daar zit je dan....

Het is dat je hormonen het niet toe laten, anders had je gewoon lekker meneer laten liggen waar hij valt en jezelf opgerold in het dekbed boven op bed. Ik laat Si gewoon liggen als ik naar bed ga. Zidra je voelt dat je gaat indutten ga je toch naar boven? Dus als hij te stom is om zichzelf omhoog te hijsen en naar bed te slepen, heeft hij dikke pech en mag hij op de bank slapen.

Oh dit ken ik haha, ik laat hub dan mooi liggen.

Die word vanzelf wakker als het te koud word in de kamer.

En dan heb ik meerdere keren geprobeerd om hem wakker te krijgen, maar dan moppert en scheld hij wat en slaapt dan zo weer door.

JEEEEEETTTTJJJEEEEE wat herkenbaar !!!

Ik heb ook z’n vent, ik geef hem een por of ik trek zijn kussentje onder zijn hoofd weg als hij ligt te snurken op de bank, en als ik dan zeg je snurkt ! zegt hij helemaal niet ik sliep niet hoor ik zit dit progamma te kijken … jaj ja hahahahahahaahah

Ik vind het ook zo ongezellig, maar hij is geen avondmens en heeft fysiek zwaar werk dus stort sávonds in, als ik ons zoontje naar bed heb gebracht en even een wasje heb opgehangen of zo en ik kom beneden is het weer zo ver. :zzz:

Ik laat hem ook gewoon liggen hoor op de bank maar onderbewust slaap ik dan heel ligt en val pas diep in slaap als ik hem naar boven hoor komen (meestal rond een uur of 2)

Mijn vliezen braken s’nachts om 3.15 gelukkig lag hij toen wel naast me in bed :clap:

Sterkte ermee, maar ik denk dat het een gewoonte is die moeilijk is af te leren, ik heb me er maar bij neergelegd hihihh

@ Dionne: dat lijkt mijn man wel :lol:

:shock: hier is het juist andersom, hier ben ik altijd degene die in slaap valt op de bank :oops:. Zeker als ik naast mijn man zit en dan zo lekker warm tegen hem aanhang.

Ben ik nu zo apart dan :think: ?

Ach ik wordt wel altijd direct wakker als de tv uit gaat, want dan is het ineens zo stil :roll: . En ik snurk niet nouja meestal niet :lol:

Hier wordt bijna nooit geslapen op de bank…

heel af en toe doet een van ons een klein dutje…maar dat is zelden…

Mijn man drinkt geen alcohol dus daarvan sukkelt hij ook niet in slaap en als ik hem wakker maak is het ook goed,dus niet chaggerijnig of wat dan ook…

Gelukkig dan maar denk ik als ik al die verhalen hier lees…pfff…

Hier ook niet hoor. Een bed is om in te slapen. De bank om op te zitten. Maar dat ben ik he. Ik vind het vreselijk, dat gehang…

Maar goed, hij wordt boos als je hem wakker maakt, maar hij wordt ook boos als je hem niet wakker. Lekker in zijn sop gaar laten koken…Issie helemaal.

Merk je niet als hij indommelt, kan je het diepe slapen gewoon voor zijn…

Jeetje, dus als je moe bent mag je niet op de bank lekker hangen? Dat vind ik vreemd…maarja. Hier heeft manlief een hele zware baan, en met name in de winter gebeurt het nog wel eens dat hij ff lekker gaat liggen op de bank, even een dutje doen (hij werkt de hele dag buiten). Van maandag t/m donderdag gaat het nog wel, maar op vrijdag stort hij gewoon in zodra de kinderen op bed liggen (soms red hij dat zelfs niet) en dan gebeurt het meer dan eens dat ik zonder hem naar boven vertrekt. Hij komt vanzelf, zo niet, dan was hij zo moe dat hij het niet kon opbrengen. Ik kan me daar helemaalniet druk om maken, wie ben ik om te bepalen of hij even op de bank mag liggen of niet…het is geen kind, maar een volwassene met net zoveel inspraak als ik. Ik hang ook wel eens op de bank, vind het heerlijk als ik late diensten heb gehad en de volgende dag wel om 7.30 weer van mijn bed moet. En ja, ook ik val wel eens in slaap op de bank.

