crocs en kinderen

@Mutti wrote:

Ik blijf ze toch lelijk vinden … maar ik ben denk ik ook niet meer om te krijgen :wink:

Smaken verschillen hè. Deze ga ik voor hem scoren deze zomer (voor erbij dus), maar misschien vind jij die juist weer erg lelijk :mrgreen:

Die zijn ook leuk zeg. Welk merk is dit en waar te verkrijgen?

@Syll&Ryan wrote:

En ja, de Crocs dragen we hier als slippers :wink: dus nog altijd een paar goeie schoenen er naast !

Ja het zijn hier ook veredelde slippers, voor erbij.

@Ariska wrote:

@Mutti wrote:
Ik blijf ze toch lelijk vinden … maar ik ben denk ik ook niet meer om te krijgen :wink:

Smaken verschillen hè. Deze ga ik voor hem scoren deze zomer (voor erbij dus), maar misschien vind jij die juist weer erg lelijk :mrgreen:

Die zijn ook leuk zeg. Welk merk is dit en waar te verkrijgen?

Zijn van Teva. Nu zijn ze er nog niet; ik gok zo rond april. Hier verkopen ze ze bij de kinderschoenenzaak. Ze hebben ze daar niet allemaal, maar ik kan ze daar ook bestellen.

Hoe vallen de maten eigenlijk?

Ik heb gisteren op hun site hele leuke gezien voor ons meissie.

Ze draagt nu al een paar maandjes mt22 dus voor van de zomer zou ik het beste 23/24 kunnen nemen maar zijn deze dan niet veel te groot?

@ Wendy:

Ik vind ze erg klein vallen, hoor! Ik heb voor Noa maat 21/22 (C 4/5) en maat 23/24 (C 6/7). De 4/5 vallen echt als een kleine 21 en de 6/7 vind ik zelf als een ruime 22 vallen.

Maar Noa heeft wel het Mary-Jane model, dus ik weet niet zeker of de gewone (Cayman) hetzelfde vallen… :think:

@Ariska wrote:

Leuk leuk leuk.

Ik zag ze net ook al van cars (de echte crocs)

mag ik vragen waar je die gezien hebt

:think:

Ik vind ze spuuglelijk, en zou ze ook nooit voor mijn kindjes kopen noch voor mezelf, geef mij maar leuke sandalen voor mijn kindjes en voor mij van die leuke teenslippers die elk jaar mooier en mooier worden.

Jaaaaaa, heb ze net besteld :dance:

Voor volwassenen vind ik het nog steeds niks maar voor kids zoooo stoer :thumbup:

Het is het Mary Jane model geworden.

Ik durf ze echt niet via internet te kopen. Ik koop ze ook pas als het warmer weer is. Ik ozu het hartstikke zonde vinden als ze er al uitgegroeid zijn voordat het goed en wel zomer is. Gelukkig hebben we een echte crocswinkel in Nijmegen, keus zat :mrgreen:

Enne, ze lopen er niet de hele zomer op, ze hebben allebei ook een goed stel sandalen (of 2 paar… :oops: ) Het is vooral op vakantie lekker en in en om huis.

@Wendy wrote:

Jaaaaaa, heb ze net besteld :dance:

Voor volwassenen vind ik het nog steeds niks maar voor kids zoooo stoer :thumbup:

Het is het Mary Jane model geworden.

Deze heeft Noa dus ook! :inlove:

Welke maat heb je uiteindelijk genomen?

Op internet kopen is wel een beetje link…

Crocs worden namelijk machinaal gemaakt en 2 dezelfde modellen met dezelfde maat kunnen heeeeeeeeeeel anders vallen (breed/smal/langer/korter)…

Ik raad ook echt aan te gaan passen… :wink:

Heb mt 23/24 genomen.

Ach, als ze echt veel te groot zijn stuur ik ze weer terug.

Ben ik alleen de verzendkosten kwijt maar dat ben ik in de stad ook aan parkeergeld kwijt.

Zoals ik al zei, ik vind de Mary Jane klein vallen. Noa heeft voor de zomer ook 23/24 en ik vind ze meer als een ruime 22/kleine 23 vallen. Dus ik denk niet dat ze veel te groot zullen zijn, hoor. :think:

En daarbij: terugsturen kan idd altijd en anders is er altijd nog Marktplaats, toch? :wink:

Ik vind die crocjes echt superschattig, maar ga ze echt niet kopen.

Voor 40 euro koop ik liever goede schoenen.

Vorig jaar liep Lynn op sandalen met een goed voetbed en van leer.

Ik vind het echt jammer dat die nu te klein zijn.

Ik moet ze binnenkort maar eens in m’n winkeltje gaan zetten :mrgreen: