Daar ben ik weer na al die tijd

kiki gefeliciteerd!!! ik ken je ook nog uit de oude tijd hahahaa

wel grappig dat door deze voorstelling er meerdere oude garde mensen blijken te zijn…

Ja het viel mij ook al op dat er toch nog best veel volhouders zijn!

Al hebben we elkaar al uitgebreid gesproken… welkom terug Kiki! :mrgreen:

Hai Kiki!

Dat is idd lang geleden!

We zaten toen met Kaar, (en ben haar naam kwijt), in het April 2004 topic.

Oh, hoe heette die andere dame nou… :think:

Ze kreeg haar derde kindje, had dezelfde leeftijd als ik.

Is hier ook niet meer hoor.

Weet jij het nog Kaar?

Ik meen iets met een S…

Maar een vijfde, gefeliciteerd!

Leuk dat je er weer bent!

Chilena…Monica in het echt…Ik spreek haar nog wel eens via hyves en soms msn…is trouwens zwanger van haar 4e

En Jen was er ook nog…

Haha, ik kwam hier net om te vertellen dat het me te binnen was geschoten. Ik kan er niet zo goed tegen als ik ergens niet op kan komen.

Maar idd, Monica, als Chilena.

Haar vierde al, jeetje, ik begin achter te lopen, jij hebt er ook al 3 Kaar :mrgreen:

Ik had haar ook op msn, maar ik zat daar echt nooit op, en onlangs heb ik dat hele msn van mijn pc afgegooid.

Hij opende automatisch met msn, en dan kwamen er ineens 10 “Hoi” vensters. Ik wist niet hoe ik dat uit moest zetten, dus dan maar drastisch… :shifty:

Tja, en nu zijn de April 2004 beebs alweer 3…! 8)

Het zijn april peutertjes geworden… :inlove:

Gaat alles goed met Robin?

Msn kun je zo instellen dat je als offline wordt weergegeven. Anders blijft het plingen…

Kiki, welkom terug!

Ik ken je ook nog uit de oude tijd, ik kom hier stiekem al heel lang, al zegt mijn aanmelddatum van niet.

Maar ik had ooit een andere nick…

Wat super gaaf dat je er een kleintje bij krijgt! Ik ben benieuwd of dit wondertje net zo’n mooie en bijzondere naam krijgt als je andere kindjes!

Hoi Kiki,

Ook ik ben nog uit de oude doos…

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat met de kids alles goed is

Leuk je weer te zien hier.

Groetjes,Maria

@Kiki wrote:

Wat leuk dat jullie hier ook nog zijn!!!

En idd, zou echt de laatste zijn… heb ik ruim drie jaar volgehouden, maar toch ineens… :eh:

En Bianca… wouw, je oudste mag je wel vastbinden, wat een mooie meid!!! En die binkies zijn ook geweldig (en idd groot alweer :o) Kom niet meer zo vaak op je log, maar ga weer even een kijkje nemen!

Hoi Kiki,

Hier nog een van al wat langer geleden!!

Leuk dat je terug bent! Ik heb af en toe nog heimwee naar de goede ouwe tijd hoor!

Ik weet nog precies hoe je kids heten hoor, die mooie namen ben ik niet vergeten.

Yannick is een maandje later geboren. mei 2004

Ga je nu ook in het showforum weer spammen met je mooie grote dochters, en die eigenwijze zoon van je?

Je ziet dat er best wel wat volhouders zijn! Maar don’t worry, Your secret is safe here!