crocs en vallen

Ryan heeft de Sahara’s ?? Volgens mij van de van haren.

Maar daar loopt die prima op!!! Is me nooit opgevallen dat die daardoor viel :think:

Hier bevallen ze ook erg goed, het zijn z’n favoriete schoentjes.

@kaboutertje wrote:

Hier bevallen ze ook erg goed, het zijn z’n favoriete schoentjes.

hier zijn het ook haar favoriete schoentjes :lol: als ik vraag welke schoentjes ze aan wil is het altijd crocs

hier vallen ze ook eerder dan met gewone schoenen

ze zitten veel losser vind ik

ze krijgen ze ook niet aan als gewone schoenen, zeker noa niet naar school

'k weet niet, vind het meer iets voor in en om het huis en recreatief zeg maar…

Hier een kluns van een dochter die regelmatig onderuit ligt.

Behalve… als ze haar (nep)crocs aanheeft.

Au, sterkte voor de kleine meid :hug: …

Hier ook een crocs-fan, maar Teun valt er eerder mee :? … vorig jaar een beetje ongelukkig van de bank willen komen, croc bleef hangen door dat stroeve rubber en hoppa! Met z’n hoofd op de salontafel, diepe snee erin :frowning: .

En met rennen valt ie ook iets eerder, vooral op een vloer die zelf ook nogal stroef is.

Dus als ie z’n crocs aan heeft en gaat rennen, dan roep ik gewoon heel hard: “pas op!”… alsof dat helpt :wink: !

Groetjes en succes met het tandje :thumbup: ! Anne

esmay valt juist minder… met crocs deze valt namelijk beter om haar voet heen…

(en echt ik kan het weten wij hebben al 2 tanden eruit en 4 keer in het ziekenhuis gezeten door val partijen)

Meer vallen is me nooit opgevallen op crocs eigenlijk :think:

Sam ligt sowieso snel onderuit, hij denkt dat ie sneller kan dan zijn beentjes aankunnen :mrgreen:

Anne viel er ook veel meer mee, dus hier komen ze niet meer binnen, gewoon een sandaal van nike en daar kan ze op rennen naar hartelust zonder te vallen. Ze heeft omdat ze het altijd zo leuk vond een paar teenslippers met bandje om de hiel, maar die mag ze ook alleen in huis aan en als ze niet rent, want daarop valt ze ook continu.

:hug: voor Jullie

@Esther28 wrote:

ze krijgen ze ook niet aan als gewone schoenen, zeker noa niet naar school

'k weet niet, vind het meer iets voor in en om het huis en recreatief zeg maar…

mee eens :mrgreen: