chips traktatie opleuken

Tigo mag 1 juli in de klas trakteren (hij is pas 5 augustus jarig maar dat is midden in de zomervakantie), nu wil tigo graag zakjes chips trakteren. Vind ik prima, maar wel een beetje saai. Wie heeft er een leuk idee om die zakjes chips een beetje op te fleuren of er iets leuks mee te doen???

in bekertje met ballon erboven als luchtballon?

Het worden van die uitdeel zakjes chips…

Maar heb ondertussen al iets bedacht, ze verkopen bij xenos van die vrolijk gekleurde kartonnen tasjes doe ik ze daarin :slight_smile:

kijk ook even mee, melissa moet binnen kort ook trakteren

Over het algemeen ben ik redelijk origineel met tractaties, maar op de een of andere manier zit het er er bij mij dit jaar niet in :slight_smile:



Vorig jaar heeft tigo wereldbol sleutelhangers met fruitdropsleutels getrakteerd… viel goed in de smaak…



Jaar daarvoor en “gouden” medialle met een zakje alfabetsnoepjes eraan… ook leuk…



dit jaar dus saaie zakjes chips in een vrolijk tasje…

@Frank@ wrote:



Vorig jaar heeft tigo wereldbol sleutelhangers met fruitdropsleutels getrakteerd… viel goed in de smaak…






jeee die is leuk... die ga ik onthouden!!!!! Waar had je die sleutelhangers vandaan?

DIe sleutelhangers had ik ergens online besteld…

Ik stuur je wel een pb voor de link!

zooo frank@… bedankt voor de link joh… die is echt leukkkkk!!!

mag ik de link ook ? :mrgreen:

tuurlijk :slight_smile:

wat een leuke site, ik heb de mini dikkie dik boekjes besteld :thumbup:

Mag ik die link ook, vindt het zo’n leuk idee :thumbup:

Ik wil die link ook wel graag hebben :oops: :smiley:

ben ook wel geintresseerd in de link



bij voorbaat dank



Jammer dat je dit soort dingen niet online mag zettn is toch helemaal niet in strijd met deze site

Waarom moet er tegenwoordig een ‘cadeautje’ bij een traktatie?

ik doe nu een kadootje om dat melissa voor het laatst op de psz is… bij haar 3e verjaardag en komende verjaardagen ben ik het niet van plan… maar nu vind ik het meer een soort van afscheid en leuk om een kadootje erbij te doen :thumbup:

Hier nog iemand met veel interesse in die link :angel:



Dank je wel alvast!!

mag ik de link ook

Ik zou de link ook wel graag willen, maar kun je niet neerzetten waarop je kan googlen 8) :smiley:





Groetjes Bianca

@Nijmanb wrote:

Ik zou de link ook wel graag willen, maar kun je niet neerzetten waarop je kan googlen 8) :smiley:





Groetjes Bianca




google is inderdaad handig, google op kidsfeestje en dan vinden jullie het wel