Corrigerend ondergoed

Je hebt zoveel, en het is helaas ook niet echt heel erg goedkoop.

Dus ik ben op zoek naar ervaringen goed en slecht.



Heb maat 46 en vooral een vervelende buik die een beetje verdoezeld mag worden :oops:



Ik heb zelf zo’n broekje met pijpjes van de Hunkemüller, maar heb niet echt het idee dat het nou echt iets doet.

Bovendien rollen die pijpjes telkens naar boven erg vervelend.

En die hemdjes doet dat nou echt wat voor je figuur onder je kleding



Iemand ervaring met de hemdjes en broekjes van miss Etam bijv.



Alvast dank!



Groetjes Wendy

Ik heb wel zo’n onderbroek die je tot ver over je navel moet optrekken. Van de Hunkemuller geloof ik.



mijn ervaring is dat het niet echt slanker maakt, maar dat het er wel wat strakker (lees minder drillerig… hahaha) uitziet en dat er in plaats van 1 vetrollen gewoon 1 buik te zien is. Klinkt gezellig he!! Al met al, beter dan zoner. Zit wel erg strak. Ik heb ook zo’n hemdje, maar dat rolt steeds naar boven.

Eh, hier ook voornamelijk een buikprobleem en ik heb buikcorrigerende onderbroeken met verstevigd voorpand van de zeeman :wink:

Die zijn van katoen, werken prima (als ik ze niet draag en dan een jurk aantrek, lijk ik zwanger… :shifty: ) dus ik zie en anderen zien het verschil echt wel.

Groot voordeel vind ik de prijs…

Hemdje heb ik niet. Maar wel een corrigerende beha met extra onderband.



Dat werkt ook goed, maar die heb ik weg bij quinn bodywear

ik heb corrigerende hempjes van de hema

en ik vind ze :thumbup:

tuurlijk maakt het je niet slanker, maar het ziet er wel iets strakker uit allemaal.

Ik heb maat 38/ 40 maar echt een hang buik overgehouden na 3 zwschappen en 3 ks. en dat verdoezeld wel met dat hempje

ik heb een soort wielrenbroek met hele hoge buik, die ik onder mijn bh band moet stoppen, van livera. Huidskleurig. Van die elastische oma-materialen. Heel a-sexy, maar effectief. Ik draag geen jurkje zonder dat ding (lang leve de leggings die erover gaan hihi.

Mijn buik is veel te groot en los voor ‘niks’ wat een jurkje toch is.



Ook heb ik z’n corrigerende body, (oma badpak noemt mijn oudste dat). heel lelijk, maar met kleding erover juist mooi.

De hempjes van de hema ben ik niet kapot van. Ik heb geen plaats voor mijn boezem. Die wordt daarin helemaal plat gedrukt.



Ik heb 1 goede corrigerende bodystocking bij Livera gekocht (was best prijzig). Daar doe ik dan een katoenen naatloze onderbroek onder, zodat ik er ook maar 1tje nodig heb.

Hoi,



Ik had susa heet het geloof ik, met elastiekjes in de onder pijpjes en zo rollen ze niet op, ideaal die droeg ik onder mijn trouwjurk, zo liep ik mijn benen niet kapot :wink:

Hema heeft een soort bodystockings…die vind ik tot nog toe het prettigst. Maakt inderdaad niet slanker, wel lijkt het wat strakker.

Ik heb ook wel van dat ondergoed. Maar het ene punt lijkt dan strakker maar op het andere punt (waar dat ondergoed dan dus niet zit) ben ik weer veel dikker. De overtollige hoeveelheid Ariel word dan gewoon de andere kant opgeperst :? Daarnaast vind ik het heeeeel warm aan. In de winter wil ik het nog wel eens doen maar in de zomer… nee, echt niet.

bonprix heeft ook wel veel.

Heb er 1 gehaalt en helpt toch wel wat hoor.

Ulla Popken… :mrgreen: :inlove: Broekjes… hempjes… en body’s… (dat laatste lijkt mij ivm afrol/oprol gedoe het prettigst)



Ik had na de zwangerschap een corrigerend hempje van de hema… 17 euro maar hij kroop op als ik ging zitten… :doh:

wat dat betreft was zwanger zijn toch heerlijk he. Gewoon lekker ongegeneerd dik zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja , maar zwanger worden we hier echt niet meer :naughty:



Ik heb dus echt een enorme kwab, die is zelfs met afvallen niet meer weg te krijgen.

Nu ik zo zwaar ben is het eigenlijk al een schort, kan je nagaan als ik echt gaat afvallen.



Allemaal te danken aan m’n eerste zwangerschap.



Hema, heeft denk ik niet eens mijn maat, ik vind de hema niet echt vriendelijk voor de zwaardere vrouw.



Ulla Popken, had jij daar geen aandelen in fai :wink: :lol:

Wij hebben er ook eentje in het winkelcentrum, zal eens kijken.

Heel gek ik loop die winkel altijd heel hard voorbij, ik vind ze nooit leuke dingen in de etalage hebben staan ech voor 50 plus ofzo :shifty:



Mag je zoiets als een body ook gewoon passen, of is dit een hele rare vraag?



Ik had ook al bij bonprix gekeken op de site, maar daar hadden ze zoveel, nog maar eens een poging wagen.



Cell, bedoel jij die zgn pantybroekjes bij de zeeman, of die Mady slips toevallig?



Ik ga als eerste dan maar eens bij de zeeman neuzen voor broekjes, want die is qua budget wel het vriendelijkst denk ik.

