Cyclus

Hoe is jullie cyclus verlopen?

Na hoe lang en gelijk weer met regelmaat? Of pas na volledig stoppen met BV.

Hier nu 1 cyclus gehad van 49 dagen en even benieuwd hoe het bij jullie is gegaan aangezien ik nu niet meer ga kolven op mijn werk en Femke dan twee voedingen krijgt…

Ik zit nu zo’n 3 weken op 2 voedingen per kind per dag en ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik vind het wel best zo :wink:

Bij Nica werd ik het zo’n 9 maanden na de bevalling en zij kreeg toen nog 3 keer daags bv.

ik werd na 9 mnd weer ongesteld

Poeizie, was het daarna wel regelmatig?

Hier dus na 7,5 maand.

Lekker Gemmama dat je na 9 mnd nog niks hebt :wink:

Normaal 31 dagen dus erg benieuwd of dat straks weer zo zal zijn.

Beetje lastig ertussendoor timen op het moment…

ja volgens mij wel :think: maar ik weet het even niet meer

heb een paar maanden erna weer een spiraaltje laten plaatsen en toen was het sowieso regelmatig

Ok, nou ik wacht het wel af.

Die regelmaat was altijd wel handig :smiley:

bij de middelste met 5 maand en bij de jongste met 8 maand weer ongesteld en nog altijd bv gevend.

Regelmaat was er direct weer gelukkig.

Alhoewel ik laatst ineens een uitschieter had naar 51 dagen… dat was wel errug lang.

Marije dat is wel fijn, gelijk die regelmaat er weer in.

Ach, misschien was het de eerste keer nog een ‘foutje’ en word ik het nu weer netjes na 31 dagen :mrgreen:

hier geef ik ook nog steeds borstvoeding…maar nog geen cyclus…ben nog niet weer ongesteld geweest…ondertussen al bijna 2 jaar niet!!! Bizar, maar ook wel ergens fijn hoor…al hoewel…nu wil ik graag weer voor een 2e, maar dan is geen cyclus hebben erg lastig… :?

Hier bij Lenn een week na het volledig stoppen met bv weer ongesteld en gelijk regelmatig. Nu na Nika nog steeds niet ongesteld en dat mag lekker zo blijven hoor! :thumbup:

Kloos, bij het klussen voor een tweede natuurlijk wel minder ja.

Werk je met ovulatietesten of zie je het wel?

hi sproetje,

officieel willen we er al weer voor gaan, maar ik wil me niet al te druk maken…dus we zien t wel min of meer.

Wel had ik afgelopen week/weekend veel slijmverlies…dus misschien zit het er aan te komen? :pray: :shifty: maar ik ga niet met ovulatietesten of iets dergelijks werken hoor…

Hey,

Dat had ik afgelopen weekend ook. Dus vermoed wel dat het mijn ei was.

Maar dat zal over twee weken dan wel blijken :wink:

Leuk dat jullie er weer voor gaan.

Hopelijk werkt je lijf een beetje mee :slight_smile:

thnx…ik hoop het ook… :slight_smile:

Hier na iets meer dan 7 maanden weer ongesteld geworden, gaf nog tussen de 3 en 5 voedingen per dag. Daarna duurde mijn cyclus 41 dagen, ik denk zelf vanwege een week ongeveer een zeurpiet te hebbeng ehad die nachtvoeding wilde, toen weer ongesteld dus, en na 3 weken mijn ei, en vervolgens zwanger :inlove: . Denk dat de tweede/laatste cyclus van plan was zo’n 35 dgn te duren. Duurt lang als je eigenlijk stiekem op het gemak voor een volgend kindje wil gaan he, dan denk je, cyclus, wanneer kom je nou eens :thumbdown: :mrgreen: .

He beebie, wat super zeg.

Gefeliciteerd!!!

Als mijn gevoel qua eisprong een beetje klopt zou ik na de 49 dagen nu ook op 35 uit moeten komen… :mrgreen:

Wat was jullie reden om er nu (al)weer voor te gaan als ik vragen mag?

