jeah vandaag 34 wk :dance:
weer een mijlpaal…
ondanks de pijn enzo.
34 weken!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
34 weken, ik ook… :dance: nog maar eventjes nu he?
voor de pijn :hug:
rommelt het nog steeds zo bij jou debbie?
ik had dat de laatste week bij myrna ook zo, was er op t laast zo zat van, dacht toen laat het nou eens doorzetten, had toen al wel verweking baarmoedermond en wat ontsluiting…
debbie jij bent precies 37 weken dus nu mag het ook echt komen, hopelijk krijg je snel echt weeen die lekker doorzetten :thumbup:
Klopt Heleen, flink aan het rommelen hier. Voornamelijk last van mijn rugspieren en een wee-ig gevoel in mijn onderbuik gepaard met wat harde buiken. Maar doorzetten doet het niet.
Vandaag een dagje rust, gewoon bank hangen dus. Is ook verplicht gesteld door manlief :inlove:
weer geen slaap gehad vannacht…
ziek daveje…
dat doet een moelijf geen goed…volgens mij zitten mijn wallen al tot onder mijn neus…
:-*
hey meis hoop dat je beter zal slapen vannacht :-* :-*
@colle wrote:
weer geen slaap gehad vannacht…
ziek daveje…
dat doet een moelijf geen goed…volgens mij zitten mijn wallen al tot onder mijn neus…
Zucht…hier net zo een…ik weet hoe je je voelt :hug: :-*
Hopelijk slapen we vannacht beter
nee hoor…vannacht om drie uur was het weer zover…
lievie is ook al sjachie aan het worden…mijn lijf geeft het op…
kan bijna niet meer lopen of liggen…zitten gaat nog het best…
vandaag is hij met opa en oma mee s klaas intocht kijken… heb hem goed ingepakt … heeft hij iig frisse lucht en ik een adempauze…
hopelijk kan ik straks even een tukkie doen…
en hopelijk slaapt hij vannacht wel weer goed…
pfffff shiet niet op zo he ik hoop dat je overdag wat mag bijslapen ? en ik hoop dat het vannacht beter gaat :hug: :hug: je staat zowat op instorten anders
:-*
jeah…eindelijk weer ( op de draaimomenten en plaspauze na) een goede nacht gehad…
zelfs dave zag er beter uit…( donderdag komt de fotograaf op KDV… dus hopelijk zijn dan ook de de snotterbellen weg )
wat kan een beetje slaap toch lekker voelen he…
(nu alleen de pijn nog weg…)
:hug: :hug: :hug: :hug:
nou het was weer feest vannacht…
gelukkig had hij sinds tijden wel gegeten :dance: dus we hadden goede hoop…
lekker in bad geweest ( spaghettie he ) daarna lekker in bedje…voorlezen…knuffelen…het hele riddeltje…
deur dicht… en het begint al…( half8)
paar keer bij hem geweest…blablabla… ongev. half 10 stilte
YES!!!
half 12… einde stilte NOOOOWWWW!!!
even aanhoren, misschien is het een foutje
nee hoor…het gaat maar door…en ZO NEP he ZO NEP…
dus wij naar boven ( moeten toch een keer naar bed…) en even bij hem zitten wat drinken…knuffelen ) neerleggen …willen weglopen…
weer nephuilen…dus gewoon doorlopen… wel deur opengelaten…in de hoop dat het scheelt…
hoe je het ook went of keert… hij blijft netjes in zijn bedje :mrgreen:
maar goed alle piepjes en miepjes heeft hij onderhand gehad…
en de intervallen worden groter…en in eens…stilte…stttttt het is net half 1 geweest…pfffhhh we durven niet eens om te draaien in bed :mrgreen:
maar goed nu moeten wij nog in slaap vallen…
dat duurde ook even… maar uiteindelijk toch gelukt…pfieuwww :mrgreen:
en om 7.15 weer die wekker he…maar dan moet ook iedereen opstaan…dus hup ook dave uit zijn bed getrommeld…
die niets eens een kater had van het weinige slaap wat hij heeft genoten :eh:
maar goed hij is nu lekker aan het spelen op kdv…mama heeft rust…
en papa ach die is weer werken…centjes verdienen…
in de hoop dat we vannacht weer mogen slapen…allemaal in ons eigen bedje zonder problemen en nephuiltjes ed…
He jeetje, ik heb je een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen.
Maar wat ontzettend balen dat Dave wakker wordt 's nachts en 's avonds. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
hahaha alsof jij niets beters te doen had
kom op zeg :mrgreen:
he colle hoop dat het snel beter gaat met slapen van dave . gelukkig wel iets beter dan de afgelopen dagen . kan je nu overdag wat bijslape dan ?
vandaag wel…dave is kdven :mrgreen: … maar de afgelopen 1,5 wk niet echt…omdat hij thuis was…dan lig ik niet lekker overdag he…ook al slaapt hijnog wel tussen de middag…
en er rust een vloek opofzo…
altijd als ik er echt voor ga liggen belt er iemand…komt er iemand aan de deur… zijn de buren ineens actief aan het boren enzo…
ach straks is er weer rust in mijn lijf… denk dat ook dave de spanning voelt opbouwen…komt toch steeds dichterbij he…
ja dat ken ik telefoon uit en mobiel op stil soms doe ik dat echt hoor anders kom je niet aan je slaap toe .
ik hoop dat je toch nog ff kan liggen :-*
jij ook