En dan maar eens op zoek naar 1 goede body, die kan je natuurlijk overal onder aan.



Bedankt ladies :-*

@mamma van sharondenise wrote:

Hema, heeft denk ik niet eens mijn maat, ik vind de hema niet echt vriendelijk voor de zwaardere vrouw.


Zeker qua ondergoed niet.... loopt t/m L heel vaak en heb weleens vergeleken met andere winkels en viel het als een M van andere zaak... nou kan ik net doen alsof ik in een M pas... maar dat gaat dan alles behalve corrigeren :angel: .

@mamaMarije wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Hema, heeft denk ik niet eens mijn maat, ik vind de hema niet echt vriendelijk voor de zwaardere vrouw.


Zeker qua ondergoed niet.... loopt t/m L heel vaak en heb weleens vergeleken met andere winkels en viel het als een M van andere zaak... nou kan ik net doen alsof ik in een M pas... maar dat gaat dan alles behalve corrigeren :angel: .


Dan krijg je het bekende rollade effect, heel sexy :angel:

Ik heb net op de hema site gekeken, tot xl ging het corrigerende ondergoed, wat er trouwens verassend genoeg wel heel veel op stond.
Dus misschien morgen toch eens kijken voor de grap, ik heb nog cadeaubonnen die op moeten.
Eerst vragen of het geruild mag worden, want ik wil het wel echt goed kunnen passen thuis.

oh maar mijn jongste is ook zonder hema ondergoed net een rollade en bij hem is het juist ontzettend lief :inlove:



bij mezelf ben ik er wat minder van gecharmeerd… raar eigenlijk :lol:

@mamma van sharondenise wrote:





Ulla Popken, had jij daar geen aandelen in fai :wink: :lol:

Wij hebben er ook eentje in het winkelcentrum, zal eens kijken.

Heel gek ik loop die winkel altijd heel hard voorbij, ik vind ze nooit leuke dingen in de etalage hebben staan ech voor 50 plus ofzo :shifty:





hahahaa jaaaa... :lol: :inlove:

moet eerlijk zeggen dat we bij een Ulla een 'jong'hoekje hebben.. een chique hoekje.. en een 'tut' hoekje.. als ik een maatje meer had zou ik bij ulla goed kunnen slagen.. ze zijn echt aan het verjongen.. we hebben klanten van 18 tot 88 bij wijze van.. en die jonge grieten komen altijd bij mij.. :inlove: kan daar echt hele leuke setjes voor vinden/maken..
etalages zijn meestal volgens voorschrift.. wij hebben 1 pop die ik naar eigen smaak mag kleden.. en die staat er (bij ons) heel hip bij.. 8) :angel: ik ga in elke stad waar ik kom en waar een Ulla is even naar de etalages kijken.. en ik schrik er zelf soms ook van.. :silenced: dusssssssssss gewoon naar Roermond komen.. :lol: :inlove:

Je had het zelf al gevonden, maar Hema heeft van die body’s t/m XL. Geen idee of je dat past, maar dat zou je natuurlijk kunnen proberen? Zolang je er ondergoed (iig onderbroek) onder aanhoudt lijkt me dat niet zo’n probleem?

@Nienke123 wrote:

Je had het zelf al gevonden, maar Hema heeft van die body’s t/m XL. Geen idee of je dat past, maar dat zou je natuurlijk kunnen proberen? Zolang je er ondergoed (iig onderbroek) onder aanhoudt lijkt me dat niet zo’n probleem?




Ja ik had ze gezien, ik ga morgen weer naar het winkelcentrum dus dan ga ik even kijken.



Vaak mag je lingerie en ondergoed niet ruilen vanwege hygiëne, en bij de hema kan je niet passen dus dat moet ik even vragen.

@faizaa wrote:

@mamma van sharondenise wrote:




Ulla Popken, had jij daar geen aandelen in fai :wink: :lol:

Wij hebben er ook eentje in het winkelcentrum, zal eens kijken.

Heel gek ik loop die winkel altijd heel hard voorbij, ik vind ze nooit leuke dingen in de etalage hebben staan ech voor 50 plus ofzo :shifty:





hahahaa jaaaa... :lol: :inlove:

moet eerlijk zeggen dat we bij een Ulla een 'jong'hoekje hebben.. een chique hoekje.. en een 'tut' hoekje.. als ik een maatje meer had zou ik bij ulla goed kunnen slagen.. ze zijn echt aan het verjongen.. we hebben klanten van 18 tot 88 bij wijze van.. en die jonge grieten komen altijd bij mij.. :inlove: kan daar echt hele leuke setjes voor vinden/maken..
etalages zijn meestal volgens voorschrift.. wij hebben 1 pop die ik naar eigen smaak mag kleden.. en die staat er (bij ons) heel hip bij.. 8) :angel: ik ga in elke stad waar ik kom en waar een Ulla is even naar de etalages kijken.. en ik schrik er zelf soms ook van.. :silenced: dusssssssssss gewoon naar Roermond komen.. :lol: :inlove:


Damn girl, als het niet zo ver was, had ik gekomen, effe lekker met je knuffelen :inlove:
Ik ga snel eens een kijkje binnen nemen in onze vestiging
Nu ik het opschrijf herinner ik me dat ik er wel 1 keertje naar binnen bent geweest voor een panty, kan dat kloppen?

Maar die paspoppen in de etalages zijn echt heel erg, maar als bedrijf moet je toch helemaal niet blij zijn met zo'n imago, lijkt mij.
Zelfs mijn moeder van bijna 60 zou niet in zulke kleren willen lopen.