CP mysterieparc

ff snel typen met ziek jongetje naast me…



meen dat hier ooit een topic over was,maar gaan een mysterieparc boeken bij center parcs. kennen ze bijna allemaal wel en denk dat je je er geen buil aan kan vallen…

wie hier heeft t ooit gedaan en welk park kwam daar uit??



Ben benieuwd hoe divers dat is…thanks!!!

wij kwamen vorig jaar uit in het heijderbos.

We zouden volgens de info drie dagen van tevoren een geweldig plekkie krijgen, alles dichtbij en een luxe huisje.

Bij aankomst werd het echter het meest afgelegen huisje en ook meteen het oudste huisje volgens mij.

We hebben ons prima vermaakt hoor en het was een mooi park en veel te doen, en wisten natuurlijk ook dat op de dag van aankomst het huisje nog kon veranderen, maar toch wel balen achteraf, want het was erg ver lopen voor de kinderen en meestal hadden we die dus op onze nek zitten :roll: :roll: :roll: :roll:



Ben ook wel benieuwd wie waar uitkwam via het mysterie park.

Misschien polletje bijzetten met de ik meen (5 ) parken die dan meedoen en wie waar terecht kwam.



Maar ik vond de prijs wel helemaal top :thumbup:



Beterschap met je mannetje :hug:

Thanks voor je reactie! En thanks ja…voor het zieke mannetje…nog steeds naast me,maar slaapt nu wel eindelijk…



We hebben al wat reviews op het i-net gevonden,maar daar komen meer dan 5 parken uit…het kan dus alle kanten op. Het lijkt er op dat ze allemaal meedingen en kreeg niet het idee dat er 1 uitsprong.



Al waren wel veel reviews geschreven als “wij vonden het parcs…bla bla” en vervolgens zetten ze er niet bij bij welk parc ze zaten…

Schiet lekker op…

Zeurreacties horen er ook bij natuurlijk,daar moet je doorheen lezen. Bijv “Het was midden in de winter en alles in de omgeving was dicht” Ja…dat had je eerder kunnen bedenken als je die periode boekt…dat staat verder los van CP lijkt me…



Die loop-afstanden is wel een veel gehoord “kritiek” puntje…zeker iets om mee te nemen.

Aan de ene kant hoeft dat geen ramp te zijn. Dan huren we wel een fiets o.i.d. Of een extra buggy. Dat hebben we vaker gedaan bij CP.

Maar het is wel nuttige kritiek…



Wij denken zo…in het minst gunstige geval wordt het Port Zelande…al vaker geweest. Leuk parc,maar ietwat klein. Maar…het is maar voor 2 dagen en een kidsclub hebben ze allemaal. En zwembad.

Hutteheugte zijn we vaker geweest…hoop die dus niet,al is het een enorm leuk park.

Ben benieuwd of er meer kokkers ervaring hebben.



Wij gaan het gewoon doen. Scheelt in prijs genoeg met de goedkoopste aanbieding om de gok te willen nemen.

ken dit helemaal niet… vind het concept op zich wel grappig.

Maar zou zelf Port Zelande niet echt geweldig vinden qua afstand… het concept is vooral leuk als je zelf een beetje centraal in NL woont als ik het zo lees met Zeeland en Drenthe erbij als opties.

@mandy_d. wrote:

Hutteheugte zijn we vaker geweest…hoop die dus niet,al is het een enorm leuk park.


Maar daar komt dit jaar toch ook plopsa indoor oid???
Dan is het misschien wel weer aantrekkelijk :mrgreen:

Wij hebben 3x een mysterypark gedaan en de

1e keer Port zelande

2e en 3e keer Huttenheugte.



de 2e en 3e keer waren jammer want dat was binnen een half jaar naar hetzelfde park…

Heeft iemand een linkje voor mij?

Lijkt mij wel erg leuk.

Zijn alle cp bereikbaar met ov?

klinkt leuk mag ik ook de link?

Er zijn echt maar 5 parken die mee doen met de mystery parken. Wij kwamen de laatste keer in Huttenheugte uit.

kan je dat gewoon via center parcs boeken?



Lijkt me wel leuk om een keertje te doen.

Foei Schoentje toch! :naughty:





Edit beheer commerciële link verwijderd.

je kan het ook gewoon via de site van cp boeken

of gewoon even googlen :wink:

@schoen wrote:

Foei Schoentje toch! :naughty:





Edit beheer commerciële link verwijderd.








begrepen :angel: :angel: :angel:

nee, ook niet. Commerciële links mogen gewoon helemaal niet. :wink:

owkee

Dan ga ik ook de naam van de site waarmee je kan boeken niet noemen…maar beetje googlen en je komt er wel…best simpel…



We zaten reviews te lezen en daar kwamen veel meer dan 5 parken uit als opties…

Heb eigenlijk geen idee wat nu waar is…



En ja Plopsa NL klinkt leuk,maar die is natuurlijk niet over 5 weken al af! Hahaha…



Welke zijn die andere 3 dan? Hoor enkel Zelande en Heugtekneugte…

Hoop zelf eigenlijk op Flevoland…die kennen we niet…

Maar goed…we zien wel…willen sowieso ff weg binnenkort. Nu hoeven we er niet meer over na te denken…



(als het zandvoort maar niet is…maar dat is nu geen CP meer…dus…duim,duim).

de kempervennen zit er ook bij zag ik. Daarom zou ik dus geen mystery willen boeken, want om dat vervolgens de kans te hebben om in mijn eigen dorp "op vakantie"te zijn vind ik dan weer neit zo leuk…

De parken die meedoen zijn



-de huttenheugte

-port zelande

-kempervennen

-heijderbos

-de eemhof

@knipoogje1983 wrote:

de kempervennen zit er ook bij zag ik. Daarom zou ik dus geen mystery willen boeken, want om dat vervolgens de kans te hebben om in mijn eigen dorp "op vakantie"te zijn vind ik dan weer neit zo leuk…




Nou weet je…ik snap je idee…

dat hadden we voorheen ook met Zandvoort dus…heb er wel eens gelogeerd als mijn ouders er een huisje hadden,maar raar is het wel ja, je koffer pakken voor 10 minuten rijden…hahahaha…

MET uitzicht op het werk van mn man…dat zag hij niet zitten. Maar die doet niet meer mee.

Ik hoop…Eemhof…lijkt me leuk…die ken ik niet.

Kempervennen ga ik even opzoeken…weet het even niet meer welke het was.



Heijderbos was ook wel goed dacht ik toch? Noord-Limburg?

Ik ga het eens opzoeken.



Hoorde hier wel iemand die 2x in 6 maanden hetzelfde park had, dat lijkt me ook erg jammer…