uiten.

@Mariiyelle wrote:

Ik denk dat er een verschil is tussen ‘in slaap vallen’ op de bank tijdens een film of bewust gaan slapen op de bank.

Ik ken niemand die het eerste doet maar wél het laatste.

Caren: Mannen… :think:

Die van mij kan ook zo niet reageren, en ik ga dus altijd uit bed als de kids wakker zijn…hij slaapt de hele vakantie elke ochtend uit.

En als ik dan boven tv aan het kijken ben en hij wil naar bed moet de tv uit anders kan hij niet slapen…Kan er ook zo boos om worden, als ik me aan zijn geslaap moet aanpassen, maar goed, probeer het dus te laten, en mijn eigen weg te gaan…

Lekker, he, die hormonen?! :hug:

Het is hier dus wel in slaap vallen op de bank, echt niet bewust in nestelen op de bank om daar te gaan slapen.

Waarom het een gewoonte is geworden te gaan slapen op de bank?? Snap die vraag niet helemaal hoor :eh: Hij dondert gewoon in slaap onder het tv kijken, na een aantal biertjes op te hebben meestal…ik kan me dan zó ergeren :x Ga naar bed denk ik dan, grrrrr…

Meggie, ik wilde idd even m’n frustratie uiten :mrgreen:

Uiteindelijk ben ik nog een x naar hem toe gelopen en gezegd dat dit de laatste kans was en ik anders naar boven zou gaan zonder hem, en toen kwam meneer…heeft als een zombie een peuk staan roken in de berging met de deur open, lekker met die vrieskou :stuck_out_tongue: En toen zijn we samen naar bed gegaan, en daar ging het me eigenlijk om (ben ook zo’n dweil als ik zwanger ben, aan 1 kant wil ik rust maar aan de andere kant wil ik absoluut niet alleen zijn, want dan ga ik liggen malen, met als gevolg weer 's liggen huilen, jaja…het is wat met die gezellige hormonen :roll: )

Hij is nu overigens wel wakker, hij kijkt tv en ik zit erbij achter de pc, maar ik voel me iig niet alleen :shifty: :wink: