concert / kind

Ja, dat zijn ook geen dingen die ik mee neem in zijn overweging.

Hij zegt ook dat ie met vogeltjes kan praten en als zij hem zeggen dat hij 10 snoepjes mag ga ik daar ook niet mee akkoord :wink: !



Mijn gevoel zegt aan de ene kant: meenemen, mits we een goed plekje hebben (ik heb staanplaatsen dus dat is niet handig).

Aan de andere kant, dan mist hij wel 1 dag school, en hij staat al zo zwak. Ik krijg daar echt geen toestemmig voor!

En dan is het ook nog eens niet naast de deur dus wel een hele ondernemen, 's avonds laat/'s nachts… Daarna is het trouwens al wel snel vakantie.

En dan zit ik nog met een boos zusje die ook naar WayKay wil haha.



En die meet&greet zei ik omdat hij voor zich zag dat we wel ff op de thee konden gaan bij hem thuis.

Dus ik uitleggen dat dat echt niet kan :lol: , dat je misschien als je heeeeeeeel veel geluk hebt hem een handje kan geven maar meer ook niet en dat die kans er niet in zit want iedereen wil dat wel (begrip meet&greet is niet ter sprake gekomen want dat zegt hem toch niks). :wink:

Sta-plaatsen dan zou ik het niet doen.

Daarbij, als het te inspannend is dan kaatst dat wel iets meer terug dan 1 dag school missen.



Ik zou hem in dat geval zeggen dat je gaat proberen zo dicht mogelijk te komen zodat je voor hem een hele mooie foto kan maken.

@Marite wrote:

(ik heb staanplaatsen dus dat is niet handig).


ik zou dus afhaken :wink: Je heoft natuurlijk niet helemaal vooraan te gaan staan, maar overal kan het gewoon -opeens- heel druk worden, en ik vind dat echt niet iets voor een kind, zo'n kolkende massa.

@fiep klophout wrote:

@Marite wrote:
(ik heb staanplaatsen dus dat is niet handig).


ik zou dus afhaken :wink: Je heoft natuurlijk niet helemaal vooraan te gaan staan, maar overal kan het gewoon -opeens- heel druk worden, en ik vind dat echt niet iets voor een kind, zo'n kolkende massa.


Nee ik dus ook niet,
en heb helaas geen sterke schouders waarop ik zoon het hele concert kan laten zitten. Denk ook niet dat mn kaartjes nog inwisselbaar zijn.

En verder moet ik zeggen dat ik het ook wel eens lekker vind om alleen op stap te gaan!

Hopen dat Jamiroquai nog weer een keer terug komt dus! :wink:

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
Nou het publiek bijvoorbeeld, (niet dat die van J. minder gemoedelijk is hoor) de plek, muziek van J. is swingender dus meer dansende botsende mensen etc.



Afgezien van de drukte en het kind dat niets kan zien, en dus op je nek moet nemen zodat diegene achter je niets kan zien etc, vind ik een concertzaal niets voor een jong kind.



Zeker niet omdat ik begrijp dat het kind van Marite gewoon extra gevoelig is voor allerlei invloeden. :slight_smile:




haha je doet alsof het een enorme heavy metal band is, dan zou ik je commentaar kunnen snappen. maar het is jamiroquai maar :angel: Dat is geen beukende menigte en geen buitensporig drugs gebruik oid. Niet heel schokkend voor een kind om tussen in te zitten denk ik…Niet minder schokkend dan een hal vol bakvissen die meebleren met marco :wink:




Haha...

Maar je hebt gelijk, ik had moeten zeggen, als je geen zitplaatsen hebt, dan niet. :D

Ik ben zelf ooit naar een concert van Jamiroquai geweest, Geen heavy shit hoor… met zitplaatsen zou het nog wel kunnen.

Maar de doordeweekse dag vind ik meer een no-go eigenlijk… komt vast nog wel een kans.



Zo wil Merijn dolgraag naar Rihanna eind van het jaar… Hij is fan van haar…

maar dat vind ik nou nog echt niet geschikt voor hem



Het is in ahoy en pas laat… Onlangs zijn manlief en ik bij Ne-Yo geweest en waren pas tegen 1 uur 's nachts thuis uit Ahoy. Dus Merijn moet nog even een aantal jaartjes wachten.

onze D (5 jaar) wil naar ACDC… 8)



hij moet nog heel wat jaartjes wachten, hopelijk leven en spelen ze tegen die tijd nog… :mrgreen: papa wil wel mee.



gr L

@Marite wrote:

Ik ga dus naar Jamiroquai in april.

Maar de grootste fan hier in huis ben ik niet maar is mijn zoon van 6.

Er was eigelijk geen haar op mijn hoofd die er serieus aan dacht zoon mee te nemen. Maar ik krijg nu al een aantal reacties van mensen die vragen of vinden dat zoon mee gaat/moet.

Maar tjee, het is op een doordeweekse schooldag, 's avonds laat en zijn gezondheid is niet fantastisch.

Maar aan de andere kant… Jay Kay is zijn held en zijn grote voorbeeld, en de muziek sleept hem overal door heen. Het doet wat met hem wat moeilijk is uit te leggen.

Hij wordt 7 in juni, als hij nou 10 werd!



Vanaf welke leeftijd zou jij je kind meenemen naar een echt concert (met uiteraard echt goede gehoorbescherming)?






Nou als het heel bijzonder is, dan moet het toch kunnen joh, met bijna 7 jaar! Doe eens een keer gek, ga lekker genieten met je manneke!