Leuk hoor :smiley:

beebie gefeliciteerd meid :-*

sproetje; dus jullie willen ook voor een 2e, leuk!! :inlove: :inlove: (was ik de vorige keer helemaal vergeten te vragen :oops: )

hier vandaag eindelijk ongie geworden…al hoewel…het is niet veel, maar goed het is meer dan ik de afgelopen 2 jaar heb gezien :wink: Ik hoop dat mijn cyclus een btje normaal is…maar ik verwacht er maar niks van…

:slight_smile:

Sorry, late reactie van me, vergat hier te kijken naar het verloop vh topic :oops: . Bedankt voor de felicitaties!

Wij wilden zelf niet al teveel leeftijdsverschil ertussen, niet meer dan 2 a 2,5 jaar wanneer alles mee zou zitten en je het voor het zeggen zou hebben. Natuurlijk heb je het niet voor het zeggen, heb hier al veel verhalen gelezen van waar de eerste vanzelf ging, en een tweede maar niet wil lukken. Ik verschil zelf 5 en 7 jaar met mijn oudere broer en zus en daar heb ik altijd vrij weinig aan gehad. Mijn vriend scheelt 5 jaar met zijn jongere broertjes en had daar ook altijd mee. Mijn neefje en nichtje bijv. schelen 22 maanden en dat gaat leuk samen. (Niet dat dat een garantie is natuurlijk) maar qua leeftijd hebben ze iets beter inlevingsvermogen voor elkaar denk ik. We zien veel om ons heen dik 3,5 tot 4 jaar leeftijdsverschil en dat vinden we niet zo leuk. Mijn vriend is ook net 35 geworden (ik ben 30) en je wordt alleen maar ouder, dus dan de eerste jaren liever maar lekker druk in huis met baby en peuter :slight_smile: .

Lang verhaal, maar ik werd dus nu pas weer ongesteld na dik 7 maanden en we besloten daarom gewoon op de bonnefooi te kijken wat er van terecht kwam, zo actief waren we niet en we vonden het onzin om dan eerst weer aan die stomme pil te gaan, en vervolgens weer te “ontpillen”. Dus gelukkig lekker snel zwanger geworden!

Kloos, maar jij wil dus ook wel :mrgreen: , maar dus een bleoding gehad. En weinig? Ook kort? Wel een echte echte en geen neppe dat je toch zwanger bent dan?? Ik had juist een extra “erge” en zwaardere ongi en ook nog eens 7 hele dagen lang, anders had ik er minder last van en maar 4 dagen :think:

Sproetje, en jij dus in afwachting, of inmiddels al ongesteld geworden?

Hoop voor jullie beide dat het lekker snel raak is :thumbup:

Hee sproet, wat is je eigen reden dan eigenlijk om er nu al weer voor te gaan dan? Zie dat jij ook een kotertje hebt van 9 maanden en nog wat :mrgreen: !

beebie; gisteren was het amper, maar vandaag is het echt erger geworden! kan me niet heugen dat ik het eerder zo heftig heb gehad, mag wel elke 2 uur verschonen :sick: dus ik ga er nu maar vanuit dat dit een echte ongie is!

Merk wel aan mn dochter dat ze nu niet zo snel tevreden is aan de borst door de ongie…

leuk dat jullie zo snel zwanger zijn geraakt hoor! wij hadden precies hetzelfde…met 8 maanden gebruikte wij geen cd’s meer…daarvoor wilde ik echt niet zwanger raken…leek me te snel en aangezien ik nog steeds niet ongie was, was de kans op een zwangerschap klein…en pil e.d dat wil ik ook niet meer…dus wij laten nu de natuur zijn gang gaan…ben benieuwd hoe het loopt straks…hoop dat de ongie maar eenmalig is, maja je hebt het niet voor het zeggen, dus ga er maar niet vanuit :slight_smile: