Collecteweek Kankerbestrijding

Ik geef ook altijd aan de kankerbestrijding. Ik liep thuis samen met mijn moeder een dubbele wijk als collectante. Toen ben ik op mezelf gaan wonen en daarna naar een dorp (helaas) ver bij mijn familie uit de buurt. Ik bleef collecteren, zelfs in dit dorp en met mijn moeder, dubbel dus.

En sinds vorig jaar wordt ik plotseling gepasseerd, ik hoor nergens meer van, er wordt niet gereageert op mijn mailtjes, als ik bel zoeken ze het uit en belle nze me altijd terug…



En ik wordt niet gebeld of terug gemaild…

Terwijl er in dit dorp waar we nu wonen een groot tekort aan collectanten is.



Maargoed, vandaag stond er dus ineens een collectante aan de deur en ik heb ook geld gegeven.

Er zijn hier 2 familieleden overleden aan die ziekte, dus geven doe ik zowiezo.

En ja inderdaad Mojo die hier ook door getroffen is…

Het enigste wat we kunnen doen is inderdaad geld geven voor meer onderzoek :frowning:

Bij mij zijn ze vanavond aan de deur geweest. Ik geef normaal meestal 2 Euro bij een deurcollecte, maar vanavond heb ik veel meer gegeven. Ik heb ook diverse familieleden (opa, oma, oom en tante) aan deze kl*te ziekte verloren en ik vind dat er niet genoeg onderzoek gedaan kan worden…

Hier kwam gisteren ook een vrouw aan de deur… met de colectebus…

Heb over :: Mo :: en de mamakus verteld… ze vond het ook vreselijk erg en heeft zelf ook veel fam leden verloren aan kanker…

Hebben zeker een kwartier gepraat aan de deur…

Ze kwamen net aan de deur! Ik geef altijd wat, maar aan sommige doelen een beetje meer. Ik steun het kwf sowieso al door elk half jaar een donatie te doen, maar aan de deur dus ook.

Nu met Mo :**: in gedachten, nog even een beetje extra.

Maar ik denk dat iedereen wel op de een of andere manier met deze verschrikkelijke ziekte te maken heeft (gehad).

Ik geef ook hoor! Bovendien werk ik in de oncologie, dus het staat ook heel dicht bij me.

Maar wat lees ik en wat heb ik gemist? Is Mo overleden? Waar kan ik daar iets over lezen? Ik vind dit natuurlijk echt verschrikkelijk!



Groetjes,



Viratine

Zakje ligt klaar hier ! :thumbup:

Ik heb vandaag ook gegeven en ik geef iedere maand een bedrag aan het KWF. Viragootje, Mojo is jammer genoeg inderdaad een week geleden overleden. In het gedeelte “arm om je schouders” vind je een aantal topics erover.

Wij geven ook geld aan alle collectanten die hier aan de deur komen. Ook koop ik de kaarten voor goede doelen.

Fijn dat jullie, ik natuurlijk ook geld geven. Ik ga zelf deze week ook met mijn busje rond. En ja moest ook aan Mo denken. MAar die kaartenverkoop is gewoon oplichterij. Er gaat slechts 10 % van de opbrengst naar het goede doel. Lees mijn berichtje maar bij dit onderwerp Pas op voor kaartenverkopers!!



Ben benieuwd van jullie van dit item vinden.

Groetjes Tans

@Tans wrote:

. MAar die kaartenverkoop is gewoon oplichterij. Er gaat slechts 10 % van de opbrengst naar het goede doel. Lees mijn berichtje maar bij dit onderwerp Pas op voor kaartenverkopers!!

Dat hoeft niet hoor!

Ik koop regelmatig kaarten, voor bijvoorbeeld villa pardoes, kinderhartenfonds, ronald mac donald huis dat zijn dan 6 kaarten voor 5,95 en ze zijn in het bezit van het CBF-keur voor goede doelen.
Als je even googeld kun je zien dat het wel een erkend bedrijf is.
Er staat trouwens ook iets over die kaarten actie op hun site.

Voor degene die het interesseert mijn reactie met informatie rechtstreeks van de villa pardoes pagina, staat op pas op kaatrenverkopers .Het is alleen bedoeld als waarschuwing doe er zelf maar mee wat je wilt. Vind je de kaarten mooi gewoon kopen maar het goede doel…



Groet Tans