Daar gaat mijn keuken...

Ik kwam net uit mijn werk en zag hub met camera en al onder de keuken liggen.

Hij was van plan om ‘even te filmen’ wat er onder de keuken zoal bevind.



ja echt leuk tijdverdrijf als je je verveelt, zo nuttig ook :silenced:



Raakt hij de waterleiding aan en die valt in de kelder…



En de kelder is dichtgegooid en de keuken er voor gebouwd.



Nu is hij een paar kastjes aan het slopen zodat hij bij de leiding kan :wall: :wall: :wall:



ben echt zo pissig, wat moest hij daar dan ook. En keuken stuk, tegels gesloopt voor een filmpje?!?!?! :wall: :evil:



Zucht… mannen… :hand:

Tja, daar zit je niet op te wachten nee. Hopelijk kan je man het snel repareren. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:shock:



Voor het maken van een filmpje wat geeneens een reden had?

:naughty:



Jeempie.

Hoe boos ben je?

:hug:

boos :evil:



Zegt hij ook nog zo droog: Ach je wou toch verbouwen?



Ja maar NU NOG NIET :wall: :wall:



Het is dat hij in de bouw werkt en best wel handig is, anders hadden we toch wel een groot probleem zo zonder water.

Ik vind het echt heel erg voor je…



maar stiekem moet ik een beetje lachen omdat ik het hele gebeuren voor me zie…



Sterke… ook voor je man! :hug:

ff snel een foto gemaakt toen hij naar de schuur was

Het enige wat ik nog niet zo snap is hoe de waterleiding in de kelder kan vallen? :think:



Ik bedoel, bij mij zit dat toch allemaal erg vast enzo…

Zie dat hij het zich in ieder geval gemakkelijk heeft gemaakt…

Kussentje drbij… :mrgreen:

owwwww wat ontzettend irri! Ik begrijp eigenlijk niet waarom hij nou wilde filmen? :think:

@Cell wrote:

Het enige wat ik nog niet zo snap is hoe de waterleiding in de kelder kan vallen? :think:



Ik bedoel, bij mij zit dat toch allemaal erg vast enzo…




normaal gesproken wel, maar verbaasde ons niets dat het hier los zat.



Hiervoor heeft er een dominee gewoond die er 4 jaar langs niets aan het huis gedaan heeft. Daarvoor woonde er een man die dit huis verbouwd heeft. Stond bekend als een ‘goede timmerman’.

Nou we merken er niets van! we hebben half jaar terug de zolder en boven verbouwd, we zijn echt geschrokken soms hoe hij te werk is gegaan. Lijkt net of alles bij elkaar geraapt is en 7de hands er in is gezet. Schrootjes: niet 1 lange, maar 15 kleine stukjes. als voorbeeldje genomen.



Hoor nu ook af en toe achter me: dit is echt allemaal verrot en zit los.

Als ik het woord Knooier hoor weet ik al wie hub bedoeld :silenced:

@WoLa wrote:

owwwww wat ontzettend irri! Ik begrijp eigenlijk niet waarom hij nou wilde filmen? :think:




Dat weet ik ook nog steeds niet :think:



Gekkigheid denk ik, hij verveelde zich en dan gaat hij op ‘jacht’ met de camera. Ach, begrijp hem soms niet :mrgreen:

haha… ik hou wel van zulke humor :lol: :lol: lekker onzinnig

Tsja, als hij dit van te voren geweten had, dan was hij er ook vast niet aan begonnen. Ik denk dat boos zijn weinig zin heeft. Tuurlijk is het vervelend, maarja, hij doet het toch ook niet expres!!

Nee tuurlijk deed hij het niet express.



Maar dan denk ik: wat deed je er!?!?!

Maar goed is gebeurd en volgens mij schoonvader was dit een ‘tikkende tijdbom’ want alle leidingen zijn verroest of zitten los.

zijn we weer mooi klaar mee :?



Ze gaan straks weer verder, we zijn gisteren tot half 10 door gegaan met kasten leeghalen, kasten slopen , op ruimen, schoonmaken en we hadden iig beneden koud en warm water. Plassen kunnen we wel maar moeten we met emmertjes water aan de slag :lol:

Maar voor een avondje is het beter iets dan helemaal geen water.



Ze gaan straks dus kijken of ze alles weer aangesloten krijgen.

Ik ben benieuwd :think:

En ik hoop dat ze het kunnen maken , scheelt ons een hoop kosten :pray:

:shock: die foto!

@Mip wrote:

:shock: die foto!




ja erg he haha en nu zijn de kastjes die er haaks op staan ook gesloopt

en de grote kast daar weer naast ook :oops:



Zal ff kijken of ik nu weer een foto kan maken

Boos worden lijkt me ook niet zinvol, dus maar gauw vergeten lijkt me :wink: Als het niet nu bij hem gebeurd was, was het waarschijnlijk wel een keer bij jou gebeurd… :wink:



Wat een puinhoop, dat is niet waar je op zit te wachten. :roll:

Succes!!

ja dat is zo, was alleen gisteren boos als eerste reactie en toen ik de ravage zag in mijn keuken :shock:



Nu heb ik ook zoiets van: anders was het vandaag of morgen ook gebeurt en hadden we dezelfde troep gehad.



Maar hier 2 foto’s, we hebben gisteren alles opgeruimd dus er ligt niet meer zoveel troep :lol:



(pannen en etenswaren uit die grote kast in de berging, schoonmaak middelen en handdoeken/theedoeken etc in de woonkamer)

Woeps, fijne weekendbesteding zo ineens. :mrgreen:



Sorry, moet om jouw verhaal stiekem wel lachen, maar als mijn man dit gedaan had was ik ook boos geweest! :wink:

@Mutsie86 wrote:

Ik kwam net uit mijn werk en zag hub met camera en al onder de keuken liggen.

Hij was van plan om ‘even te filmen’ wat er onder de keuken zoal bevind.

ja echt leuk tijdverdrijf als je je verveelt, zo nuttig ook :silenced:



Raakt hij de waterleiding aan en die valt in de kelder…



En de kelder is dichtgegooid en de keuken er voor gebouwd.



Nu is hij een paar kastjes aan het slopen zodat hij bij de leiding kan :wall: :wall: :wall:



ben echt zo pissig, wat moest hij daar dan ook. En keuken stuk, tegels gesloopt voor een filmpje?!?!?! :wall: :evil:



Zucht… mannen… :hand:


Wat een bizar verhaal! Wie doet er nu zoiets ? Sorry hoor maar ik vind het werkelijk té maf. :shock: