Corrigerend ondergoed

5 jaar heb ik de corrigerende taille slips van de action gedragen. Ik heb een witte, zwarte en huidkleurige. (wel meerdere natuurlijk ivm wassen :stuck_out_tongue: ) Ze rollen niet en maken de buik mooi maar knellen ook niet (niet bij mij en ik had er heel wat geprobeerd!)



Ik kocht ze meestal als ze weer in de aanbieding waren en dan kon ik weer vooruit.



Nu heb ik ze niet meer nodig; ben door migrainemedicijnen zo veel afgevallen dat mijn rollades helemaal weg zijn :shock:



:dance:







PS met maat 42 nam ik maat M :wink:

@crien wrote:

5 jaar heb ik de corrigerende taille slips van de action gedragen. Ik heb een witte, zwarte en huidkleurige. (wel meerdere natuurlijk ivm wassen :stuck_out_tongue: ) Ze rollen niet en maken de buik mooi maar knellen ook niet (niet bij mij en ik had er heel wat geprobeerd!)



Ik kocht ze meestal als ze weer in de aanbieding waren en dan kon ik weer vooruit.



Nu heb ik ze niet meer nodig; ben door migrainemedicijnen zo veel afgevallen dat mijn rollades helemaal weg zijn :shock:



:dance:



PS met maat 42 nam ik maat M :wink:




Action, ja die hebebn wij hier ook :dance:

Oh en dies goedkoop. gaat ik morgen daar ook kijken.



Van de week nog heel leuk tiener ondergoed voor dochterlief gekocht bij de action, zo schattig die kleine broekjes in maatje xs met kleine bhtjes, zou willen dat ik daar nog in paste :shifty: :roll: :lol: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@faizaa wrote:
@mamma van sharondenise wrote:




Ulla Popken, had jij daar geen aandelen in fai :wink: :lol:

Wij hebben er ook eentje in het winkelcentrum, zal eens kijken.

Heel gek ik loop die winkel altijd heel hard voorbij, ik vind ze nooit leuke dingen in de etalage hebben staan ech voor 50 plus ofzo :shifty:





hahahaa jaaaa... :lol: :inlove:

moet eerlijk zeggen dat we bij een Ulla een 'jong'hoekje hebben.. een chique hoekje.. en een 'tut' hoekje.. als ik een maatje meer had zou ik bij ulla goed kunnen slagen.. ze zijn echt aan het verjongen.. we hebben klanten van 18 tot 88 bij wijze van.. en die jonge grieten komen altijd bij mij.. :inlove: kan daar echt hele leuke setjes voor vinden/maken..
etalages zijn meestal volgens voorschrift.. wij hebben 1 pop die ik naar eigen smaak mag kleden.. en die staat er (bij ons) heel hip bij.. 8) :angel: ik ga in elke stad waar ik kom en waar een Ulla is even naar de etalages kijken.. en ik schrik er zelf soms ook van.. :silenced: dusssssssssss gewoon naar Roermond komen.. :lol: :inlove:


Damn girl, als het niet zo ver was, had ik gekomen, effe lekker met je knuffelen :inlove:
Ik ga snel eens een kijkje binnen nemen in onze vestiging
Nu ik het opschrijf herinner ik me dat ik er wel 1 keertje naar binnen bent geweest voor een panty, kan dat kloppen?

Maar die paspoppen in de etalages zijn echt heel erg, maar als bedrijf moet je toch helemaal niet blij zijn met zo'n imago, lijkt mij.
Zelfs mijn moeder van bijna 60 zou niet in zulke kleren willen lopen.


Panty's ja kan..

Oeh.. een lekker knuffel.. :inlove:

Maar ben t wel met je eens hoor.. ik heb etalages gezien die echt oubollig zijn ja.. ligt er net aan wie ze 'doet' zeg maar.. het is ook een kwestie van 'zien' qua setjes.. ik combineer dingen net zo, dat ze echt lekker jeugdig en hip zijn.. vind juist leuk dat 'jong' volk in de winkel.. :inlove:

@crien wrote:

5 jaar heb ik de corrigerende taille slips van de action gedragen. Ik heb een witte, zwarte en huidkleurige. (wel meerdere natuurlijk ivm wassen :stuck_out_tongue: ) Ze rollen niet en maken de buik mooi maar knellen ook niet (niet bij mij en ik had er heel wat geprobeerd!)



Ik kocht ze meestal als ze weer in de aanbieding waren en dan kon ik weer vooruit.



Nu heb ik ze niet meer nodig; ben door migrainemedicijnen zo veel afgevallen dat mijn rollades helemaal weg zijn :shock:



:dance:





PS met maat 42 nam ik maat M :wink:




Welke medicijnen zijn dat dan? Met Imigran heb ik juist het tegenovergestelde :S

Ik heb vanmiddag een knalroze trek op tot je oksels onderbroek gehaald bij de hema :lol: :lol: :lol:



Zat netjes ook van achter op mijn rug alles strak.



