CP mysterieparc

Wij boeken een aantan keer per jaar via mystery weekend :slight_smile:

En vindt het helemaal top, helemaal omdat je niet weer waar je terug komt :mrgreen:



Wij hebben inmiddels alle parken al gehad via mystery weekend, oke het ene park is leuker dan de andere, maja dat is het risico en je bent er gewoon even lekker uit en dat vinden wij al het belangrijkste :slight_smile:

Ook hebben we verschillende huisjes gehad van vip tot standaard.

De loopafstanden vindt ik persoonlijk juist weer reuze meevallen, en de resenties die overal te vinden zijn lees ik al niet eens meer…

Wij hebben het nog nooit slecht gehad en de keren dat het niet allemaal in orde was, werden keurig en snel opgelost :thumbup:



En bovendien €99,- of €300 vindt ik toch een heel verschil, dus boek ik liever via mystery weekend :slight_smile:



Je kunt tijdens je reservering bij opmerkigen evt nog iets neerzetten.

Wij vinden Port Zeelande dus het minst van allemaal, en ik zet bij opmerkingen altijd bij “gelieve geen port zeelande ivm negatieve ervaring (die er niet was, vinden het gewoon niet zo denderend ;-)” Of het daardoor komt weet ik niet, maar we hebben nooit meer Portzeelande gehad :smiley:

Komen we er ooit toch weer ook prima hoor :slight_smile:



Je kunt zo’n weekend trouwens niet bij CP zelf boeken, dit moet bij de site zelf die mystery weekend aanbied.

als je googled op “bungalows” dan kom je er gauw genoeg :wink:

De aanbieding is ook de reden…en waar we komen,ach…het maakt ook niet uit. Loopafstanden hebben we ook niet zo’n last meer van.

Huren wel een fiets o.i.d. als het echt te ver is.

Daarnaast kan je ook een extra buggy huren,dat hebben we voor Jo wel eens gedaan.



Zal de tip “opmerkingen” meegeven aan mijn man. We hebben er al 2 x gezeten,maar negatief was het idd niet. Het is gewoon best klein en je bent redelijk weersafhankelijk…al heeft Zelande wel weer mooie huisjes (ooit 1 bijna in de fik gezet… :oops: ). Was dacht ik een week of 11 zwanger, nog geen echo gehad. Weekeind Zelande, appartement middenverdieping (met haard)

Open haard aangestoken, ben een bad gaan vullen (kleine ruimtes). Man liep ook rond…kom terug…stond het hele huis vol rook…had ik de luchtafvoer vergeten open te zetten…

Duurt ff voordat je dan je huisje rookvrij hebt zeg…bah…en ik had al zo’n sterke reuk…

Maar goed…dat was onze eigen fout en geen schade gelukkig…



Ben erg benieuwd…1 van de 5…keuze zat dus.

wij hebben vandaag te horen gekregen dat we naar port zelande gaan.

Maandag vertrekken we voor een midweekje daar heen.

Iemand tips om dingen te ondernemen??

Of leuke winkelstadjes in de omgeving??

Hai Meissie, ik ken Port Zelande,maar eerlijk gezegd hebben we de omgeving nooit echt verkent. We zijn er elke keer laat winter geweest. Er zitten wel leuke plaatsen in de omgeving,dus die zijn best de moeite waard,maar grote steden zijn wat verder rijden.

Zeeland heeft natuurlijk ook vast bezienswaardigheden m.b.t. de Deltawerken e.d.,maar vraag me niet hoe en waar.

Port Zelande ligt lekker natuurlijk ook niet ver van strandjes, het park zelf heeft ook een leuk binnenstrand/meer, met mooi weer vermaak je je daar ook prima.



Het park zelf is niet 1 van de grootste…maar dat het nog steeds een CP park is zegt genoeg. CP stoot parken die niet “hoogwaardig” zijn af…Port Zeelande niet…al zit hij wel onderaan…



Heel veel plezier (of als je al terug bent,hoe was het?).



Vandaag bericht binnen. Het is…MEERDAL geworden!!!

Zal mijn man leuk vinden…waren al eerder in America,maar Meerdal niet. Ben benieuwd…het ziet er leuk uit.

Het maakte ons (buiten Port Zelande om) niet veel uit,maar toch…leuk!

Port Zelande had ook prima geweest voor een weekeind,maar zijn er nu toch al 3 x geweest…

Het Meerdal is mijn favoriete park, we zijn er met de carnavalsvakantie nog geweest.

@Mama_jeanet wrote:

Het Meerdal is mijn favoriete park, we zijn er met de carnavalsvakantie nog geweest.




Kan me voorstellen…heb net de filmpjes op de site gezien. Ziet er idd leuk uit…op tijd wegrijden dan maar, deze ligt voor ons wat verder weg…

Loohorst (toen het nog CP was) zijn we wel 1 of 2 x geweest…weet het eigenlijk niet meer. Omgeving is ook leuk…maar zijn er maar een weekeinde,dus zullen vrnl op het park zijn. Jo verheugt zich er al op…

Zo wij zijn terug van ons midweekje center parcs.

Het was leuk en echt center parcs, hahaha.

De omgeving was ook prima, genoeg op een korte afstand.



Alleen het appartement waar wij inzaten was niet zo denderend.

Klein, gehorig en wat oudbollig.



Dus voor een volgend bezoekje aan mystery parc even doorgeven dat wij liever een ander park willen.