clear bleu test

Hoi allemaal.

Ik denk zwanger te zijn. Heb gisteravond een test van clearbleu gedaan en er verscheen een licht lijntje. Nu ik vanochtend wakker werd en nog eens naar de gedane test keek was de streep dikker en meer zichtbaar.

Is dat dan echt een positief resultaat. Heb wel steeds gevoel dat ik ongesteld ga worden maar had ik vorige week al. Nu ben ik zowat een dag overtijd. Heb heel slap gevoel in armen en benen en ben vooral savonds moe en misselijk en heb de hele dag door zin in eten enzo.

Zou ik nu dan toch zwanger zijn?

groetjes betsie :pray:

meid ik zeg altijd een streep is een streep en dat betekent dat je zwanger bent

dus alvast een gefeliciteerd!!!

Dankjewel meissie! :smiley:

Ik voel me ook wel zwanger maar ik twijfel zovaak… misschien is het ook een zwangerschapskwaaltje. Ik ben nu heel slaperig en gisteren kon ik heel de wereld nog aan zooo raar. Heb ook heel de dag zin in choco soesjes en ander gebak terwijl ik normaal een hekel heb aan veel slagroom hahaha… Nou ik wacht t nog maar even af maar heb goede hoop ik ben het ook wel eens dat een streep een streep is.

Als je in het begin niet zo misselijk bent en dat alleen savonds hebt blijft dat dan zo in het begin en word het dan nog erger of valt dat meestal wel mee? Ik ben altijd superbang ziek te worden vandaar dat ik zo lang gewacht heb met een zwangerschap. ik gebruik sinds vandaag wel femnatal van davitamon dus hopelijk krijg ik dan genoeg b12 binnen die de misselijkheid tegengaat?

groetjes betsie.

:**:

ik ben tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje niet ziek geweest maar ik snap jou wel hoor…vind het doodeng om te spugen.

ik ben wel vaak savonds misselijk geweest maar dan niet tot spugens toe.

meid ik wens jou een heerlijke zwangerschap toe met niet al te veel lastige kwaaltjes!!

bedankt voor de geruststellende woorden!

Ik ben al eerder zwanger geweest en toen is het met 13 weken misgegaan. toen heb ik ook niet gespuugd wel misselijk.

ik hoorde laatst ook dat je lichaam bij een 2e keer eerder aan de zwangerschap kan wennen en dat de kwaaltjes dan mee kunnen vallen.

Daar blijf ik dan maar voor bidden hihihi :pray: :kaars:

Ik zie trouwens bij jou in het tabelletje dat het je niet ongesteldheidsdag is.

Spannend!!! Weet je al iets?

groetjes betsie :smiley:

pfff nou het is idd spannend hier.

dit is mijn banner volgends mijn vorige cyclus maar ik denk dat de echte nod dag zondag is.

ik heb namelijk twee weken geleden mijn ei gespot met een ovulatietest en dus ik wacht nog even af.

voel me wel anders hoor…zere (.)(.), misselijk/veel boeren en moe.

dus ik hoop maar dat het raak is.

ben nu vanaf maart bezig dus zou wel fijn zijn als ik zwanger zou zijn.

bij het zwanger worden van ons zoontje duurde het ruim 9 maanden.

Ik zal voor je duimen en hopen!!!

Maar die boeren die zeggen me wel wat ik laat nooit boeren en heb er van de week al een paar in de weg gehad hihihi…

groetjes betsie :smiley:

ps weet jij hoe ik ook zo’n tijdsbalkje van de zwangerschap onder mn berichten kan plaatsen?

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

suc6!!

en ik laat het wel even weten ofdat ik ongie ben geworden of een positieve test heb!!

Mijn vriend wil dat ik het nog een keer doe, maar ja mijn cy is door de war (weet nie of de date goed is, verloor heeeeeel licht bloed bij afvegen gisteren ob test gedaan lichtrode bloed niet veel later op de dag wat troep donker en veel minder, maandverband omgehouden vanacht niks nada noppis, erg vroeg gestes vanmorge en dit was de uitslag

we houden het nog wel voor ons zelf

ik ben helaas ongi geworden :twisted:

ohhhhhhhh fluffy meid ben je zwanger???

Hoi meissie

ik las dat je ongesteld bent geworden.

Ik ben nog niet ongesteld. Ik heb nu wel hele opgezette onderbuik en vanncht veel moeten huilen en plassen dus ik denk idd zwanger !!!

bedankt voor de link he!

:smiley:

fluffy ben jij ook zwanger?

groetjes betsie. :vlinder:

hier heeft de ongi nog niet doorgezet dus er is nog hoop!!

spannend!!!

ik bid mee :kaars: :vlinder:

thanx!!

Ja meiden dat ben ik inderdaad, maar ja vriend wil dat ik nog een keer test

Betsie, een streep is een streep, ook een lichte, dus zwanger! Maar dat je later ernaar kijkt en de streep is donkerder… na zoveel tijd is de test niet meer betrouwbaar en daar kun je dus niet vanuit gaan. Heb je vanmorgen nog eens getest?

hier zijn de :twisted: :twisted: definitief doorgebroken.

Hallo ik zal me even voorstellen ik ben anne en ben 22 jaar

Ik heb het even op een rijtje gezet van de afgelopen 5 maanden wanneer ik ongeseld had moeten worden en daarnaast wanneer ik het had moeten worden

2 februari ---- 5 februari

4 maart ---- 5 maart

1 april ---- 5 april

2 mei ---- 7 mei laatste menstruatie

3 juni ---- niet geworden

Ik had dus 3 juni mijn menstruatie moeten krijgen want ik heb 7 mei voor het laatst mijn menstruatie gehad

nou is het probleem dat ik dus mijn menstruatie niet heb gehad.

en ik ben wel wat vaker later, maar niet 13 dagen dagen te laat

vanaf het moment dat ik het had moeten worden voel ik me ook niet lekker, normaal als ik moet menstrueren dan voel ik echt 5 minuten van te voren echt krampen en dan weet ik dat het raak is maar nu heb ik al 9 dagen die krampen en voel ik me niet lekker

ik heb 5 testen gedaan

van de kruitvat 2 voor 5 euro met een piepetje waren negatief allebei

nou heb ik woensdagmiddag 1 eigen huismerk van de trekpleister geprobeerd en daar zag ik in het resultaat venster een hele licht blauwe lijn dus wij helemaal blij

Omdat het een heel licht streepje was

heb ik donderdag morgen van de kruitvat eigenmerk een test gedaan smorgens en die was negatief donderdagmiddag nog 1 van CB gedaan wa negatief en toen heb er donderdagavond nog 1 van CB gedaan

en die geeft een heel licht positief aan

dus ik snap er niks meer van

de verschijnselen die ik heb zijn

# iets gevoelige borsten

# heel vaak plassen

# heel veel dorst

# moe,moe,moe de hele dag door

# krampen in mijn onderbuik achter mijn navel net als menstruatiepijn

# borrelende darmen

# obstipatie ( moeilijk naar de wc kunnen

# vlagen van misselijkheid en boeren

# en mijn tepels zijn iets donkerder

nou vrijdagmorgen met een potje ochtendurine naar de dokter gegaan om daar ook weer een zwangerschapstest te doen "kan onderhand wel een verzameling beginnen met die dingen"
Maar goed zij die test gedaan negatief

terwijl ik donderdag avond een CB test heb gedaan en die was heel licht positief dus ben nu nog onzekerder

maar de assistente van de dokter die zou het dus overleggen met de dokter en het was 9 uur dus moest om 13.00 uur nog maar even terug bellen "nog 4 uur wachten dus"
Ik om 13.00 teruggebeld nou krijg ik een verwijsbrief naar het ziekenhuis om ochtend urine in te leveren en dan kijken ze het daar na
Maar goed omdat het dus vrijdag was moest ik tot maandag wachten
dus we zullen wel zien en als daar niks uitkomt krijg ik een bloedonderzoek

Het rare is nu gewoon dat ik zo'n raar gevoel heb precies op navelhoogte zo'n raar gevoel zo'n gevoel alsof je moet gaan mestrueren en dan die vlage misselijkheid en dan dat je teveel lucht hebt dat je steeds moet boeren dat ken ik ook

Kan iemand me raad geven en wat dat rare gevoel is wat ik heb zo ongeveer op navelhoogte

En ik heb de testen ook bewaard en de lichtpositieve testen zijn nu alleen nog maar positiever geworden kijk je mag er niet meer op vertrouwen maar er stond een heeel licht streepje toen ik hem direct deed en die komt er natuurlijk ook niet voor niets te staan
:silenced:

:vlinder: ik hou jullie op de hoogte

Anne, welkom! En wat spannend zeg… hoop voor je dat het toch raak is!