hoi hoi
mijn vraag is
wie heeft een combi sleeper
vanaf welke leeftijd is hij te gebruiken
is hij het geld waard
hoelang kan je hem gebruiken
welke maten heb je allemaal
ennzzzz
zit te denken om er 1 te halen maar vind zze vrij prijzig
dus wel of niet doen???
Ik heb er 1 maar eerlij gezegd vind ik het een onding en heb ik hem amper gebruikt, al dat geklooi met die dubbele ritsen, ik vond het persoonlijk onhandig. Ben heel gauw weer over gegaan op een winterslaapzak en een dekentje.
ik heb de kleine maar heel kort gebruikt, zonde van het geld. De grote was super. As heeft tot 4 jaar er heerlijk in geslapen. Geen dekens hier dus.
Ik heb er vorig jaar ook één gekocht want het leek me ideaal. Na twee keer gebruiken vond ik hem toch niet zo ideaal en is hij in de kast beland. Na een tijdje heb ik hem maar verkocht. Ik vind gewone slaapzakjes echt veel fijner.
ik heb er ook twee gehad, kleinste maat (zijn volgens mij twee maten te krijgen). Ook totaal niet tevreden hoor, gedoe met klittenbandjes, ritsen, en ik vond het maar stugge zakken en dat kwam niet echt comfortabel over.
Beter om gewoon een lekker slaapzak met mouwen te kopen, voor het geld van een combisleeper kun je nogal wat andere slaapzakken aanschaffen voor alle seizoenen en maten.
gr
muts
Wij hebben de grote combisleeper (1-4 jaar) en ik vind hem ideaal. Ik heb de kleine een keer met hoofd onder de dekens aangetroffen en toen meteen dat ding aangeschaft. Je hebt geen beddengoed meer nodig, en dat gedoe met die ritsen en klittenband heb je alleen als je hem uitwast, dat is niet dagelijks.
Ik heb ze beide…en ik vind ze geweldig. Lekker warm, voor elk seizoen te gebruiken. En het gedoe met de ritsen en klittenband is echt alleen bij het wassen en dan valt het allemaal best mee. Je krijgt er een handigheid in.
Mn het gat voor het autostoeltje is ideaal. Bij de visite in bed, zo met slaapzak en al in de auto en zo thuis het bedje in…geweldig.
Voor mij was die zeker het geld waard. Heb een reserve goedkope slaapzak maar daar is de rits alweer van kapot :shock: .
Dus ik zou zeggen kopen :lol:
Ik heb er ook eentje, maar ook mij kan hij niet bekoren
Ook ik vind al die ritsen en klittenbanden maar hard voor mijn kindje. Twee ritsen op de buik, dan bij de armpjes ook nog aan beide kanten :?
Nee… ik zou zeggen niet doen
Grappig, die verschillende meningen…
Ik heb 'm ook en ik vind 'm perfect. Mijn dochtertje slaapt er nu al bijna een jaar in. Ze zijn comfortabel warm en je hebt inderdaad geen extra dekens meer nodig. Zomers haal je gewoon de binnenzak eruit.
Ik ben een groot voorstander!
Ik vond het zomergedeelte van de CS persoonlijk te warm in de zomer (hoogzomer dan)
okay moeilijk het is een beetje 50% de antwoorden
miss haal ik wel een slaapzak met mouwen gewoon
maar wat doen julie de kindjes aan dan eronder
alleen een romper of gewoon een pyama ???
Als je niet het volledige bedrag er voor uit wilt geven, mag je die van mij wel overnemen .
Het is de kleine (een blauwe) en Annemieke heeft alleen het zomergedeelte aangehad. Stuur maar een pb’tje als je belangstelling hebt.
Groetjes,
Heleen
Ik heb hem ook, de kleine en de grotere. Ik vond de grotere super, daar heeft ze heerlijk in geslapen, hoogzomer idd wat warm, maar dan was elke slaapzak te warm
De kleine is zogenaamd vanaf 0-1 jaar, maar die heeft nica gedragen van 6mnd tot bijna 1,5 jaar :thumbup: Die pasgeborene passen daar nog niet in, dus vanaf 0 vond ik wat overdreven!
Nica sliep altijd op haar buik, dat leek mij niet lekker met die ritsen maar het kon haar blijkbaar niet boeien!