En een keer laat naar bed… tja ik zou daar zelf niet moeilijk over doen, ik ben de moeilijkste niet. :mrgreen:

Jammer dat je geen zitplaatsen hebt, anders had je hem echt wel mee kunnen nemen.

Met staan, in die menigte, zou ik zelf al niet prettig vinden, laat staan voor een kleine man.



Veel plezier meid! :dance:

heb verder niets gelezen,

maar ik zou het niet doen met een kind van 6

ook niet naar marco borsato.

Ik heb met zoon afgesproken dat hij de volgende keer mee mag,

als hij ook wat ouder is enz.

Nu gaat er een vriendin mee. Heb er rete veel zin in! Alleen jammer dat ik niet meer thuis kom na afloop (blijkbaar vind men dat je in het noorden beter niet te laat thuis kunt komen, grrr!).

Maar ja, bij vriendinnetje in Utrecht slapen is natuurlijk ook wel gezellig (maar alles gaat thuis natuurlijk gewoon door en daar moet ik donderdag zo vroeg mogelijk weer in stappen, was ik liever gewoon 's nachts thuis gekomen zodat ik wel kon uitslapen nog haha :zzz: ).

Wanneer is het? Op marktplaats worden vaak staanplaatsen gevraagd voor concerten en die mensen hebben dan zelf zitplaatsen, dus dan zou je kunnen ruilen als je iets kunt vinden. Dat zou nog een optie zijn :slight_smile:



Staanplaatsen lijkt me inderdaad niet geschikt. Ik ben zelf ook wel eens bijna flauwgevallen tijdens een concert, omdat ik niet zo groot ben en dan al die mensen om me heen en urenlang op mn voeten staan die pijn deden inmiddels en toen ging ik bijna onderuit… Binnenkort naar Kane dus ook zitplaatsen :wink:



Maaruh, je kunt marktplaats dus nog even proberen eventueel, alhoewel je je vriendin nu al blij hebt gemaakt :wink: Heb je geen auto trouwens? Dan kun je 's avonds gewoon nog naar huis rijden :slight_smile:

Als hij er echt gek van zou zijn, zou ik het wel doen. Bij hoge uitzondering natuurlijk. Is toch super gaaf voor zo’n ventje? Misschien kan je de dag daarna vrij vragen en anders met hem afspreken dat hij dan de volgende dag een beetje moe zal zijn, maar wel gewoon zijn best moet doen. Het weekend ervoor en erna lekker rustig plannen, zodat hij vooraf kan rusten en daarna ook kan bijkomen.

@bianca68 wrote:

Wij gaan zelf al jaren naar Venice. Onze oudste dochter vindt de muziek ook erg mooi. Twee jaar geleden, toen was ze bijna 8, is ze voor het eerst mee geweest. Ze vroeg er al 2 jaar om. Maar je kan bij dit concert blijven zitten en het was in het weekend. Als iedereen alleen had staan te zwingen had ik haar niet meegenomen. Ze heeft genoten, maar het werd zelfs voor haar erg laat. (ze heeft heel weinig slaap nodig) Vorig jaar is ze weer mee geweest en ze heeft er toen naar mijn idee meer aan gehad. Ze heeft bijna de hele avond voor het podium gestaan. Dit jaar gaat ze weer met ons naar een concert. Maar dan is ze ook al 10.




Hey leuk een Venice-fan :mrgreen: Zondag toevallig ook in de melkweg geweest??
En al van Michael zijn side-project Ven-ish gehoord?? :mrgreen:

Overigens is Venice qua sfeer en up tempo muziek niet te vergelijke met Jamiroquai, ik denk dat daar idd echt meer gedanst wordt en een kind van 6 gemakkelijk in het gedrang komt.

Ik las al dat de ts geen zitplaatsen had, dat zou idd wel een oplossing geweest zijn.
Voor veldplaatsen bij een Jamiroquai concert vind ik 6 toch echt nog te jong.

Ik ga morgen ook naar Jamiroquai, maar lees net op telegraaf.nl bij film en uitgaan dat de show voor vandaag is gecanceld ivm een griepaanval van jay!! Het is maar de vraag of het morgen wel doorgaat, hou zijn site goeg in de gaten! Hoop dat het doorgaat, zo ja, veel plezier!

@Jaden wrote:

Ik ga morgen ook naar Jamiroquai, maar lees net op telegraaf.nl bij film en uitgaan dat de show voor vandaag is gecanceld ivm een griepaanval van jay!! Het is maar de vraag of het morgen wel doorgaat, hou zijn site goeg in de gaten! Hoop dat het doorgaat, zo ja, veel plezier!


en marite, jij ging vandaag? Vind ik wel heel sneu voor je. Je had er zo’n zin in. :?

Ik denk dat Marite ook morgen zou gaan, want dan is het in Ahoy. Vandaag zouden ze optreden in Oberhausen, Duitsland, wat dus niet doorging :frowning:

Ik hoorde het op de radio en moest met aan jou denken, Marite.

Ik hoop dat de zanger zich goed genoeg voelt om op te treden!

Net een bericht gekregen van Live Nation op Twitter:



Jamiroquai will perform tonight on the Ahoy stage, dispite the cancelation of his last nights show in Oberhausen.



HET GAAT DUS GEWOON DOOR!!! :smiley: :smiley: :smiley:



Nu hopen dat hij zich echt weer beter genoeg voelt om een mooie show neer te zetten!



Veel plezier vanavond marite!

Jij ook Jaden! :thumbup: :dance: