vandaag was het weer zover helaas Luna is weer gevallen
iets te hard tandje gebroken straks even naar de tandarts (tandarts heeft pas later vanmiddag tijd :? )
maar goed wat ik mij afvraag is Luna gewoon 1 van de ongelukkige die er steeds mee valt of vallen jullie kinderen ook sneller als ze crocs aan hebben?
als ze normale schoenen aan heeft dan kan ze rennen wat ze wil maar valt bijna niet, maar als ze op crocs loopt en ze alleen al denkt aan rennen ligt ze al op de grond
Anna valt echt altijd…, die benen zijn gewoon te lang
maar met crocs (neppers) gaat het tot nu te eigenlijk al een week goed…, nou ja, beter…
Marit valt er niet meer om als anders…
Succes bij de tandarts vanmiddag…
Stan en Emma vallen ook niet meer als anders.
mijn dochter valt meer door crocs
wij hebben ook de neppers maar als ze die dingen aan heeft ligt ze zeker 1x op de grond (en ze heeft die dingen zo graag aan ook nog…)
zelfs m’n moeder viel het op dat zodra ze crocs aan heeft ze op de grond ligt :think:
dankje
Misschien zijn ze haar gewoon te breed? Te groot? Dat ze daarom geen grip heeft? :think:
Hier lopen ze juist beter op crocs
Hier in de buurt een ventje wat moeite heeft met zijn grove motoriek door omstandigheden. Normaal valt hij veel, als hij schoenen ed aanheeft, maar op sokken en met de nepcrocs, geen problemen.
Passen de crocs wel goed??
hier een stuntelkampioen, maar op zijn crocs valt hijniet meer dan op zijn schoenen.
maar moet zeggen dat ik er ook nooit echt erg op gelet heb hoor.
ze passen wel goed maar echt zodra ze ze aan heeft gaat ze plat :?
zou het misschien kunnen door de dikke zool dat ze de grond minder goed voelt ofzo :think:
Victor valt ook vaak. Nu mag hij de crocs ( geen neppers) alleen aan als hij speelt in de tuin. En naar school ook. Of in huis als pantoffels. Maar zodra hij echt gaat spelen dan krijgt hij schoenen aan.
Ik heb het idee dat hij dan minder vaak valt. De schoenen zitten vast om zijn voetjes, de crocs zitten heel wijd. Heerlijk natuurlijk maar om te spelen en fietsen bevalt het beter om schoenen aan te hebben.
ik kan het me wel indenken want de crocs kunnen in een keer slippen als het glad is of het tegen over gestelde als het stroefe ondergrond is.
hier loopt de oudste al 2 jaar met plezier op crocs zelf heb ik wel altijd de echt vindt de pas vorm wat fijner ze heeft echt verschillende soorten en met de crocs valt ze net zo vaak als met andere schoenen.
succes bij de tandarts wat sneu voor dr en als je het gevoel hebt dat het aan de crocs ligt zou ik ze ook niet meer aan doen vindt het niet niks tandje afgebroken was het nog van melkgebitje? :hug:
ja gelukkig is het nog d’r melkgebit en is maar een klein stukje afgebroken maar hij is ook een stukje naar achteren geduwd
en het vallen leek niet eens hard te gaan maar toch knalde ze nog door
en we liepen van school naar huis dus voortaan mag ze ze alleen nog aan als pantoffels in huis of als we naar het strand gaan
Zoonlief struikelt vaak door verkeerd te zetten van zijn beentje, maar met crocs is dit probleem uit de wereld! Door crocs heeft hij nu een veel betere stap en nu ook steeds meer in normale schoenen!
Dus hij valt minder met croccies!
:hug: voor je kleine!
Angel,
eerst en vooral : een héle dikke knuffel voor Luna…
Michaël heeft ook nepperds en die valt bijna nooit ( hopelijk blijft dat zo).
Geen idee waar het aan ligt, maar wel supervervelend voor je meisje.
liefs
Gerda
Hier valt het me niet op dat ze vaker vallen,die van mij vallen haast nooit…maar ik ben er ook wel es bang voor als ze op crocs willen rennen…maar hier gaat het tot nu toe altijd nog goed…
Zonde van het tandje zeg…
net bij de tandarts geweest tandje is een heel klein stukje vanaf en is naar binnen geschoten
die komt met een paar dagen vanzelf weer naar buiten en valt er dan uit
bij ons op het kdv is ook een kindje dat om de haverklap valt als ze der crocs aan heeft.
op de neppers die hij eerst had lag Bas om de haverklap. Op zijn echte niet, die passen precies.