chinese kalender Jongen of Meisje

MM, de oudste zegt een zusje en de jongste is net hoe zijn pet staat :wink: Als het een zusje is vindt ie het leuk, maar als het een broertje is dan mag ie NIET met zijn speelgoed spelen :lol: :lol: :lol: :lol: Lekker ding :wink: :inlove:

oh dacht rond de tijd dat je er achter kwam je ene zoontje had gezegd dat je zwanger was van een broertje.

Nou ja verkeerd gedacht :slight_smile: .



En lekker zijn die kids zeker… hier vanavond aan tafel begon nummer 2 dat hij straks zijn stoel (tripptrapp) af moet staan aan de jongste en hij op een grote stoel mocht. Als er dan nog een baby kwam moest die daar zitten en nog een baby daar…



Dus ik: nog een baby?

Jaaaaaa roept de oudste!

Dus ik weer: maar jij wou toch geen broertjes meer?

De oudste: maar wel een zusje! :mrgreen:

Ik nog maar eens een keertje: ja maar papa en mama hebben al 4 jongetjes gemaakt, dus ik denk niet dat een zusje gaat lukken hoor.

Hij: oh maar dat is makkelijk toch!

Ik: hoe dan?

Hij: nou gewoon geen piemel en dan een plasgaatje.

… oh ja en lang haar



:lol:

Whahaha geweldig!!! En je hebt gelijk hoor, Jonathan heeft gezegd dat er een broertje komt, maar nu wisselt ie per dag en soms per uur :mrgreen: :mrgreen: Hier had Valentijn ook het lumineuze idee “mama, dit is een zusje en de volgende baby wordt dan ook een zusje, want dan is het wel eerlijk verdeeld hier in huis he?!” :lol: :lol: Mijn reactie was ook “welke volgende baby!!! Hier komt geen baby meer hoor hierna” :lol: En fijn toch he dat we onze kinderen zo goed voorlichten :angel: :mrgreen: :mrgreen: Hier ook al zo fijn op de hoogte van dat ze NIET van de ooievaar komen hoor :lol:

@Kimmie1976 wrote:

oke, dinsdag is dus niet iets ander gelukt :shifty:




Helaas niet nee :? .



En SO is echt geen optie :hand: :silenced: . SL was vandaag jarig en ik ben dus weer niet meegegaan :hand: . Domme mens had nog eisen over wat ze voor d’r verjaardag wilde hebben ook :wall:

Hoe laat kom je dan en probeer het echt niet te lang te maken dan ajb… :oops:

Jullie zijn me ook een stel… :lol: :mrgreen: ik moet zo enorm lachen om jullie. :oops:





Maar goed over wat anderen zeggen is ook zo grappig vooral als het gaat om kinderen. Hier staat de stand op:



Jongen 1.

Meisje 2.

Gewone baby 1.



We zullen zien.



Volgens de kalender zouden wij een jongetje krijgen, ik ben benieuwd. :mrgreen:

bij de 1ste zei de kalender meisje en dat klopte bij de tweede zei hij jongen en dat klopte ook!! Hier dus 2 keer juist!

Eerste gaf die een jongen aan dat klopt dus en nu geeft die een meisje aan ben benieuwd

Bij mijn oudste zoon klopte hij goed,

bij Mika klopte hij niet,die had een meisje worden.



En nu klopt hij weer wel,krijg nu een meid en de cinese conceptiekalender gaf dit ook aan.



Dus 2 keer klopt hij wel en 1 keer niet.

Hier gaf ie de eerste x een meisje aan. Die klopte.

2de x een jongen. Was ook helemaal overtuigd. Totdat we met 32 wk een groeiecho kregen en hoorden dat het een meisje was. Ik was toch wel ‘geschrokken’ en moest wel even aan het idee wennen. Niet dat ik jongensspul had gekocht, want dat durfde ik niet aan :lol: