Daar ben ik weer na al die tijd

Hoi,

De titel verraadt waarschijnlijk wel dat ik hier al eerder ben geweest. Maar aangezien - op Heleen en Hedwich na - de meesten mij niet zullen kennen, zal ik mij opnieuw voorstellen.

Ooit, toen KOK nog in de babyschoentjes stond, was ik hier admin op het forum. Op de portal heb ik een aantal specials geschreven en had ik een column. Met de komst van de vierde werd het te druk, en ben ik ermee gestopt.

Nu ben ik weer terug, mét reden! Namelijk de onverwachte komst van een vijfde! Vandaag getest, dus vers van de pers. Bijna een week overtijd, maar theoretisch gezien toch pas exact 4 weken zwanger (anders ben ik onbevlekt ontvangen. :mrgreen:

Als ik langer in verwachting ben zal ik meer informatie geven over mijzelf en de kinderen, om herkenning te voorkomen. Ik ga er vanuit dat niemand uit mijn directe familie- en vrienden-kring hier leest, maar ik blijf liever nog even ‘anoniem’ (al heb ik bewust niet gekozen om een nieuwe naam aan te maken; ik ga er vanuit dat drie jaar genoeg is om in de vergetelheid te raken en voor de rest: zie onderschrift ;))

Groetjes, Kiki

Welkom kiki.

Ik ken je inderdaad niet, maar ben wel nieuwsgierig geworden naar jou verhaal :oops:

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

dus over een week of 8 krijgen we echt alles te horen over je :mrgreen:

Welkom terug iig!!

Groetjes Sas

Hoi Kiki,

welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Dank jullie.

@Joos, ik heb niet echt een verhaal hoor :wink: Maar ik wil gewoon nog even wachten met het vertellen aan familie en vrienden. Het is nog zó pril allemaal.

En je weet niet wie er allemaal lezen. Ik maak er verder geen groot geheim van hoor! Misschien kan ik mijn mond niet houden en weet morgen de hele wereld het, maar het voornemen is er in ieder geval :mrgreen:

Gefeliciteerd!

Volgens mij zijn onze dochtertjes ‘toen’ op dezelfde dag geboren. 19 April 2004… (die kiki ben je toch… :stuck_out_tongue: )

:mrgreen:

wauwww kiki, een vijfde kindje, gefeliciteerd!!

wat mooi nieuws, geweldig :smiley:

welkom terug hoor, leuk je hier weer te zien :smiley:

Ik “ken” je ook nog van die tijd toen ik zwanger was van mijn oudste, ik schreef hier toen wat meer dan nu en had een andere nickname.

Jij hebt toch je kindjes " tandemgevoedt"( schrijf je dat zo?) Maar daar was ik toen behoorlijk van onder de indruk dat weet ik nog, vond dat zo knap van je!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk hoor zo’n onverwachts cadeautje :mrgreen:

Ja heel onverwacht! Haha.

Ik heb inderdaad twee jaar lang getandemt, en ik geef de jongste nu ook al ruim drie jaar borstvoeding. Ik denk dat ze wel stopt als ik bevallen ben, dus ik verwacht deze keer geen getandem. (ik denk ook dat ik dat niet meer doe, het vreet veel energie en heeft me echt gesloopt!)

Welkom (terug) :mrgreen:

Welkom terug.

Je maakt het allemaal wel spannend voor alle “oude rotten” hier.

Iedereen maag gissen, hahaha

Nou veel plezier maar weer en gefeliciteerd!

Jen

Nee ken je niet maar welkom terug hierzo!!!

En gefeliciteerd met de zwangerschap!

hoi.

gefeliciteerd met je vijfde zwangerschap wauw.

welkom terug.

liefs bianca

:: welkom :: terug en :: gefeliciteerd :: met je zwangerschap

welkom terug en gefeliciteerd

Welkom en veel forumplezier

Welkom terug! Ik reageer zelf amper hier hoor, maar gezien je verzoek reageer ik nu maar hier en niet daar waar ik normaal bij je kom.

GEFELICITEERD met je zwangerschap!

Welkom terug meis, zoals je ziet zijn Hedje en Heleen niet de enige van de oude garde :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd :-*

Ik weet nog dat je tijdens de zwangerschap van de jongste riep dat het de laatste was dus dit is een erg leuke verassing :inlove:

@ Bianca: wat zijn je schatjes groot geworden :inlove:

Wat leuk dat jullie hier ook nog zijn!!!

En idd, zou echt de laatste zijn… heb ik ruim drie jaar volgehouden, maar toch ineens… :eh:

En Bianca… wouw, je oudste mag je wel vastbinden, wat een mooie meid!!! En die binkies zijn ook geweldig (en idd groot alweer :o) Kom niet meer zo vaak op je log, maar ga weer even een kijkje nemen!