Gevonden! Ok hij ziet er iets anders uit, maar ik weet zeker dat ik ook een keer een test heb gehad met zo’n streepje aan de zijkant. Maar die heb ik niet op de foto gezet. Hij staat in een spoiler:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69841&postdays=0&postorder=asc&start=585
Vaag hè? Was dus achteraf hartstikke negatief. Dus snap niet helemaal waar zo’n vage streep vandaan komt :think:
Die 2e van jou is duidelijker!!
@Mom2b wrote:
Gevonden! Ok hij ziet er iets anders uit, maar ik weet zeker dat ik ook een keer een test heb gehad met zo’n streepje aan de zijkant. Maar die heb ik niet op de foto gezet. Hij staat in een spoiler:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69841&postdays=0&postorder=asc&start=585
Vaag hè? Was dus achteraf hartstikke negatief. Dus snap niet helemaal waar zo’n vage streep vandaan komt :think:
Die 2e van jou is duidelijker!!
Ja foto 1 was eigenlijk hetzelfde als foto 2, alleen foto 1 was 's avonds en ietsjes lichter en kreeg ik geen normale foto geknipt. Stomme camera’s met hun flitsers :shock:
Was je toen overtijd, of ook voor je NOD?
Heb zelf ook vaker positeve testen gehad voor me NOD (hele hele hele lichte) en dan werd ik wel ongesteld (vroege miskraam).
Ik was toen 2 weken “overtijd”, maar ik heb pco, dus eigenlijk geen eisprong van mezelf. Ik wist dat op dat moment nog niet, maar achteraf bleek ik gewoon helemaal niet meer ongesteld te worden. Dus heb echt geeeeeen idee hoe dat streepje er is gekomen (het was bij mij geen vroege mk). Wanneer ga je weer testen?
@Mom2b wrote:
Ik was toen 2 weken “overtijd”, maar ik heb pco, dus eigenlijk geen eisprong van mezelf. Ik wist dat op dat moment nog niet, maar achteraf bleek ik gewoon helemaal niet meer ongesteld te worden. Dus heb echt geeeeeen idee hoe dat streepje er is gekomen (het was bij mij geen vroege mk). Wanneer ga je weer testen?
Maandag of dinsdag! Heb geen testen meer thuis liggen haha.
En van het weekend moet ik ongesteld worden, dus wacht ik af nu.
Oh wat raar dan! Hormoonhuishouding in de war of zo, of kan dat ook door pco komen?
Ja de hormoonhuishouding is bij mij de weg kwijt :lol: dus mijn eitjes groeien niet door, maar blijven kleine eiblaasjes. Maar goed, hoop met een beetje hulp toch wel binnenkort een eisprong te krijgen!
Spannend hoor, maar denk toch haast wel dat die test er dan bij jou vanaf moet knallen! Hou je het heel het weekend vol? :mrgreen: Ik zou alleen die goedkope van de kruidvat halen (daar heb ik nog nooit een ‘vals’ streepje op gehad), op die clearblue loop je leeg :lol: en die zijn dan alleen leuk als ze er vet vanaf knallen! Net als die met die indicator, die zou ik dus ook alleen kopen wanneer ik het zeker zou weten dat-ie positief zou zijn.
Ik heb ook een paar van zulke testen gehad en ze waren toch echt positief, zie banner!
@Irene wrote:
Ik heb ook een paar van zulke testen gehad en ze waren toch echt positief, zie banner!
Ook zoals foto 1 dan? Want vind dat best apart dat meer mensen zulke testen hebben gehad, en toch ongesteld zijn geworden.
Geeft mij niet zo’n goed gevoel!
@Mom2b wrote:
Ja de hormoonhuishouding is bij mij de weg kwijt :lol: dus mijn eitjes groeien niet door, maar blijven kleine eiblaasjes. Maar goed, hoop met een beetje hulp toch wel binnenkort een eisprong te krijgen!
Spannend hoor, maar denk toch haast wel dat die test er dan bij jou vanaf moet knallen! Hou je het heel het weekend vol? :mrgreen: Ik zou alleen die goedkope van de kruidvat halen (daar heb ik nog nooit een ‘vals’ streepje op gehad), op die clearblue loop je leeg :lol: en die zijn dan alleen leuk als ze er vet vanaf knallen! Net als die met die indicator, die zou ik dus ook alleen kopen wanneer ik het zeker zou weten dat-ie positief zou zijn.
Hoe zijn jullie erachter gekomen eigenlijk? Dat je pco hebt?
:hug:
Ik heb dit ook gehad, en hartstikke zwanger hoor!!!
:inlove:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Cin. wrote:
@Irene wrote:Ik heb ook een paar van zulke testen gehad en ze waren toch echt positief, zie banner!
Ook zoals foto 1 dan? Want vind dat best apart dat meer mensen zulke testen hebben gehad, en toch ongesteld zijn geworden.
Ja, ik zal nog eens een foto opzoeken!
@Irene wrote:
@Cin. wrote:@Irene wrote:Ik heb ook een paar van zulke testen gehad en ze waren toch echt positief, zie banner!
Ja, ik zal nog eens een foto opzoeken!
Thanx :-*
Deze was van de 3e zwangerschap, wel helaas misgegaan toen… Zal nog even verder kijken!
Hmmm kan ze niet vinden verder, maar in ieder geval dezelfde streep toch?!
Dat is indd dezelfde streep! Alleen had ik er nog wat heel licht blauw langs.
:think: Zou het dan toch, heel misschien
en als het zo is, hoop ik niet dat het weer misgaat. Heb al 2 miskramen gehad nu in kortere tijd, dus vind het wel goed
Ik duim voor je meid!!
Hey Cin hoe gaat het met je?
Heb je nog een testje er tegen aan gegooid?
Ik hoop het voor je dat hij knallend positief is!
@Williewortel wrote:
Hey Cin hoe gaat het met je?
Heb je nog een testje er tegen aan gegooid?
Ik hoop het voor je dat hij knallend positief is!
ze is 2 daagjes weg met haar moeder.
maandag gaat ze testen
Angela. :-*
Vanavond efkes getest. Maar had teveel gedronken en doordat ik erg moest plassen er niet goed overheen geplast (te weinig).
Maar…er kwamen 2 streepjes te staan! Wel 1 lichte, maar hij stond er wel je zag hem wel goed.
Dus we hebben zeer goede moed
Jaaaaaa!! Dat klinkt goed!