concert / kind

Hey marite, hoe vond je het gisteren? had je goede plaatsen?

Ik vond het geweldig!

We stonden vrij ver vooraan (stonden zo’n 3 a 4 man voor ons).

Haha ik ben helemaal “los” gegaan, heb echt genoten en voelde me net 20 :stuck_out_tongue: :wink: .

Na afloop een brief afgegeven van mijn zoon (hopen dat die bij de juiste persoon komt 8) ) en nog een tshirt (zeg maar beter jurk :lol: ) voor zoon gekocht.

Om 2 uur 's nachts nog een pizza gegeten op een studentenkamer in Utrecht haha en daarna een nachtje liggen coma-snurken op een akelig dun matje… ben toch niet helemaal 20 meer haha.

Maar het was echt goed! 8) :dance:



En hoe vond jij het Jaden?

Alleen t geluid tjonge afentoe werd je zo’nn beetje weg geblazen!

En ik was zo dom om geen oordopjes mee te nemen dus… k ben half doof :shifty: .



Het liefst ging ik vanavond weer :stuck_out_tongue: !

nog ff 2 fototjes, mijn camera liet me tijdens t concert in de steek… en ach had ook geen zin om foto’s te maken!











:inlove:



gaaf !!



en zon dun matje?

volgende keer een flesje rose meenemen dan voel je niks meer :mrgreen:

Marite, jij stond echt dichtbij!! Ben je vroeg daarnaartoe gegaan om zulke mooie plekken te krijgen?



Wij zaten aan de zijkant, eerste ring, dus op zich ook goede plaatsen. Ik vond de muziek erg gaaf, hij zong ook goed! Heb lekker gedanst en meegezongen :dance:

Vooral Deeper Underground was een feestje :smiley: En natuurlijk de 2 versies van Love Foolosophy! :dance:



Wat ik alleen jammer vond, is dat hij amper lachte en bijna geen contact maakte met het publiek. Alsof het een routine was voor hem. Misschien omdat hij nog ziek was hoor, dat weet ik niet, het was mijn eerste Jamiroquai concert. Maar ik vind het altijd wel gaaf om te zien dat een artiest er zelf ook lol in heeft en dat gevoel had ik bij hem niet.



Ik ben in maart 2x naar Bruno Mars geweest. Dat is natuurlijk een heel ander type artiest en concert, veel kleiner opgezet (Paradiso en Keulen), maar die jongen had echt plezier in zijn eigen optreden en zijn hele band ook, dat vond ik heerlijk om te zien! :inlove:



Ben jij vaker naar Jamiroquai geweest? Zo ja, hoe was Jay toen?



Kan trouwens geen genoeg krijgen van White Knuckle Ride, heerlijk nummer! :inlove:

@Jaden wrote:



Wat ik alleen jammer vond, is dat hij amper lachte en bijna geen contact maakte met het publiek. Alsof het een routine was voor hem. Misschien omdat hij nog ziek was hoor, dat weet ik niet, het was mijn eerste Jamiroquai concert. Maar ik vind het altijd wel gaaf om te zien dat een artiest er zelf ook lol in heeft en dat gevoel had ik bij hem niet.




Nou inderdaad!

Dat vond ik ook heel jammer!

Ik denk wel dat het komt doordat hij gewoon nog niet 100% fit was. Dit was ook mijn eerste concert van Jamiroquai, maar ik weet gewoon dat hij ook echt anders kan!

Verder denk ik dat ik een volgende keer maar naar London ga, volgens mij is hij “thuis” sowieso wat opener/relaxter, dat lijkt me leuk! 8)

Op een gegeven moment moest hij lachen, omdat er bij Sola (percussie) wat mis ging, dat vond ik zo leuk haha, want dat was precies dezelfde lach als bij 1 van zijn nummers (argh! en ik weet niet meer welke :shifty: ).



Uhms, wij waren er redelijk vroeg. Volgens mij rond kwart voor 7, maar voor we in de zaal waren was het al wel weer iets later.



Ik zit nog steeds met Deeper Underground in mijn hoofd, en wil dan ook elke keer gaan springen hahaha.

En ja White knuckle ride is ook zo lekker. :stuck_out_tongue:



Ik ben sinds woensdag alleen maar meer fan geworden en heb gewoon soort van “heimwee/liefdesverdriet” haha. :roll: :doh: :lol:

Je krijgt natuurlijk een heleboel meer mee als je vooraan staat ipv op de tribune, maar heb dat lachje wel even gezien, en dacht ook meteen “fijn dat hij ook nog even lacht” :smiley:



Heb ook nog erg na genoten en luister dagelijks naar hun muziek :dance:

Dat ‘liefdesverdriet’ gevoel herken ik wel, ik had dat alleen bij Bruno Mars, voelde me, en nu nog!, een behoorlijke puber hahaha Helemaal zo’n verliefd gevoel, als gelukkig getrouwde mama van 34 jaar :inlove: :oops: :angel: gelukkig kan mijn man er wel om lachen :smiley:

Hahaha.

Werd echt helemaal verliefd op dat lachje :wink: ,

nu nog als ik er aan terug denk hahaha!



En ik ben een single mama van 30, dus niemand die het wat kan schelen,

ja vrienden en familie lachen me uit met mijn Jay Kay-tic/liefde :wink: .

Gelukkig maar dat jou man er wel om kan lachen, hahaha :mrgreen: !

Lekker een mama-verwen-uitje gehad, ook heel belangrijk hoor. Er komen nog jaren van moeder - zoon- uitjes die onvergetelijk worden :inlove:



Ik heb kaartjes voor Guus Meeuwis en nu denkt mijn zoon Guus van 5 dat hij wel even meemag naar de andere Guus!? Over 10 jaar is dat goed hihi. lijkt me ook gaaf om ooit met de kinderen samen van iets te gaan genieten … maar nu nog niet, nou papa en mama quality-time.



Petri