clear blue digitaal

iemand ervaring met digitale clear blue testjes? en waren ze pos of neg?

of zeggen jullie liever de oude vertrouwde zwstest? :think:

mijn mening is dat ze goed zijn hoor.ik heb er geen problemen mee gehad en ik teste nog te vroeg ook en toch een duidelijke zwanger te zien :thumbup:

Haha haal hem nou gewoon maar! Hou ons asjeblieft wel op de hoogte oke?

:lol: klaproos ik probeer geduldig af te wachten tot maandag :slight_smile: je helpt niet echt :lol: vind het wel leuk dat je zo mee leeft haha :-*

ik lees verschillende meningen,sommige testen neg met cbdig en pos met kv.andere zeggen dat die dan wel weer super gevoelig is…

ik heb er zelf wel ervaring mee, normaal gesproken een cyclus van tussen de 4-6 weken ( heel verhaal ) nu had ik met 4 weken een positieve test… toen dacht ik even een digitaaltje ertegenaan gooien… die gaf aan ZWANGER :smiley: en 2-3 dus ik was tussen de 4-5 weken zwanger. Denk dat in dit geval het dus mijn cyclus was die veeeeeel korter was. Maar wel een hele duidelijke ‘zwanger’

heb eerst een gewone gedaan, die gaf wel aan dat ik zwanger was maar wilde gewoon eens kijken hoe de digitale was. Werkte prima maar gaf wel aan dat ik langer zwanger was dan ik daadwerkelijk ben

ik was net 4 weken zwanger en hij gaf heel duidelijk zwanger en 1-2 aan.

ik zou nog geen 4 weken zwanger zijn als het zover is…Moet toegeven dat ik mij sinds vorige week woensdag wel anders voel en mijn ventje vind dat ik er anders uitzie. Heb wel al verschillende kwaaltjes maar omdat het nog ronde 1 is blijven we er vrij nuchter in… Zou maandag willen testen. We zien wel :wink:

succes met testen ik heb er ook goede ervaringen mee! :inlove: check me banner :wink:

Petatje laat je het wel even weten maandag. Hoop dat je een vette positieve test hebt :pray: :pray:

Roosje; gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

dank je wel jij ook nog! :inlove:

:thumbdown: negatieve test :frowning: wachten op :evil: en op naar ronde 2 :frowning:

wanneer is je nod? morgen toch? zolang je nog geen bloed hebt moed blijven houden hoor!

Ligt eraan welke digi. Met of zonder indicator?

Met indicator, gaf nog negatief aan voor me NOD, na NOD positief :inlove:

Gewonen digi zonder indicator gaf eerder zwanger aan!

heb zo ene gedaan met pipetje van kv. ach we zien wel,als ze er maandag nog niet zijn doen we nog ene en anders op naar de volgende :slight_smile:

@Petatje wrote:

heb zo ene gedaan met pipetje van kv. ach we zien wel,als ze er maandag nog niet zijn doen we nog ene en anders op naar de volgende :slight_smile:

Oh die goedkope testen van de kruidvat?

Denk dat je echt beter als je overtijd bent een digi test kunt doen meid!

Ik persoonlijk heb zo wie zo al geen goede ervaringen met die kruidvat test, en ken er meer.

Succes! Duim voor je! :pray:

die van mij gaf ook pas positief aan na me nod(van kruidvat) heb eerst een digitale gedaan van cb succes ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ja ken er meer die al wisten dat ze zwanger waren, maar dat de kruidvat test nog steeds negatief uitsloeg. Erg raar :think:

ik wacht sowieso nog af hoor. Het kan ook zijn dat de krampjes die ik vorige week woensdag gevoeld heb men ei was eh en dan duurt men cyclus 32 dagen ofzo…ach we zien wel,het is ronde 1 en dan is het afwachten zoals bij iedereen eh :smiley:

@Petatje wrote:

ik wacht sowieso nog af hoor. Het kan ook zijn dat de krampjes die ik vorige week woensdag gevoeld heb men ei was eh en dan duurt men cyclus 32 dagen ofzo…ach we zien wel,het is ronde 1 en dan is het afwachten zoals bij iedereen eh :smiley:

Moet je ook nog “ontpillen”? Niet iedereen heeft dat trouwens, maar daar kun je dan ook rekening mee houden.