crocs en kinderen

Hallo,

Wie van jullie heeft er ervaring met crocs en kinderen. Zo, ja: welke hebben jullie?

Ik zit erover te denken om crocs voor Sem aan te schaffen. We gaan dit jaar voor het eerst camperen en dan lijkt het me wel super gemakkelijk.

Groetjes Ariska

Ik heb nu voor Stein de crocs met bontjes.

Verleden jaar in de zomer had ik die slipper crocs en de gewone crocs "klompjes"voor hem.

Tis super makkelijk…en Stein verkiest ze boven alle andere schoenen

Ik heb voor Stan de croclings gekocht. Met elastiek rondom, die zitten lekker steving om de voet.

Inmiddels heb ik een maatje groter gekocht voor komende zomer. Hele stoere kakikleur.

Leuk leuk leuk.

Ik zag ze net ook al van cars (de echte crocs)

Mijn kinderen hebben de hele zomer op crocs gelopen. Ideaal (en zeker op de camping). Ze kunnen ze zo makkelijk zelf aan en uit trekken, ze kunnen ermee door het water lopen. Dit jaar krijgen ze ze weer maar dan een maatje groter. (Ik vind ze zelf afschuwelijk lelijk bij volwassenen maar zoooo schattig bij kinderen :oops: )

Maud en ik zijn ook fan hoor!! beiden hebben we winter en zomercrocs…

Ik heb trouwens de eerste paar van maud bij Intratuin gekocht, want die hadden nog kleinere maatjes… dat heet ehm… aerosoles geloof ik… als je wil kan ik het even nazoeken.,… ze zijn 10 euro goedkoper dan de echte crocs, maar zitten wel hetzelfde als echte.

Ik heb de echte en ook de Snuggs zijn van het echte…alhoewel die voetbedjes niet zo fijn zijn. De zomerversie zeg maar draag ik nog steeds dag en nacht bij wijze van… ik vind ze eigenlijk ook echt niet kunnen voor volwassenen, maar ze zitten zoooooo lekker…

ik heb trouwens op een lifestyle beurs de nieuwste zomermodellen gezien er komt er 1 met een hakje :inlove: :dance:

Ik heb zelf in een ‘crocswinkel’ gestaan.

Ze zijn heel lelijk (vooral voor volwassenen 8) ) maar Mateo heeft vorig jaar 2 paar versleten en dit jaar zal ik voor M&M weer crocs aanschaffen. Ze zijn ideaal voor in de zomer. Beter dan teenslippers.

(en die neppe zijn echt heel slecht voor de pootjes :wink: )

tyg vond ze ook heerlijk lopen vorige zomer,

hij had alleen wel last van blaartjes (van die knop waar de bandjes mee vastzitten)

Ik heb zelf ook crocs, maar dan voor in huis. Gebruik ze zeg maar als sloffen, zal er niet mee gaan winkelen of zo. De hond uitlaten kan nog net (blokje om)

Ze zitten zo ongelooflijk lekker :shock:

@Ziet wrote:

hij had alleen wel last van blaartjes (van die knop waar de bandjes mee vastzitten)

Ik durfde het al niet zeggen maar Broes ook en dat vond ik heel erg jammer!

Daarom twijfel ik nu voor deze zomer …

De meiden hebben ze hier vorig jaar ook allebei gekregen, ze liepen er de hele dag op!

Vooral op vakantie ( wij waren met de boot) was het echt ideaal :thumbup:

Ze gebruiken ze nu thuis als slofjes.

Voor volwassenen vind ik ze ook lelijk…maar heb ze wel aan nu :oops:

Ook als sloffen, en ze lopen idd echt heerlijk!

( Al gaan ze echt uit als ik de deur uitga ahum)

Isabel heeft er de hele vorige zomer opgelopen…helaas zijn ze nu echt te klein. Ik vond ze echt helemaal super! kanlroze had ze :inlove:

Dit jaar zomer koop ik ze denk ik voor allebei :thumbup:

Sebastiaan heeft er ook de hele zomer opgelopen en ik loop er nu nog op (kan met geen mogelijkheid bukken om gewone schoenen aan te doen :? ). Ik had ze voor Sebastiaan trouwens 2 maten groter gekocht dan z’n normale schoenen, anders waren ze te klein.

Voor deze zomer koop ik ze weer voor hem.

Groetjes,

Heleen

Hier nog een super enthousiast gezinnetje, Tamara en Allan zweren ook bij hun croqs, en ik zelf trouwens ook.

Zo makkelijk aan en uit te trekken en niks geen last meer van knellende sandaaltjes of iets dergelijks.

Ze weten nu allebei al welke kleur en soort ze voor deze zomer willen hebben.

Groetjes Renee

@Bietje wrote:

@Ziet wrote:

Oh dat is wel minder zeg :? :?

Ik heb ze afgelopen zomer voor Anoek ook gehad ( de ‘echte’ )

en ik vind ze super, zeker voor op de camping!

Het slijt dus haast niet en de crocs waren heel erg favoriet, ze wilde

dus haast geen andere schoenen meer aan :lol:

(heb ze dus nu al de hele winter uit het zicht leggen voor haar :shifty: )

@Ariska wrote:

@Bietje wrote:
@Ziet wrote:

ja misschien ligt het aan hoge wreven?

ik ga dit jaar voor gewone sandalen denk ik,

want om hem nu weer met die blaartjes in spanje te laten lopen… :naughty:

@Ziet wrote:

@Ariska wrote:
@Bietje wrote:
@Ziet wrote:

ja misschien ligt het aan hoge wreven?

ik ga dit jaar voor gewone sandalen denk ik,

want om hem nu weer met die blaartjes in spanje te laten lopen… :naughty:

:think: Sem heeft ook een hoge wreef. Moet ik dus wel even op letten :slight_smile:

Teun heeft afgelopen zomer ook op crocs gelopen, afgewisseld met teva sandaaltjes. Dat modelletje waarbij er een stukje stof op de bovenkant van de voet zit.

We gebruikten de crocs vooral in de tuin en op de camping: in en uit de tent en het huis lopen is echt gemakkelijk want je hebt ze zo aan en uit.

De sandalen gebruikten we dan bijv. in de speeltuin. Geven toch iets meer grip bij het klimmen vind ik zelf.

Ik vind ze super, dit jaar weer crocs en sandaaltjes! En nu maar hopen dat Stijn tegen die tijd ook loopt, want dan mag hij ook :inlove:

Teun heeft ook een hele hoge wreef (en brede voeten) maar die had geen blaartjes :think: misschien omdat hij ze niet altijd aanhad?