anne meid welkom.
alle verschijnselen die jij beschrijft heb ik ook gehad maar ben helaas ongi geworden.
ik weet nu dus dat dat hoort bij mijn wachtweek.
ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent dus ik duim me suf voor je meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoe lang was jij over tijd dan ik ben nu 13 dagen over tijd
en lief van je dat je voor me duimt
liefs anne
ik was niet overtijd.
maar ja het wachten is het ergste en ik heb de verschijnselen vanaf het moment dat ik ongesteld had moeten worden
en mijn reukvermogen is ook naar 220 % gestegen ik athiervoor gewoon kaas en zo en nu hoef ik het alleen al te reuken of ik word misselijk weetje dat soort dingen echt ellendig en vervelend
maar ik zie dat je ook al een kleintje hebt en wat waren daar je verschijnselen bij dan
liefs anne
haha geen idee meer wat mijn verschijnselen bij mijn vorige zwangerschap waren.
kwam er ook redelijk laat achter dat ik toen zwanger was.
@anne85 wrote:
Ik heb het even op een rijtje gezet van de afgelopen 5 maanden wanneer ik ongeseld had moeten worden en daarnaast wanneer ik het had moeten worden
2 februari ---- 5 februari
4 maart ---- 5 maart
1 april ---- 5 april
2 mei ---- 7 mei laatste menstruatie
3 juni ---- niet geworden
Anne,
ik snap je lijstje niet helemaal...rechts is wanneer je het bent geworden? 29,31,32 dagen.........Zelf reken je met 27 voor je volgende NOD?
Ik zou dan voor NOD uitgaan van 8 of 9 juni........en dan kan het inderdaad nog te vroeg zijn om nu te testen, ook al heb je verschijnselen die wel die kant op zouden kunnen wijzen.
Ik hoop dat je bij de HA meer duidelijkheid krijgt.
toch eens ff een vreaagje als je een test hebt gedaan 2 dagen voor ongie clearbleu digi test en hij geeft zwanger aan ben je dan gewoon zwanger? (ja is discussie met iemand er over)
dan ben je idd zwanger
Ja, dan ben je zwanger!
Ik heb hem zelfs 3 dagen voor mijn NOD gedaan!
Hoi allemaal!
Ik ben nog steeds niet ongesteld.
zoo spannend allemaal. Ik ga morgen nog een finale test doen voor ik een afspraak bij de dokter maak denk ik.
meissie ik zag dat de ongesthd. toch heeft doorgezet. Maar wat een moppie op die foto naast je berichten!!!
In ieder geval weer veel succes met de volgende ronde. :kaars:
Ik ben ook nog heftig aan het hopen of t wel blijft zitten want het is al een keer misgegaan in vroeg stadium mn vriend is wel heel opgewekt ik zeg hem steeds denk jij dat ik zwanger ben? Hij wordt gek van me hihihi maar hij is zelf ook heel blij als het zo is dus hij zit evengoed in spanning af te wachten.
:kaars: groetjes betsie :vlinder:
Nou daar ben ik weer
Heb van de huisarts gehoord dat ik geen blaasontsteking heb wat overigens geen verrassing voor mij was dit wist ik echter al
Maar toen vroeg ik dus dat ik een bloed test wilde hij zei je wacht maar tot je ongesteld word en dan kijken we wel verder
Maar ik voel gewoon dat er wat aan de hand is echt waar dus ben nu overgestapt naar de dokter van mijn vriend en als het dossier in orde is dan kan ik een bloedtest laten doen
we wachten af ondertussen al 14 dagen over tijd