crocs en kinderen

Sas heeft ook echte nepperts gehad afgelopen zomer en ook deze zomer krijgt ze, en haar zussie ook, weer een paar echte nepperts! Ik vind ze ideaal!

tyg had het al na de 1e keer

pas toen zijn voetjes weer heel waren,

hebben we geen last meer van blaren gehad

maar blijven ze niet haken dan met hun voeten?

al die gaatjes en bandjes?

tom had neppers maar deed ze steeds uit 8)

en zn sandalen ook :roll: :lol:

ik heb ze voor mezelf, maar zag de nwe collectie :inlove: , onze meid gaat er ook aangeloven.

Ik neem het risco dat ik het huis word uitgezet :lol:

Ik heb ze voor Noa nu al in huis, parelmoer lichtroze in maatje 21, zooo schattig! :inlove:

Ze heeft wel de echte Crocs, maar dan het Mary Jane-model (soort ballerina’s).

Noa is er echt gek op en loopt er het liefst de hele dag op, het zijn ook de enige schoentjes die ze zelf aan kan doen.

Ik heb ze zelfs al een maatje groter gekocht voor de zomer ook.

En ja, ik ben ook voor mijzelf inmiddels om, al gebruik ik ze alleen rond het huis en in de tuin :oops:

Ik wil ze voor noa ook aan gaan schaffen voor de zomer. Ik heb ze zelf ook en ze zitten super. Maar noa heeft nogal doorgezakte voetjes. Is er iemand die toevallig weet of het dan wel of niet goed is om ze op crocs te laten lopen?

Ik draag ze altijd, zomer en wintermodel.

Van de zomer ook voor de kids :mrgreen:

Petri

nou dan idd vraag 2 ( na het wel of niet blijven haken aan dingen door de gaatjes en bandje :wink: )

die schoenen steunen toch helemaal niet?

en die dingen hebben toch geen voorgevormd voetbed?

om dan je kind er élke dag op te laten lopen :think:

nee, hier komen goede stevige sandalen :shifty: en crocs voor de leuk erbij, maar meer voor strand en andere uitjes… :shifty:

Tycho had (hij heeft ze trouwens nog steeds en ze passen ook nog :smiley: ) van de zomer Disney Crocs. In de kleur zwart met een rood bandje.

Die Crocs staan ook nog erg leuk onder broeken die net iets te kort zijn, lekker blote enkeltjes. Dus zo kan je ook weer wat langer met je broeken.

Hij vind ze echt geweldig. Lekker makkelijk schoon te maken. Dus dit voorjaar gaan we weer voor een leuk paar kijken.

Ik blijf ze boycotten … ik vind ze zooooo lelijk … Misschien als ik een dochtertje had gehad … heel misschien … maar voor een jongetje vind ik het al helemaal niks.

Dus hier worden het weer gewoon teva sandaaltjes deze zomer denk ik … en dan ook niet voor elke dag en niet voor de hele dag. Het blijft kunststof.

Even foto’s van één van mijn te korte broeken met Crocs eronder.

Hier nog een Croccie-liefhebber…en zeker voor die kinderen ideaal. Ik heb ze wel voor "erbij’…lekker in de tuin of op het strand

Zie hier de kids op hun crocs afgelopen nov te Spanje

Leuke foto’s :thumbup:

Nou dochterlief en ikzelf liepen de afgelopen zomer er ook op hoor! :mrgreen:

We liepen er bijna dag en nacht op,zo lekker waren ze! :wink:

Ik koop voor haar straks weer 2 paar,ze wilt nu felroze en licht groene.(ze had lila kleurige,zijn nu helaas te klein)

Ik zelf heb heel donkerbruine en wil een paar licht roze erbij hebben.

Ik koop ze trouwens op de markt(de nepperds he) voor nog geen 10 euro!

Dan een paar van die leuke dieren erop klikken en madam is er weer helemaal klaar voor!

Oja,modieus of niet…het kan me niet bommen hoor! :mrgreen:

tegen de zomer ga ik toch echt aan dr crocs hoor zoveel goede reacties sat ze zo lekker lopen.

Vindt alleen 40 euro per kind toch best veel geld :? maarja zijn wel goede schoenen.

Iemand nog een adresje waar crocs goedkoper zijn ?

@ilsederooy wrote:

Vindt alleen 40 euro per kind toch best veel geld :? maarja zijn wel goede schoenen.

Mag ik wel even een misvatting ophelderen..

Crocs zijn geen goede schoenen hoor..
Het zijn gewoon veredelde slippers die in zijn en toevallig lekker zitten en in de mode zijn.

Het is niet goed om ze elke dag maanden lang crocs te laten dragen.

En dat kan bijvoorbeeld wel bij leergevoerde schoenen met goed voetbed van 40 euro etc.

Ik hoop dat iedereen gewoon beseft dat het slippers zijn.

Daar ben ik het met je eens Marlous. Het blijft plastic die niet meevormt met je voet en het moet echt voor erbij zijn en geen uren per dag. Ik heb hier van de zomer kids echt maanden op die dingen zien lopen. Dat is echt slecht voor de voeten. Net zo slecht als alle andere merksandalen/slippers van kunsstof … ze blijven voor erbij.

Kinderen zullen er nu nog geen last van hebben, maar kunnen er later heel veel last van krijgen als ze als kind niet op goede schoenen hebben gelopen.

ik vind die sandalen uit de nieuwe collectie wel weer erg gaaf trouwens…

Ik blijf ze toch lelijk vinden … maar ik ben denk ik ook niet meer om te krijgen :wink:

Smaken verschillen hè. Deze ga ik voor hem scoren deze zomer (voor erbij dus), maar misschien vind jij die juist weer erg lelijk :mrgreen:

Hahahaha, ja zo is 't, smaken verschillen, deze vind ik namelijk weer afschuwelijk ! :smiley: maar goed dat we allemaal wat anders leuk vinden toch, anders werdt 't ook zo’n eenheidsworst op straat !

En ja, de Crocs dragen we hier als slippers :wink: dus nog altijd een paar goeie schoenen er naast !