…tsjah…we hadden afgesproken na Diana dat jij de pineut zou zijn :mrgreen: Dus bij deze.
:dance:
:think:
Gezellig :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ooooooooooooh… OK
Nou, dat duurt nog een week of 10 1/2 max :lol:
Nouja…je kunt niet vroeg genoeg beginnen ermee. :mrgreen:
Da’s ook weer waar :mrgreen:
En welke naam zou ze nou voor d’r dametje hebben bedacht? :think:
@ICL wrote:
Da’s ook weer waar :mrgreen:
En welke naam zou ze nou voor d’r dametje hebben bedacht? :think:
Dat blijft misschien wel een verrassing voor ons hahaha
Maar leuk hoor zo’n topic!!
Moet ze alleen zelf nog even komen kijken. :mrgreen:
HAHAHA lief hoor dames…
net op de dag dat ik me echt enorm klte voel…dus goede timing :thumbup:
thanx :-
vandaag echt een tranendag…
dit is wat ik vanmorgen bij de dec mama’s schreef
@colle wrote:
morguh dames
even EGO
hier een redelijke nacht…zolang ik maar niet bewoog kon ik slapen…
zoveel AUW in mijn bekkensysteem…aja straks naar de fysio…niet dat zij nog wat voor me kan doen…gaat om het idee he :?
vanmiddag de vk… ga denk toch aangeven dat het fysiek nu slopend is…
ik slaap niet daardoor gaat mijn humeur en mijn weerstand achteruit…ik ben verkouden…heb telkens pijn in mijn hoofd…mag geen pijnstillers nemen…waardoor ik nog gezelliger wordt…
dus dan maar weer naar bed waar ik niet goed slaap…waardoor ik blablabla zien jullie het neerwaardse spiraal???
eigenlijk zou ik gewoon willen huilen, maar ik ben bang dat ik dan niet meer kan stoppen…of nog meer instort…
en dan weet ik dat Debbie’s problemen nog een slag erger zijn…en denk ik kom op niet aanstellen…gewoon doorgaan…diep ademhalen en het nog even slikken.
klinkt dit bekent of niet???
einde ego
en toen heel lief belde debbie mij op :-* je bent een schat... even ons hartje luchten....
ik moest direkt door naar de fysio.... die kreeg toen ook een tranendal te zien.... :oops: .... gelukkig kon ze me masseren waardoor ik wat kon ontspannen....
en dan vanmiddag de vk...*diepe zucht* hopelijk kan zij mij ook helpen ontspannnen...
en ik weet het ik MOET nog 8 wk...
maar goed heb niet de allerbeste ervaring op zwangerschapsgebied...
waardoor er ook een stuk angst ed bij komt...
het is gewoon even te veel...
dus dames.... heel erg bedankt dat jullie aan me denken :-*
jullie zijn allemaal schatten
:hug: :hug: Wie weet, misschien ben je over 6 weken bevallen en gaat het een stuk beter.
Maar weet precies hoe je je voelt hoor… lucht je hart!! :-*
Lucht inderdaad lekker hartje meid, daar is dit topic ook voor, niet om alleen maar te dollen.
Sterkte meissie… :hug:
Hoe was het bij de vk?
zo net van de vk terug…
daar idd een tranendal… :oops:
om een lang verhaal kort te maken…
ze gaat met haar collega’s overleggen hoe en wat…
en met een paar weken krijg ik een (2e) groeiecho…
en met 37 wk gaan we kijken wat te doen…
meestal is dat met 39 wk kijken of er te strippen valt…
maar als ik echt niet meer kan dan word ik misschien een keertje naar een gyn gestuurd kijken of zij wat voor me kunnen doen…
ze nemen het igg heel serieus… ze zien dat het gewoon niet gaat, dat mijn lichaam het niet lang meer aankan…
maar gelukkig is mijn ijzer prima :mrgreen: een 7,5 :thumbup:
ze was ook tervreden met mijn aantal kilo’s…
mijn bloeddruk was vandaag natuurlijk niet serieus te meten aangezien ik dus net gehuild had…
en lady is maar weer in de stuit gaan liggen…voor de verandering…
ze was alleen voor de groeiecho vorige week goed gaan liggen…
nu al stronteigenwijs :mrgreen: :inlove:
das dus mijn dagje voor nu…
ben op…voor vandaag…
colle :hug: dikke knuff van mij
col dikke knuff wijffie en je moet nog zo tijd :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
He lieffie, heb al een berichtje achter gelaten in ons topic. Maar wil je hier toch nog even een dikke knuffel geven.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Moet genoeg zijn zo voor vandaag dacht ik :mrgreen:
Dit topic mag en kan ik niet misen hé.
Colle, een dikke knuffel voor jou meid. :hug: :hug:
:hug:
Nog maar 1 erbij dan. Hoop dat je een beetje kunt slapen straks.
:hug:
oeps verkeerde knopje ingedrukt…opnieuw tikken…
jullie zijn liefffffffffffffff!!! :-*
weet je het scheelt al dat er iemand is die echt naar je luisterd en er serieus mee aan de slag gaat…mee denkt…
dat had ik bij Dave toen niet…toen lieten ze me maar aan klooien tot ik echt instortte…en opgenomen werd…( in zkh)
ach we zien dit gewoon als een dipdagje en morgen kunnen we er weer tegen…voor een tijdje.( )
het scheelt dat er hier meiden zijn die net zo gek zijn als ikkes :mrgreen:
dat helpt je door de dag…en ik heb nog wat dagen voor me…
en al wat dagen achter me…
en voor de nieuwsgierigen onder jullie we hebben een MAY-BE naam…
:dance: das iig al een begin he
zo ga even lezen wat er zoal gebeurt is vandaag…mijn pc lag op een hoop…dus ik heb niet veel kunnen lezen vandaag…behalve even bij mijn ouders… en net na het VK bezoek…
ah weer een nieuwe afteller :mrgreen:
ik doe mee.
:hug: voor jou.