Kan me overigens voorstellen dat als het iedere avond het geval zou zijn, dat dat wel anders is.

Hier is het ook zo dat het gaat om een dutje tussendoor, waarna je weer lekker wakker wordt en gewoon weer aanwezig bent.

@Soleil wrote:

Jeetje, dus als je moe bent mag je niet op de bank lekker hangen? Dat vind ik vreemd…maarja. Hier heeft manlief een hele zware baan, en met name in de winter gebeurt het nog wel eens dat hij ff lekker gaat liggen op de bank, even een dutje doen (hij werkt de hele dag buiten). Van maandag t/m donderdag gaat het nog wel, maar op vrijdag stort hij gewoon in zodra de kinderen op bed liggen (soms red hij dat zelfs niet) en dan gebeurt het meer dan eens dat ik zonder hem naar boven vertrekt. Hij komt vanzelf, zo niet, dan was hij zo moe dat hij het niet kon opbrengen. Ik kan me daar helemaalniet druk om maken, wie ben ik om te bepalen of hij even op de bank mag liggen of niet…het is geen kind, maar een volwassene met net zoveel inspraak als ik. Ik hang ook wel eens op de bank, vind het heerlijk als ik late diensten heb gehad en de volgende dag wel om 7.30 weer van mijn bed moet. En ja, ook ik val wel eens in slaap op de bank.

Kan me overigens voorstellen dat als het iedere avond het geval zou zijn, dat dat wel anders is.

Hier is het ook zo dat het gaat om een dutje tussendoor, waarna je weer lekker wakker wordt en gewoon weer aanwezig bent.

Jij hebt dan ook geen last van A) Hormonen, zoals de ts. B) een scheldende mopperende man als je hem wakker maakt. C) een vloekende scheldende man die boos is als je hem NIET wakker maakt.

@Nefarious wrote:

@Soleil wrote:

Jij hebt dan ook geen last van A) Hormonen, zoals de ts. B) een scheldende mopperende man als je hem wakker maakt. C) een vloekende scheldende man die boos is als je hem NIET wakker maakt.

Nef, wat is dit voor een reactie? A) Dat weet jij niet B) Nou, dat weet jij ook niet (die heb ik dus wel, vandaar dat ik hem laat liggen) C) Dat weet jij ook niet, maar dat klopt.

Aanvulling D) Ik reageerde op de stelling dat een bank is om op te zitten, niet om op te liggen van Madre, dat had ik wellicht moeten verduidelijken, zie dat ik dat niet gedaan heb. De openingspost is voor mij helder en ik snap topicopener heel goed. Dat is gewoon een vervelende situatie.

peter&caren, mocht het zijn overgekomen als een reactie op jouw openingspost , sorrie. Hoe dan ook een dikke :hug: en hopenlijk lost het zich goed op.

Hier mag je gerust een dutje doen op de bank,het gebeurd alleen zelden…

Ik kan het zo wie zo niet als de kids wakker zijn…en als het mij eens in de avond gebeurd maakt mijn man me na een half uurtje wakker omdat ik anders in de nacht niet slaap…

Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is als je vent boos wordt als je hem wakker wilt maken…zou mij dit gebeuren liet ik hem gewoon liggen,idd krijgt hij het vanzelf koud of een zere rug van de bank…

Ik vind het ook niet erg als hij 's een keer (als dat het nu was zou je me er ook niet over horen) een dutje gedaan wordt op de bank. In tegendeel, als hij 's nachts aan het werk is geweest en de volgende dag gewoon weer opgeroepen kan worden, stel ik hem altijd voor om even een dutje te gaan doen en dan neem ik Jayden mee de deur uit zodat ie even bij kan tanken.