Heb hier ook 2 combisleepers (1-4 jaar). Hij sliep daarvoor de bakker zak met extra hoes er omheen.
Vindt hem geweldig de combisleeper, mijn zoontje is en echte draai kont in bed.
En zo slaapt hij toch altijd heerlijk warm. Als het warm is haal ik de flanel er uit en de mouwen eraf als het nodig is.
Nu heeft hij gewoon een pyjama aan en de gehele combi sleeper, zomer vaak alleen hemd en onderbroek en dan alleen de buiten hoes zonder mouwen.
Hier dus een echte wen, ideaal die slaap zak.
Wij ook helemaal gek van de combi-sleeper. De risten en klittenband grbuik je idd alleen maar bij het wassen en dan heb je er snel een handigheid in. Ik vond het ideaal dat ze altijd lekker warm zijn. In de zomer goed en in de winter. Oke hoogzomer te warm maar dan is alles te warm.
Wij hadden de 0-12 maanden voor mijn zoontje in blauw en hebben nu een roze (voor mijn meisje) erbij gekocht. Bjorn droeg 0-12 ook tot een maand of 18 en daarna de grotere. Ik ben erg fan van ze… Enige nadeel dat ik mijn mooie deken en lakentje niet meer gebruik
Ik vind die helemaal geweldig. We kunnen niet meer zonder. Kian slaapt nog steeds in de grote maat, omdat hij dat heel graag wilt. En Esmée slaapt in de kleine maat vanaf 3 maanden.
Ze hebben het er veel warmer in en slapen dan ook beter. En je hebt geen lakentjes of dekentjes meer nodig. Ik gebruik alleen het totaal. Ik rits er dus niks uit. Zodra het warmer wordt, krijgen ze een slaapzak van prenxtal aan.
Kian gebruikt zijn slaapzak al 2 winters en Esmée is er straks uitegroeid, maar dan verkoop ik hem weer. Die van Kian is helemaal versleten dus er moet een nieuwe komen voor Esmée. Ik vind de prijs dik en dubbel waard. Goed slapen is me veel waard nl.
@gerenkim wrote:
okay moeilijk het is een beetje 50% de antwoorden
miss haal ik wel een slaapzak met mouwen gewoon
maar wat doen julie de kindjes aan dan eronder
alleen een romper of gewoon een pyama ???
Meestal heeft Lev alleen een romper aan en soms nog een shirtje.
Ik heb de combisleeper ook altijd mee op vakantie (we kamperen altijd) en in een tent kan het 's nachts heel koud zijn, dus ideaal.
Als het zomers echt warm is, dan haal ik hem uit elkaar, en als hij in de was gaat (ik heb er 2).
Ik vind het niet onhandig.
Wij hebben 1 kleine en 2 grote en zijn er erg tevreden over. De kleine hebben we gebruikt vanaf ongeveer 3 maanden t/m een jaar. In het begin hebben we wel de mouwgaten wat kleiner gemaakt. De binnenzak hebben we alleen afgelopen paar maanden gebruikt toen het zo koud was en ze sliep heerlijk door, nu slaapt ze weer gewoon alleen in de buitenzak met mouwen aan. Als het warmer is halen we de mouwen eraf. Als ze in de slaapzak ligt, heeft ze een pyama aan, tenzij het erg warm is. Volgens mij heeft ze geen last van de ritsen en klittenbanden en wij hebben er ook geen last van. Of je nou 1 of 2 ritsen dicht doet, maakt ook niet zo veel uit. De klittebanden zijn ook niet zo onhandig als je eenmaal door hebt waar ze zitten. Ze zijn duur maar de kwaliteit is erg goed en ze heeft het er lekker warm in. Naast de combisleepers hebben we nog wat andere slaapzakken (krijgertjes van mijn sz en zwager) maar de rits ervan krijgt ze erg makkelijk open en dus gebruiken we die alleen in noodgevallen.
Sopje; maar je doet toch maar 1 rits dicht?? Die andere sluiten toch aan de andere zak??
Ik gebruik de andere zak alleen als het echt koud is, ze slaapt nu alleen in de buitenzak.We doen altijd 2 ritsen dicht, de rits van de buitenzak en de 2 ritsen waarmee je de buitenzak aan de binnenzak vastmaakt doen we ook aan elkaar.