Ga vanavond uit dansen kan ik meteen testen of die goed blijft zitten :wink:

Ik heb hemdjes van Flexies, ben er erg blij mee. Ben wel niet echt heel dik, maar vind mijn buik gewoon niet fijn meer na de keizersnede en alle striea. Met de hemdjes is het wel okƃĀ©. Ze hebben meerdere modellen en dingen. Heb dan ook spagettibandjes, v-hals, onderjurkje :slight_smile: Ben er erg tevreden over.

ik heb een hempje van de hema. Zit lekker, blubbert idd niet zo, maar een tricot jurkje ā€œplaktā€ eraan vast, gevolg buik beter zichtbaar met hempje dan zonder hempjeā€¦

Faizaa, waar ligt Ulla dan in Roermond? Ik wist helemaal niet dat er een lag. Bestel ik al jaren via de site terwijl ik er ook gewoon naar toe kanā€¦

@Karin2 wrote:

@crien wrote:
5 jaar heb ik de corrigerende taille slips van de action gedragen. Ik heb een witte, zwarte en huidkleurige. (wel meerdere natuurlijk ivm wassen :stuck_out_tongue: ) Ze rollen niet en maken de buik mooi maar knellen ook niet (niet bij mij en ik had er heel wat geprobeerd!)



Ik kocht ze meestal als ze weer in de aanbieding waren en dan kon ik weer vooruit.



Nu heb ik ze niet meer nodig; ben door migrainemedicijnen zo veel afgevallen dat mijn rollades helemaal weg zijn :shock:



:dance:





PS met maat 42 nam ik maat M :wink:




Welke medicijnen zijn dat dan? Met Imigran heb ik juist het tegenovergestelde :S




Topamax en atacand :wink: (imigran heb ik ook, alleen ZN)

in krantje lidl stond het dacht ik (kan ook aldi zijn)

@Moosje wrote:

Faizaa, waar ligt Ulla dan in Roermond? Ik wist helemaal niet dat er een lag. Bestel ik al jaren via de site terwijl ik er ook gewoon naar toe kanā€¦






In de neerstraatā€¦ tegenover het roercenterā€¦ :angel:





kumpse eens gezellig kiekeā€¦ :inlove:

@Cariska wrote:

in krantje lidl stond het dacht ik (kan ook aldi zijn)




Ja ik zag het gisteren vanaf donderdag.



Bodyā€™s voor 7,99, maar helaas maar tot xl.

Ik ga sā€™middagsā€™even kijken of het een grote xl is, ik ga niet al sā€™morgens voor de deur liggen.



Als ze hem nog hebben, en het is ook nog mijn maat heb ik gewoon mazzel.

@faizaa wrote:

@Moosje wrote:
Faizaa, waar ligt Ulla dan in Roermond? Ik wist helemaal niet dat er een lag. Bestel ik al jaren via de site terwijl ik er ook gewoon naar toe kanā€¦






In de neerstraatā€¦ tegenover het roercenterā€¦ :angel:





kumpse eens gezellig kiekeā€¦ :inlove:




Ik zie in maps, dat het precies 2 uur rijden is van mijn huis naar jouw Ulla :wink:



:-*

@mamma van sharondenise wrote:

@Cariska wrote:
in krantje lidl stond het dacht ik (kan ook aldi zijn)




Ja ik zag het gisteren vanaf donderdag.



Bodyā€™s voor 7,99, maar helaas maar tot xl.

Ik ga sā€™middagsā€™even kijken of het een grote xl is, ik ga niet al sā€™morgens voor de deur liggen.



Als ze hem nog hebben, en het is ook nog mijn maat heb ik gewoon mazzel.




je moet ze natuurlijk niet te groot nemen hƃĀ©??

@Cariska wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Cariska wrote:
in krantje lidl stond het dacht ik (kan ook aldi zijn)




Ja ik zag het gisteren vanaf donderdag.



Bodyā€™s voor 7,99, maar helaas maar tot xl.

Ik ga sā€™middagsā€™even kijken of het een grote xl is, ik ga niet al sā€™morgens voor de deur liggen.



Als ze hem nog hebben, en het is ook nog mijn maat heb ik gewoon mazzel.




je moet ze natuurlijk niet te groot nemen hƃĀ©??




Nee maar ik ben groot :wink: :lol:

heb confectie maat 46, en de ene xl is de andere niet.

Waar ik bij M&S bijv erin verzuip kom ik er bij de H&M zelfs in mijn wildste dromen er niet in.



Het broekje van de hema maat xl zit precies goed, had ook niet strakker gemoeten anders kan je 112 bellen als ik dat ding 10 minuten aan heb.

Dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling :angel:

kan me herinneren bij ulla die hempjes pfffā€¦ zooooooo smalā€¦ je moet er ook van onderen in stappen zeg maarā€¦ no wonder dat het de boel strak trektā€¦ :mrgreen:





enne, 2 uur ohhhhhhhhhhhhhhh easyyyā€¦ :inlove: :lol: :-*

De volgende keer dat ik in Roermond ben kom ik zeker weten een keer ā€œkiekeā€ā€¦

@Moosje wrote:

De volgende keer dat ik in Roermond ben kom ik zeker weten een keer ā€œkiekeā€ā€¦








Mosse doon jaoā€¦!!! :inlove: