thanx…
ik heb nu weer dezelfde fysio als degene die me naderhand heeft opgelapt…
zij heeft al diverse malen gezegd dat zij niets meer kunnen doen voor mij… dat ze pas na de bevalling ( + 6 wk) weer wat voor mij kunnen betekenen…nu alleen nog massage om de rug te ontlasten …
zij heeft ook contact met de vk… dus dat scheelt
Gelukkig kan ze nog wel je rug wat ontlasten met massage en heeft ze contact met de vk. Meer kan ze ook niet doen. :-*
nee, tja ik ben al blij dat er serieus geluisterd en meegedacht wordt…
daarom ga ik vragen hoe ze tegenover een geboorteplan staan…
en of ze mee wil denken daarin…
juist om dit soort toestanden tegen te gaan…
hmmm das nu naar om te lezen hier een gyno die wel mee leeft gelukkig
zodra ik seintje geef helpt die me gelijk mede ook door de hms natuurlijk dan ook . en idd hoe sommige met zwangere vrouwen omgaan :naughty: :naughty: ik was vorige week in een pc winkel in zoetermeer helemaal daar heen rijden voor dat ding staat er maar 1 stoel in die winkel ik wachel er heen en een dame is me net voor en gaat zitten en kijkt me aan zo van ha ha ik was eerder :shock: dus ik zeg nog sorry maar ik wilde net gaat zitten daar ze deed gewoon of ze gek was en pakte der boekje en ging lezen . nou weet je ik was in staat om der met der boekje en al door de winkel heen te trappen zo boos ws ik , hubbie zegt ah laat joh sommige mensen hebben gewoon geen manieren
nee dat klopt !!!
hoe heb je dat nacht door gebracht colle ??
op de draaimomenten na…
:dance: tot half 7 :dance:
maar tjeetje wat een onbeschofte dame zeg… niet even opstaan voor iemand die het zwaarder heeft…
ohhhh das lekker zeg
hihihih doet goed lekker slapen wel dank je voor je lieve berichtje mams komt vanaaf ff langs
:-*
Jij dus wel goed geslapen :dance:
ja we wisselen elkaar toch af… :mrgreen:
ja daar begint het wel op te lijken :shock: word je niet wakker van een kleine dan een ander kind , plassen , maagzuur . weeen …
of je man :shock:
He meissie!!!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Colle, lukt het allemaal nog een beetje? :hug: :hug: :hug: :hug:
ja hoor zondag is niets doen dag :mrgreen:
dus lekker hangen op de bank tv kijken…
nu even kokken…zo weer op de bank…kan niet lang meer zitten…gaat onderkantje zeer doen…
hebben er daar meer last van???
Yep, ik dus. Lijkt wel alsof kindlief nu echt half met dat hoofdje schaambotje breekt :? :wall:
En wat betreft de zondag… Zit op de bank een boek te lezen, Lana heeft er een puinhoop van de huiskamer gemaakt, Don ligt even te slapen op bed en ik vind het wel even prima zo :shifty:
gelukkig heeft dave wel zijn autoos opgeruimt…voor de rest :silenced:
heb ik weer…
breekt zo een kies af
ik haat de tandarts ( ok niet de man zelf maar het beroep die hij uitoefend)
hopelijk kan ik het uitstellen tot na de bevalling…ivm de verdoving…kan niet zonder hoor :silenced:
:hug:
Stomme rotkies!! Kan je ook echt net gebruiken he :hug:
3 dec naar de tandarts
we zijn weer goed gekeurd bij de vk…
de beeb is toch maar gaan draaien en ligt met koppie in bekken
het was even pijnlijk het buik onderzoek… op mijn rugliggen is zowiezo niet prettig ( zacht gezegd) en dan gaan ze daar voelen waar het het meest pijn doet… :twisted: :twisted:
hartje was even zoeken… omdat ze dus anders ligt…maar wel weer netjes gevonden hoor…en het klonk weer prima
ik ben in twee wk 0.6 kg aangekomen…
bloeddruk was 110/70 dus ook prima
dit was een van de andere vk’s van mijn praktijk… deze had het erover dat ze misschien met 40 wk gaan inleiden…
hopelijk word dat toch een wk of wat eerder… ik ben fysiek echt op aan het raken…
door te weinig tot geen slaap, de vele pijn … het neerwaartse spiraaltje he… en ik kom er niet uit.
de vk verwacht trouwens niet dat deze dame eerder spontaan gaat bevallen… echt PRUT weer wat hoop weg :?
over 2 wk weer controle… dan ben ik bijna 36 wk… hopelijk kunnen ze dan wat meer voor me… want ze zien echt wel dat het niet zo goed met mij gaat…ze had het over een verwijzing voor de gyn…
omdat ook deze beeb groot word geschat… boven de 4 kilo en dan moest ik in het zhk bevallen… (was ik toch al van plan…maar dan heb ik een medische indicatie…)
dus weer 2 wk doorbijten…
gelukkig gaat het met beeb wel goed…daar doe je het voor he…