chips traktatie opleuken

@Kittycat wrote:

Waarom moet er tegenwoordig een ‘cadeautje’ bij een traktatie?




waarom geruik je het woord moeten? Niemand die hier zegt dat het moet toch?..



Misschien is dit jou manier van zeggen dat je kadootjes bij een traktatie raar en onnodig vindt, dat kan natuurlijk ook

@Frank@ wrote:

@Nijmanb wrote:
Ik zou de link ook wel graag willen, maar kun je niet neerzetten waarop je kan googlen 8) :smiley:





Groetjes Bianca




google is inderdaad handig, google op kidsfeestje en dan vinden jullie het wel




Thanks, idd snel gevonden :smiley:

misschien kan je er ook een soort ketting van maken

gewoon een gaatje in de rans perforeren en dan een dropveter erdoor en iets van spekkies aan de zijkanten!!



die dikkie dik boekkies zijn erg leuk eline kreeg ze ook een keer op t kdv maar ze heeft m nu wel half opgegeten dus voor de hele kleine kids niet een aanrader !!!

nee maar bij melissa in de klas zijn ze in ieder geval 2 en half , dus die gok neem ik dat ze dan geen boekjes mee eten :wink:

haha dat mag ik hopen van niet idd !!! :mrgreen:

@Frank@ wrote:

@Kittycat wrote:
Waarom moet er tegenwoordig een ‘cadeautje’ bij een traktatie?




waarom geruik je het woord moeten? Niemand die hier zegt dat het moet toch?..



Misschien is dit jou manier van zeggen dat je kadootjes bij een traktatie raar en onnodig vindt, dat kan natuurlijk ook


Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie en me woorden in de mond leggen :roll:



Het was een doodserieuze vraag.

Ik lees veel reacties van mensen die er een cadeautje bij doen.

Ik hoor ook van collega’s en de buurvrouw dat er tegenwoordig altijd iets bijgegeven moet worden. Moet ja, want de ouders voelen zich blijkbaar verplicht, ze willen het niet, maar anders staat je kind blijkbaar voor schut op school. Dus halen ze jojo’s of grote potloden om erbij te doen.

Vraag me af waarom dat tegenwoordig is.

Dat het witte plastic bekertje met een doosje rozijntjes, wat spekkies en een mandarijn erop ‘uit’ is snap ik ook wel, maar er zijn zoveel andere manieren denk ik om een leuke traktatie te maken. En juist in het internettijdperk is het supermakkelijk om inspiratie te vinden. Vanwaar dat ‘cadeautje’ ?



De motivatie van oessie is me duidelijk overigens hoor :wink:













Suc6 :mrgreen:

Dat zijn leuke ideeën!

Dat zijn leuke ideeën!