Alleen dat eeuwige gehang van hem… Hij denkt dat zo gauw hij vrij is, hij op de bank kan hangen en er niet weer af hoeft te komen tot ie naar bed gaat :wall: Uitzonderingen daar gelaten :wink:

Oh en hem wekken als ik merk dat ie wegdommelt werkt al helemaal niet…dan krijg ik een 'Ja laat me toch ‘s!’ naar m’n kop, en draait ie zich weg om zich wel bewust in te nestelen… En dan ook nog gaan snurken!! Als ik hem dan aanduw moet ik niet zo duwen, en ga zo maar door… :snooty:

Maar goed, laten we er maar geen spuug-je-gal-uit-over-je-wederhelft-topic van maken :mrgreen: Ben verder nog steeds gelukkig met hem :wink:

@Soleil wrote:

@Nefarious wrote:
@Soleil wrote:

Nef, wat is dit voor een reactie? A) Dat weet jij niet B) Nou, dat weet jij ook niet (die heb ik dus wel, vandaar dat ik hem laat liggen) C) Dat weet jij ook niet, maar dat klopt.

Aanvulling D) Ik reageerde op de stelling dat een bank is om op te zitten, niet om op te liggen van Madre, dat had ik wellicht moeten verduidelijken, zie dat ik dat niet gedaan heb. De openingspost is voor mij helder en ik snap topicopener heel goed. Dat is gewoon een vervelende situatie.

peter&caren, mocht het zijn overgekomen als een reactie op jouw openingspost , sorrie. Hoe dan ook een dikke :hug: en hopenlijk lost het zich goed op.

Vandaar dat ik het las alsof het een reactie op de ts. :doh: Zonder aanvulling D had ik het nog steeds zo gelezen, snappie. :wink:

Whoela, net alles een beetje bijgelezen.

Ik snap je frustratie, en dat je het even kwijt moest.

Waarschijnlijk is het ook een beetje dat je man geen klap uitvoert en dat ook wel een beetje irriteert.

Als hij boos zou zijn kon hij me het achterwerk zoenen, dan nam ik dat grote 2persoonsbed voor mezelf.

Hier mag gewoon op de bank gepit worden, wie ben ik om te zeggen dat mijn man dat in zijn eigen huis niet mag. Tenzij daar echt een gegronde reden voor is.

Ikzelf ga neit bewust liggen slapen.

hier ook een wederhelft die bijna voledig inelkaar stort na z’n werk. Hij begint dan ook om 7 uur en staat pas weer rond 4 uur stil (lichamelijk intensief werk en ook nog is constant buiten) en dat is als i thuis komt. hij werkt 6 á 7 dagen in de week dus dat uurtje a 1,5 uurtje bij tanken op de bank gun ik hem wel.

Als ik naar bed ga en hij slaapt nog op de bank heb ik ook een sago ventje tijdens m’n zwangerschap de oplossing gevonden om gewoon lekker naar bed te gaan en als hij dan eenmaal ook komt gewoon zeggen dat ik hem wel geprobeerd heb wakker te maken maar niet lukte :angel:

(hoewel ik dan wel m’n persoonlijke gaskacheltje miste :frowning: )

Maar wij hebben dan ook een relatief klein huis en gelijkvloers dus zo ver zijn we niet van elkaar verwijderd

@Nefarious wrote:

@Soleil wrote:
@Nefarious wrote:
@Soleil wrote:

Vandaar dat ik het las alsof het een reactie op de ts. :doh: Zonder aanvulling D had ik het nog steeds zo gelezen, snappie. :wink:

Ja, ik snap het :-*

En Caren, hoe is het afgelopen?

Heb hier een man die ook op de bank kan wegdommelen (kan ik ook, heb tijdens de show van Guido Weijers merendeels tegen mijn lief aan liggen kwijlen :oops: , en was dus erg wakker om kwart over elf). Bij hem gebeurt dat meestal als ik aan de eettafel kaarten zit te maken en hij op de bank onder een plaid televisie kijk. Maar als ik dan een paar eye-lets in mijn kaarten timmer word hij vanzelf wakker. Gebeurt eigenlijk nooit dat hij nog slaapt als ik naar boven ga.