Collecteweek Kankerbestrijding

Aankomende week is het weer de collecteweek voor de kankerbestrijding.



Ik ga er van uit dat we allemaal, ookal is het maar een klein bedrag, zullen geven met Mo in onze gedachten hè?



Er moet veel geld komen,voor nóg meer onderzoek, zodat er steeds betere behandelingen ontwikkeld kunnen worden en we ooit, óóit de strijd tegen kanker kunnen winnen!

Ik geef zo wie zo ALTIJD al aan deze collecte… :kaars:

Maar nu idd met een speciale gedachtenis…

Ik ook hoor… :slight_smile:

Ik geef ook altijd, ben al teveel dierbaren aan deze ziekte verloren.

Ook mijn papa 6 jaar geleden. En Marks moeder heeft de gevreesde ziekte. :cry:

Het is dat ik nu geen tijd meer heb om zelf te lopen, als de kinderen groter zijn doen we het samen.

Wij vullen ook altijd het collectezakje van de kankerbestrijding.



Dit keer zal ik er nog iets extra’'s bij indoen voor MO :kaars:

Ik geef ook altijd iets het is hier ook heel dicht bij gekomen

Maar daar voor gaf ik ook altijd al

ik geef altijd aan elke collecte wel…, koop alle kaarten, koeken en oliebollen … (nu niet allemaal aan mijn deur komen he… :wink: )



maar mss even off topic, nu heb ik al 3 doorlopende machtigingen ingevuld voor een bijdrage te storten… tegenwoordig is het dus niet meer gewoon om contant geld te geven in een bus, maar is het handiger om een bepaald bedrag (vanaf 6 euro!) per maand te geven. Ja… leuk voor de stichting en prima voor de goede doelen, maar omdat ik niet van plan was om ipv een normale bijdrage in de collectebus van ca. 2-5 euro opeens 72 euro te geven, moet ik bellen om de machtiging in te trekken. Eigenlijk vind ik dit raar… ik heb me voorgenomen om dit dan ook niet meer te doen en om dan zelf wel een bedrag over te maken naar de girorekening van dat goede doel. Maar dat is wel vervelend voor de mensen die met goede intentie langs de deuren gaan… die krijgen hier dan nul op hun request.

*en legt nu de telefoonnummers om de machtiging in te trekken van o.a. de hartstichting naast de telefoon :roll: *



groetjes,

hazze

Hier ligt het envelopje ook al klaar.



Hazze, nee ik vind dat niet raar. Natuurlijk wil je graag aan een goed doel geven, maar dit is natuurlijk een heel best bedrag.

Ik zeg ook nee tegen zulke dingen.



Collectebussen e.d. doe ik altijd wat in, maar het is bij mij wel eenmalig en niet maandelijks.

Sja das inderdaad lastig… Ik doe dat soort dingen danook niet. Ik zou graag aan alle doelen willen geven, maar dat gaat nou eenmaal niet. Ik was altijd lid van Stop-aids-now, de dierenbescherming en warchild. Maar door de financiele situatie nu heb ik dat opgezegd. Ik ben nog wel lid van de postcode loterij en zo steun je ook wat goede doelen. En nu beslis ik aan de deur wel waaraan ik geef… Maar de hartstichting, kankerbestrijding enzo, daar geef ik wel aan…

Wij hebben trouwens nu ik zo is nadenk wel 1 goed doel waar we maandelijks aan geven en dat zijn de Cliniclowns. Daar geven we iedere maand 5 euro aan.

Ook zijn we lid van de postcode-loterij.

Hier ligt het zakje ook al klaar.

Ik geef altijd aan de kankerstichting…maar nu een extra gedachte aan Mo uiteraard…

Ik geef ook altijd inderdaad. Ook hier horen we het veel, en hebben vooral mn ouders het veel meegemaakt. Ook in me vriend zijn fam. En nu dus me schoonvader die stervende is aan deze rot ziekte! En natuurlijk ook wat met Mo gebeurd is. En enkele jaren geleden is ook mijn buurjongetje van net geen 4jaar er aan overleden. Het is gewoon vreselijk… Het treft zo veel mensen.

Mo gaf altijd alleen al vanwege haar voorgeschiedenis. Uiteraard geef ik ook. Zeker ook omdat kanker in haar familie nogal veelvuldig voor komt en onze kinderen dus allemaal enigszins een verhoogt risico op het krijgen die kl*te ziekte hebben. Niet Mo’s variant overigens, die schijnt niet genetisch overdraagbaar te zijn. Aan de andere kant kennen ze die variant pas sinds de jaren zeventig en zijn het aantal gevallen vrij beperkt. Dus helemaal vertrouwen doe ik die uitspraak van de oncoloog niet.

Psies John, en juist dáárom moet er gul gegeven worden! Zodat er door onderzoek veel meer bekent kan worden!

Ik geef altijd. Helemaal aan kanker.



Ik zal zeker aan Mo denken. :**:

hier wordt ook altijd gedoneerd.



mijn opa is er 3 jaar aan overleden maarook broers en zussen van me oma naast me schoonmoeder die nu borstkanker heeft.



het enieg wat me begint tegen te staan is dat je in het nieuws soms zulke vreselijke berichten hoord dat directeuren enzo zich flink laten betalejn door ons gedoneerd geld :?

Wij geven uiteraard ook. (ik geef eigenlijk altijd als ze met een collectebus aan de deur komen).

Ik geef ook altijd aan de kankerbestrijding, mijn vader is twee jaar geleden overleden aan longkanker. Zal dit maal aan twee mensen denken,mijn paps en Mo



groetjes Leonie

Hier zijn ze gisteren geweest, de dag dat mijn moeder 15 jaar geleden aan borstkanker is gestorven :cry: , ik geef altijd en altijd meer dan aan andere goede doelen.