ja ik weet niet,eerste kidnje,eerste ronde,eerste keer dat ik zoveel voel in men lijf hehe.zet mss ff men symptomen op een rijtje voor jullie…kan wel wat advies gebruiken
-vorige woensdag (5 augustus) krampen rechts onder in men buik,1 fel steekje en dan ebde ze weg.
-sinds maandag misselijk tussen de maaltijden door
-men buik zit in mijn weg,alle hoe moet ik het zeggen,heb van men eige een klein buikje en als ik lang zit (heb ik ook sinds maandag) moet ik echt ff heel men rug hol maken omdat het anders pijn begint te doen
-pijn in men onderrug
-mijn ventje vind dat ik er anders uit zie sinds zaterdag ofzo en hij vind dat ik straal,er hangt zo’n gloed rond me. Hij zegt ook dat men borsten gegroeid zijn.
het kan ontpillen zijn,het kan een langere cyclus zijn,het kan vanalles zijn. het vrouwenlichaam is een mysterie.mss hebben jullie ideetjes…
Dat kan inderdaad vanalles zijn, jammer genoeg.
Ben je lang aan de pil geweest?
Kan ook trouwens zijn dat het in 1x raak is, dus wie weet!
ben ergens tssn men 16 en 17 begonne met de pil en ben nu 25. een jaar of 9/10. ben laatste 3 jaar niet zo regelmatig geweest met men pil,tussendoor paar maanden gestopt en altijd regelmatig.
We hadden in’t begin zoiets van:ja we zien wel wat er op ons afkomt maar de wens is blijkbaar heel groot want zelfs toekomstige papa is zenuwachtig :lol: ik kijk er in ieder geval naar uit ik :drool: op alle baby’s dat ik zie en zou nu al heel de kast vol babykleertjes willen steken haha
Weet je al meer Petatje? Hier vanmorgen een vage posi test gehad met de kv test :?
@Petatje wrote:
ben ergens tssn men 16 en 17 begonne met de pil en ben nu 25. een jaar of 9/10. ben laatste 3 jaar niet zo regelmatig geweest met men pil,tussendoor paar maanden gestopt en altijd regelmatig.
We hadden in’t begin zoiets van:ja we zien wel wat er op ons afkomt maar de wens is blijkbaar heel groot want zelfs toekomstige papa is zenuwachtig :lol: ik kijk er in ieder geval naar uit ik :drool: op alle baby’s dat ik zie en zou nu al heel de kast vol babykleertjes willen steken haha
enne hoe is het nu???
@Klaproos wrote:
Weet je al meer Petatje? Hier vanmorgen een vage posi test gehad met de kv test :?
dan ga ik je een vage proficiat wensen hoop dat ik je snel voluit proficiat kan wensen :thumbup:
hier zijn alle klachten verdwenen buiten nog wat ongi krampen dus ben nu gewoon aan het afwachten op de :evil: