Cyclus

Kloos, ik ben dat hier wel meer tegengekomen… dat de eerste keer zo heftig is. Bij mij was het ook flink, maar wel maar iets van 3 dagen ofzo.

En beebie, wij gaan er nu nog niet bewust voor hoor.

Ik wil eerst mijn cyclus weer wat op orde hebben en vandaar dat ik dat nu een beetje bijhoud.

Wat ons betreft ook graag een niet te groot leeftijdsverschil (bv 2 jaar idd). Ik ben zelf een nakomertje maar voor ons speelt ook onze leeftijd (33) mee om niet te lang te willen wachten. In principe over een paar maanden.

alleen geen ac meer gebruikt, dus de kans is niet nihil :shifty:

Beebie, het is hier uiteindelijk net gegaan als bij jou.

Eén cyclus en daarna raak.

Moet nog wel even wennen aan het idee dat het direct raak is, maar we vinden het uiteraard geweldig :dance:

WoW sproetje!! Fantastisch nieuws meis :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-* gefeliciteerd…grappig dat je het zelfde had als beebie…

zat beebie dr verhaal nog te lezen en uiteindelijk was mijn ongie precies hetzelfde als haar de 1e keer…hopelijk mag ik ook snel zwanger raken net als jullie :pray:

hoe voel je je verder?

Kloos, ik hoop het ook. Zou ook wel gezellig zijn, want dan ben je misschien nog wel in april uitgerekend :stuck_out_tongue:

Ik had mijn eisprong goed gevoeld, dus volgens mijn eigen berekening kom ik op 27 maart uit…

Ik heb zaterdag positief getest en heb zondag de laatste BV gegeven :wink:

gaaf hoor…waarom heb je zondag direct de laatste voeding gegeven? Dat wilde je al of?

Blijf het bijzonder vinden hoor…een nieuw wondertje in je buik…nogmaals GEFELI :-* :-*

ik hoop het ook, dan zitten we weer in dezelfde maand…(je was destijds toch ook bij de mei mama’s uitgerekend?)

Klopt, was toen 1 mei uitgerekend (MA met 12 weken…)

Ik wilde inderdaad al gaan stoppen en 1 soort hormonen in mijn lijf vind ik wel even voldoende. Bovendien maakt het Femke allemaal niks uit volgens mij. Nu krijgt ze 's ochtends lekker pap.

Ze heeft het toch tien maanden gehad en ik wilde graag minimaal zes maanden. Hopelijk lukt dat bij de volgende ook.

Ik lees al wel dat de oudste vaak op kattekwaad uit gaat als je zit te voeden :naughty:

nou 10 maanden is ook super :clap: :clap: lekker dat het haar neit veel uit maakt…ik wilde ook perse 6 maanden volledig en daarna zou ik het wel zien…inmiddels geef ik nog steeds…ergens ben ik er wel een btje klaar mee :shifty: :shifty: maar mn meissie niet…dus ik vind het nog moeilijk om de knoop door te hakken en haar niet meer te geven :shifty:

hihi…ja dat heb ik ook al vaak gelezen… :inlove: maar misschien valt het wel mee hoor en ben je wel super relaxed en is ze super lief :wink: :inlove:

Ik leer haar nu alvast traplopen :lol:

Ik vind het vooral 's avonds erg lekker. Ga nu ook wat vaker de deur uit. Wilde eerst toch liever zelf die voeding geven. Was het kolven erg zat.

Maar had ook lich. klachten die volgens de fysio misschien zouden verdwijnen. Hoe dat nu zal gaan is dus even afwachten :roll:

Super hoor 1 cyclus en dan zwanger!! wow!!

10 maanden bv, is natuurlijk ook helemaal super :clap:

Maar nogmaals gefeliciteerd!

GL, kom jij straks ook meekletsen toevallig??? :smiley:

Nee alleen ff weer cyclus bijhouden omdat de vorige zo ontzettend lang duurde (42 dagen) terwijl ik normaal dus echt rond de 30 dagen zit.

Ik ging ook van eerste keer 49 naar (eigenlijk) 33 dagen.

Had voorheen altijd 31 dagen.

Dus komt vast weer op het oude uit straks :thumbup:

maar ik ben alweer vanaf febrauri ofzo ongi he, en toen gelijk weer netjes rond de 30 dagen, maar 1 uitschieter gehad vorige maand van 42

Ok, dan is het inderdaad wel vreemd ja :think:

Nou, ben benieuwd hoe het dan verder gaat.

Hou je in de gaten :wink:

Goh sproetje, dat is bij jou ook snel gegaan! Gaaf man! Van harte en ook bedankt voor jouw felici in t maart topic. Kloos, nu ben jij aan de beurt haha. Volgen we allemaal dezelfde weg? Ik geef sochtends nog wel 1 borst trouwens, verder wil ze al niet meer van net voordaat ik zwanger ben. maar ja, nog even en ze is al weer 11 maanden!

Succes allemaal!

nou ik ben weer ong :cry:

na 3 maanden al :cry:

Jammer he ik ga ook volledig borstvoeding en had ook gehoopt dat het een tijdje weg zou blijven.

Bij mij was het maar 3 weken :shifty:

Denk je aan voorbehoedsmiddelen :wink:

Pffff was ik maar weer ongi :mrgreen:

Nee aan de ene kant wel lekker…aan de andere kant…we willen best voor een brusje gaan weer!

hier uiteindelijk hetzelfde gegaan als bij sproetje en mereltje :dance: :dance: ontzettend blij en dankbaar voor dat het zo snel is gegaan…Nooit verwacht iig!! :inlove:

@Marlous79 wrote:

Jammer he ik ga ook volledig borstvoeding en had ook gehoopt dat het een tijdje weg zou blijven.

Bij mij was het maar 3 weken :shifty:

Denk je aan voorbehoedsmiddelen :wink:

ja doe ik :wink: