Clearblue test (met kruisje)

Ik heb vanavond een test gedaan met Clearblue.

Ja erg dom, want deze kun je officieel pas gebruiken op of na je NOD. En ik zit er nog 2-4 dagen voor (weet niet precies wat me cyclus deze maand doet). Normaal zit hij op 28 dagen en dan zit ik er 2 dagen voor.

Maar anyway, ik dacht je moet na 1 minuut al zien of er iets staat.

Stond dus niks dus ik even de test weggelegt en de beschrijving gelezen.

Mocht dus nog tot de 10 minuten kijken, daarna niet meer.

Nou toen keek ik dus weer en dacht ik een licht streepje te zien. Ik hem dus even uit elkaar gehaald om tegen het licht aan te houden. Ja er stond iets, maar maak me niet gek. Weer terug geklikt op elkaar, en toen in totaal na zo’n 7 minuten stond er een lichte maar zichtbare verticale streep!

De linker kant was wel zeer zichtbaar, met de rest van de bredere streep dus niet. Dat was erg licht en kreeg het niet vast gelegt op de foto.

Ik weet dat ik had moeten wachten, maar eerst was deze test hartstikke negatief (toen ik ook echt niet zwanger was).

En nu, is het onduidelijk! :wall: :wall: :wall:

Zo te zien is het een dun pennestreepje en dan moet je de test helaas als negatief beschouwen. Hij is pas positief als de verticale streep even breed is als de horizontale. Hij mag wel licht van kleur zijn, dat is niet erg. Maar een heel dun streepje telt niet… Ik zou over twee dagen nog eens testen. Succes!

Anders zou ik toch eens de test van t kruidvat proberen, die van 2 voor 5 euro!

Die testen zijn extra gevoelig… misschien krijg je daarmee duidelijkheid, daar kun je al een paar dagen voor je NOD positief mee testen (als je geluk hebt en dus zwanger bent)(al duurt het bij anderen langer voor ze een posi test hebben)

Groetjes Toetje

@Jippie wrote:

Zo te zien is het een dun pennestreepje en dan moet je de test helaas als negatief beschouwen. Hij is pas positief als de verticale streep even breed is als de horizontale. Hij mag wel licht van kleur zijn, dat is niet erg. Maar een heel dun streepje telt niet… Ik zou over twee dagen nog eens testen. Succes!

Ja de streep was er wel, maar zag je niet op de foto. Alleen heel erg licht, en de linkerkant dan idd dat dun streepje wat je wel duidelijk ziet.

Daarom vond ik het ook verwarrend.

Ik heb helaas al diverse malen een dergelijk streepje gehad op een Clearblue (ook binnen 1 minuut) en in mijn geval betekende het niet zwanger.

Hmm dan wachten we maar efkes af :think:

Ik vind hem best positief als ik het zo zie. De linker kant is wel iets scherper dan de rest van het streepje maar de rest zie ik ook :think:

Test over 2 dagen nog eens zou ik zeggen en met de kruidvat test inderdaad. Goedkoop en goede testen :thumbup:

Die van vandaag (?) ziet er al veel beter uit. :thumbup:

Ik zou de test van het kruidvat even doen. Die is heel gevoelig.

Anders idd over een paar dagen nog een keer proberen.

Spannend hoor.

Deze is van vandaag ja. Zo zag hij er gisteravond ook uit, alleen lichter (de meer rechter kant van de streep).

Alleen op de foto kreeg ik alleen die linkse fellere streep op vastgelegt.

Kruidvat hoor ik ook negatieve verhalen over, vals positef.

Klopt dat?

Maar kan ook niet naar het kruidvat toe (zit in ziektewet ivm val van de trap gisteren).

Deze is van vandaag ja. Zo zag hij er gisteravond ook uit, alleen lichter (de meer rechter kant van de streep).

Alleen op de foto kreeg ik alleen die linkse fellere streep op vastgelegt.

Kruidvat hoor ik ook negatieve verhalen over, vals positef.

Klopt dat?

Maar kan ook niet naar het kruidvat toe (zit in ziektewet ivm val van de trap gisteren).

Deze test is gewoon positief hoor, de 2e in elk geval zeker.

De meningen over de Kruidvat test zijn verdeeld, de (goedkope) Kruidvat test vind ik persoonlijk helemaal niet zo gevoelig.

Ja inderdaad de tweede vind ik ook zeker positief! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd :thumbup:

die vandaag ziet er positief uit :thumbup:

Bij die eerste zou ik twijfelen, en hem niet vertrouwen omdat je hem uitelkaar heb gehaald.

Die tweede, daar zie ik een streep, een lichte weliswaar, maar vanuit deze kant een “gefeliciteerd”, want streep is streep= zwanger :inlove:

@crazymom wrote:

Bij die eerste zou ik twijfelen, en hem niet vertrouwen omdat je hem uitelkaar heb gehaald.

Die tweede, daar zie ik een streep, een lichte weliswaar, maar vanuit deze kant een “gefeliciteerd”, want streep is streep= zwanger :inlove:

Ja had 1 kant eraf gehaald, omdat ik hem even in het licht wilde houden haha. Omdat ik iets zag komen maar dacht dat ik mezelf voor de gek aan het houden was.

Heb ik echter al vaker gedaan bij die (is erg makkelijk namelijk), maar daar kwam dan nooit iets te staan.

Digitale test was vanavond negatief (maar ja, best wat gedronken, nog wat daagjes voor me NOD, avondurine, en die is niet zo echt heel gevoelig heb ik gehoord. Ondanks ze zeggen van wel).

We wachten nu maar af! Hoop gewoon echt dat het plusje goed genoeg is! Want die heb ik nog nooit gehad!

Zoals je eerste foto heb ik 'm ook al eens gehad, maar toen niet zwanger. Die tweede foto ziet er al veelbelovender uit!! Ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!

@Mom2b wrote:

Zoals je eerste foto heb ik 'm ook al eens gehad, maar toen niet zwanger. Die tweede foto ziet er al veelbelovender uit!! Ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!

Wel raar joh! Had jij er toen ook blauw langs? Een dikke streep alleen dan heel licht?

Wacht, ik heb hem hier eens gepost, zal even het linkje zoeken :mrgreen:

@Mom2b wrote:

Wacht, ik heb hem hier eens gepost, zal even het linkje zoeken :mrgreen:

hihi ja is goed :thumbup: