Daar gaat mijn keuken...

O mén, ik zou flippen denk ik!



Oke, nu hebben we sinds 3 maanden net een gloednieuwe keuken, maar als dit mijn keuken was, en ik vind hem er vrij netjes uitzien moet ik zeggen, en ik was nog niet van plan er een nieuwe in te zetten, nou dan ggrrrr… :evil:



Maar ik zie ook dat je vloertegels zijn gesloopt? :o

Ik neem aan dat die niet doorlopen naar de woonkamer, en zo wel dan hoop ik dat je wat extra tegels hebt…



Hij kan er niets aan doen verder natuurlijk, maar vervelend is het wel.



Ohh, de mijne was echt nog niet jarig… :o :twisted: :angel:

jee wat erg zeg maar jah boos worden heeft geen nut als het zo los zat was het er toch wel af gevallen lijkt mij. aleen had je het dan miss niet meteen gemerkt wie weet wat voor ravage je dan had gehad.



Ik hoop voor je dat het snel opgelost is !!!

Het is bijna af, we kunnen alleen nog niet douchen en hebben nog geen koud water boven. Een bepaalde pijp moet weer aan een andere loden pijp vast gemaakt worden en dat kan dus alleen door iemand gedaan worden die dat ook echt kan. Dus dat word morgen toch iemand bellen.



voor de rest zijn de kastjes weer gemaakt, schoongemaakt en staan de spullen er weer in. Alleen dus die grote voorraadkast niet, maar daarachter moet dus nog die dingen aan elkaar gemaakt worden.



Die tegels… helaas maar we hebben geen reserve :frowning: , loopt niet door naar de kamer trouwens. We halen nu een paar tegels op bij mijn schoonvader die er wel op lijken. Beter dan die tegels erin dan zo open laten want ik ben wel zo’n smeerpoets dat ik vaak wat laat vallen in die hoek :silenced:



De keuken ziet er verder nog goed uit, alleen we gaan over 2 jaar helemaal verbouwen, stuk erbij aan enz en willen dan een nieuwe keuken en die word dan geplaatst waar we nu de bijkeuken hebben. Dit is niet mijn smaak wbt keukens haha.

Dat kussen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Hier was het huis trouwens te klein geweest als mijn vriend dat had gedaan… maar ik denk ook niet dat hij dat ooit zou doen eigenlijk :lol:

Ja anders kreeg hub last van zijn knietjes :lol:





Maar vanmiddag tussen 2 en 3 komen ze langs :dance: om het laatste ding te maken en hopenlijk is dan alles weer goed :pray:

@Muze wrote:

Ik vind het echt heel erg voor je…



maar stiekem moet ik een beetje lachen omdat ik het hele gebeuren voor me zie…



Sterke… ook voor je man! :hug:


Precies mijn gedachte :o Oh wat erg!

OMG wat een toestand zeg.

Laat de mannetjes die de rest komen maken maar gauw komen. En hopelijk rekenen ze niet veel… want dat is nog zuurder.



En de stijl van die keuken… tja… begrijp dat het niet helemaal je smaak is… :mrgreen:



Sterkte ermee!

:lol: :silenced:



Sorry hoor dat ik moet lachen, maar wat een toestand ook!

Wat bezielde hem eigenlijk? hahaha



Sterkte dan maar!