Cytotec

Wie van jullie heeft ervaring met cytotec tabletjes om een miskraam op gang te helpen bij een MA?



Heb vandaag gehoord dat zo’n 2 weken geleden het hartje gestopt is met kloppen. Niets wijst er op dat het vanzelf gaat komen. Maar wil er ook niet lang mee rondlopen.

Curetteren doen ze liever niet bij mij ivm een dubbele baarmoeder, dan kunnen ze er slecht bij.

Maar afwachten vind ik te lang duren.

Weet overigens niet of ik het hier goed plaats, maar dat hoor ik dan hopelijk wel.

Ach jakkes, meid… Niet weer! :frowning: Wat een verdrietig nieuws. Ik heb zelf alleen ervaring met curretage, de pillen heb ik niet gehad. Maar er zijn vast meiden die je er wat meer over kunnen vertellen.



Heel erg veel sterkte & een dikke knuf!

he getsie, alweer :cry: Hier ook geen ervaring maar ik wil je wel veel sterkte wensen :hug:

:hug: ken je nog van het topic testen jeetje mina wat een tegenslag



sterkte :kaars:

je mag me een pb sturen!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel kennis omdat ik in een apotheek werk.



weet niet of je dit wilt weten nu:ik ben bevallen dmv cytotec



Ik wil je heel veel sterkte wensen!! :-*

tja, aleen ervaring als “professional”



vaak brachten de clienten thuis al twee tabletjes in (avond van tevoren) en kwamen dan de ochtend daarna naar het ziekenhuis. daar werden dan zo nodig nog meerdere keren tabletjes ingebracht, en dan kwam vaak in de avond de bevalling op gang…



dit was vaak bij een termijn van 16-24 weken, ik weet niet hoe ver jij bent?

Kantjeboord…alweer, :hug: sterkte ermee.