Clearblue test (met kruisje)

@Cin. wrote:

Hoe zijn jullie erachter gekomen eigenlijk? Dat je pco hebt?

:hug:

Ik werd gewoon niet meer ongesteld, terwijl ik ook niet zwanger was, dus toen naar de ha gegaan. Die heeft ons doorverwezen naar de gyn, en via een echo heeft zij vastgesteld dat ik pco heb (dan zie je allemaal vochtblaasjes in de eierstokken). En nu met med bezig weer een eisprong op te wekken!

Ik zie dat je inmiddels een hele mooie banner hebt!! :inlove: Gefeliciteerd! Dat is dan wel duidelijk als je zelfs met avondurine een streepje krijgt! Dan zal je met ochtendurine helemaal een dikke streep krijgen! :dance:

Thanx dames!!! :-*

@Mom2b wrote:

@Cin. wrote:
Hoe zijn jullie erachter gekomen eigenlijk? Dat je pco hebt?

:hug:

Ik werd gewoon niet meer ongesteld, terwijl ik ook niet zwanger was, dus toen naar de ha gegaan. Die heeft ons doorverwezen naar de gyn, en via een echo heeft zij vastgesteld dat ik pco heb (dan zie je allemaal vochtblaasjes in de eierstokken). En nu met med bezig weer een eisprong op te wekken!

Ik zie dat je inmiddels een hele mooie banner hebt!! :inlove: Gefeliciteerd! Dat is dan wel duidelijk als je zelfs met avondurine een streepje krijgt! Dan zal je met ochtendurine helemaal een dikke streep krijgen! :dance:

Oh jeetje, helpt het al allemaal, of is dat nog efkes afwachten??

:hug: :hug: :hug:

Moet nog efkes geduld hebben… :wink: Ik krijg morgen weer een follikelmeting en dan weten we denk ik wel of de clomid geholpen heeft. Gebruik nu de hoogste dosering (met de laagste en middelste dosering had ik geen eisprong) en mocht het nu niet werken dan ga ik over op injecties. Maar ik hoop nog ff dat het hiermee wel gaat lukken :pray:

:slight_smile: :slight_smile:

@Mom2b wrote:

Moet nog efkes geduld hebben… :wink: Ik krijg morgen weer een follikelmeting en dan weten we denk ik wel of de clomid geholpen heeft. Gebruik nu de hoogste dosering (met de laagste en middelste dosering had ik geen eisprong) en mocht het nu niet werken dan ga ik over op injecties. Maar ik hoop nog ff dat het hiermee wel gaat lukken :pray:

:slight_smile: :slight_smile:

Heel veel sterkte en succes meid!

Laat je het morgen weten? Of heb je nog ergens anders een “post” daarvoor?

:-*

Thanks!! :-*

Ik laat het wel weten, het meest schrijf ik in het grote test topic. Daar ben ik blijven plakken haha :mrgreen: :lol:

Gefeliciteerd!

Cin, kom je ook bij de april mama’s schrijven? :mrgreen:

@Lieke74 wrote:

Gefeliciteerd!

Cin, kom je ook bij de april mama’s schrijven? :mrgreen:

Thanx!!! Oh ja tuurlijk, leuk joh!

Cin, gefeliciteerd!!!

Thanx! :mrgreen:

@Mom2b wrote:

Thanks!! :-*

Ik laat het wel weten, het meest schrijf ik in het grote test topic. Daar ben ik blijven plakken haha :mrgreen: :lol:

Enne enne enne???

Oh ja het bewijs dat als je een licht dun streepje bij clearblue hebt, je echt wel zwanger kunt zijn:

@Cin. wrote:

@Mom2b wrote:
Thanks!! :-

Enne enne enne???

Mooie foto hoor, die is wel echt heel duidelijk :inlove: :mrgreen: :inlove: !!

Ok, even heel illegaal offtopic :wink: , Clomid heeft niet gewerkt bij mij helaas. Moet Puregon gaan spuiten. Ik heb daar wel veel meer vertrouwen in, dus hoop dat ik daar snel een ei mee krijg! Maar nu eerst nog de :evil: opwekken en dan gaan we er weer voor!

@Mom2b wrote:

@Cin. wrote:
@Mom2b wrote:
Thanks!! :-

Enne enne enne???

Mooie foto hoor, die is wel echt heel duidelijk :inlove: :mrgreen: :inlove: !!

Ok, even heel illegaal offtopic :wink: , Clomid heeft niet gewerkt bij mij helaas. Moet Puregon gaan spuiten. Ik heb daar wel veel meer vertrouwen in, dus hoop dat ik daar snel een ei mee krijg! Maar nu eerst nog de :evil: opwekken en dan gaan we er weer voor!

Oh wat jammer! Had graag anders gelezen en gehoord! :hug: :hug: :hug:

Heel veel succes met de Puregon meid!

Go for it! :mrgreen:

:-* :-* :-*

Lief van je, ga zeker mijn best doen :thumbup: :smiley:

En heb jij eigenlijk al last van de bekende kwaaltjes? :inlove: Zie dat je ook al een echo gepland heb, leuk! Kan je al helemaal naar toe leven dan hè?

@Mom2b wrote:

Lief van je, ga zeker mijn best doen :thumbup: :smiley:

En heb jij eigenlijk al last van de bekende kwaaltjes? :inlove: Zie dat je ook al een echo gepland heb, leuk! Kan je al helemaal naar toe leven dan hè?

Ja echt wel! Me man ondervind het vooral gaf hij vandaag aan :angel: :mrgreen:

Was een beetje humeurig, moet veel plassen, puisten, moe moe moe moe, en me borsten dan he.

Met de echo ben ik 7 weken, en inderdaad daar leef je helemaal naar toe.

Zou mooi zijn om nu weer een kloppend hartje te zien en te horen :inlove: (ipv bloedingen, en spontane miskraam :wink:)

Alleen nu vragen er al heel veel mensen aan mij of ik zwanger ben :think:

En ik maar ontkennen, rood koppie, lachen en maar neej zeggen :liar: :mrgreen:

Hahaha, je straalt het waarschijnlijk uit! Kijken hoe lang je het nog kan blijven ontkennen :mrgreen:

Kan me voorstellen dat de echo dan extra spannend is voor jullie!

En het zijn meestal de mannen die het meeste moeten ontgelden :lol: maar hallo, hun taak zit er al op! :mrgreen: Dus dat moeten ze dan maar voor lief nemen :mrgreen: :mrgreen: