Oke, nee dan snap ik je Dacht dat je de binnenzak aan elkaar ritste en de buitenzak ook. Dus niet de binnen aan de buiten. Snap je het nog :think:
ik heb nu toch voor een gewone slaapzak met mouwen gekozen
mt 80 was ook vrij dik en scheeld 50 euo haha maargoed ik aan doen ze verzuipt erin dus daar moet ze nog even in groeien dus heb net weer 1 gekocht een badstoffen licht gevoerd mt 60 en weer 30 euro kwijt wat een geld he maargoed nu kan ze lekker warm slapen
bedankt voor julie antwoorden
miss dat ik volgend jaar er 1 koop dan kan ze er heel lang in slapen
vind slaapzakjes van 30 euro ook al vrij prijzig moet ik zeggen :think: Voor Elise heb ik Petit bateau slaapzakjes gekocht toen ze nog zo klein was en die waren 2e hands… nieuw zijn die volgens mij iets van 40-50 euro. maar gewone slaapzakjes zijn er toch ook al goedkoper?
combisleeper, tja, heb er over zitten denken omdat je dan maar 1 slaapzak nodig hebt… maar aan de andere kant als hij vies is moet hij weer gewassen worden dus of je er nou aan 1 genoeg hebt…? nu heb ik er 4 in de kast liggen in verschillende maten en diktes, maar ze slaapt overal in hoor!
in ieder geval veel plezier met je slaapzak
groetjes,
Louise
Ik heb er 6. 2 kleintjes en 4 grote. 2 kleintjes waren in het begin voor Sanne en de nu heb ik 4 grote, omdat Bas en Sanne er beide in liggen. Ik heb voor ieder een extra, omdat ik dan met wassen minder rekening hoef te houden en altijd wel een reserve heb als een van de kids ziek zou worden.
Ik vind ze ideaal, want in de winter is het bij ons maar 11 a 12 graden op de kamer en met de dubbele cs en een dekentje erover hebben ze het heerlijk warm. In het voorjaar en najaar is de enkele heerlijk. Hoogzomer hebben ze vaak een heel dun slaapzakje aan met verder alleen een luier aan.
Beide kids slapen veel op de buik en ronken de avond en nacht prima door.
Ik vind dat met de ritsen wel meevallen. Ik was de slaapzakken 1 x per week uit als ze niet eerder vies zijn. De ritsen werken prima.
Al mijn cb zijn 2 e hands en al door meerdere kinderen gedragen en zien er nog steeds prima uit. Ik zou geen nieuwe kopen persoonlijk (te duur), want 2e hands zijn ze nog perfect.
Beetje laat antwoord, maar wij hebben er ook een. Ideaal voor als je op visite gaat. Daar in bed en zo in de autostoel. Thuis slaapt ze er ook wel eens in. En als die in de was gaat dan leg ik haar in een andere slaapzak met een dekentje.
Ik kijke een beetje naar de temperatuur wat ik er onder aan doe. Overdag vaak alleen romper met misschien een truitje en 's nachts dan wel pyjama.
Ik ben dus voor en ons meisje slaapt er heerlijk in.
Ze hebben nu bij Prenatal ook een slaapzak voor in de autostoel met ritsen ipv klittenband.
heeft iemand er toevallig een liggen in de maat 110? die hem niet meer gebruikt? ik had een goeie winterslaapzak,maar door het wassen is hij toch erg dun geworden en is floris niet erg warm meer in de nacht…
Ik vind de combisleepers geweldig .
Rav heeft tot voor kort in het grote model geslapen. Hij heeft er altijd heerlijk in geslapen. Ik heb er 3 van. Rav slaapt nu onder een dekbedje en Nure ligt nu in het grote model.
Ik heb het babymodel toendertijd voor Rav gekocht omdat hij werd ingebakerd en om de overgang wat kleiner te maken. Het werkte perfect :thumbup: . Het babymodel zit namelijk lekker om het lijfje heen en wordt vaak gebruikt als opvolging van het inbakeren.
Ik heb 3 babymodellen en die zijn nu dus over. Heb ze op marktplaats gezet maar geen reactie gehad. Misschien ook doordat we ze als pakket van alledrie ineen hadden aangeboden :think: .
Dus als iemand nog een babymodel wil overkopen???
Ik heb misschien wel interesse, wij hebben namelijk gaan baby combisleeper, zijn pas later begonnen met de combisleeper dus hadden alleen de grote. En ja, met de volgende op komst kan ik een kleintje misschien wel goed gebruiken.
@Femke Fataal wrote:
Ik heb misschien wel interesse, wij hebben namelijk gaan baby combisleeper, zijn pas later begonnen met de combisleeper dus hadden alleen de grote. En ja, met de volgende op komst kan ik een kleintje misschien wel goed gebruiken.
Je hebt PB .