@aapie wrote:
Pffff was ik maar weer ongi :mrgreen:
Nee aan de ene kant wel lekker…aan de andere kant…we willen best voor een brusje gaan weer!
ja nu al??
@aapie wrote:
Pffff was ik maar weer ongi :mrgreen:
Nee aan de ene kant wel lekker…aan de andere kant…we willen best voor een brusje gaan weer!
ik had al eens gereageerd, maar ik mag niet klagen afgelopen week werd ik voor het eerst ongi. dus heel lang zonder geweest. Ik ben benieuwd of het meteen allemaal op gang komt en baal er van dat we het nu over de zogenaamde middelen moet gaan hebben. Vond het wel makkelijk zo haha.
@jane wrote:
ik had al eens gereageerd, maar ik mag niet klagen afgelopen week werd ik voor het eerst ongi. dus heel lang zonder geweest. Ik ben benieuwd of het meteen allemaal op gang komt en baal er van dat we het nu over de zogenaamde middelen moet gaan hebben. Vond het wel makkelijk zo haha.
Klopt, dat misverstand is er nog wel eens. Niet ongesteld zijn betekent niet dat je niet zwanger kunt raken.
Heeft mijn vk in het eindgesprek nog extra benadrukt (zeker omdat ik een zeeeer emotionele muts was tijdens mijn kraamtijd, ze vroeg zich zelfs af of ik wel voor een tweede wou gaan ooit).
Maar voor Jane dus inderdaad, snel de opties bekijken en beslissen tenzij je natuurlijk al klaar bent voor de volgende
Hier ook nog niet ongi. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren…
haha ja joh dat weet ik toch ook wel :mrgreen: kom niet uit een ei, maar het is hier erg rustig in de slaapkamer en dan lang die nachtelijke voedingen. En als het zou gebeurden tsja dan is dat ook helemaal geen probleem.
Maar nu ik ongi ben moeten we echt even om de tafel. Nu is de kans groter, het wordt ook weer gezellig in de slaapkamer en doen we niets ook prima. Ik wil nog wel een keer.
@bianca&? wrote:
@aapie wrote:Pffff was ik maar weer ongi :mrgreen:
ja nu al??
ik ook niet